hirdetés
hirdetés
hirdetés

HR és CSR igazgatót nevezett ki a Praktiker

Ezzel a Praktiker kiemelt szerepet szán a két területnek.

hirdetés

Márton Katalin HR és CSR igazgató is tagja lett január 1-től a magyar tulajdonú Praktiker menedzsmentjének, mivel a HR terület és a társadalmi felelősségvállalás kiemelt szerepet kap a jövőben a barkácsáruház-lánc életében. 

A cégirányítás kibővítésével a Praktiker azt jelzi, hogy stratégiai fontosságúnak tekinti a humánerőforrás-gazdálkodást, illetve kiemelt szerepet kap a társadalmi felelősségvállalás is a cégnél a jövőben. A menedzsmentet Karl-Heinz Keth ügyvezető igazgató, Ónody Sándor gazdasági igazgató, Bagaméri László értékesítési igazgató alkotja, de immár két női felsővezető is tagja: Vass Tamara beszerzési igazgató, illetve Márton Katalin HR és CSR igazgató alkotja.

Márton Kata
Márton Kata

„Munkavállalóink jelentős része 5-10-15 vagy akár több mint 20 éve a Praktiker család tagja. A vállalatunk ezt az összetartó szellemiséget kívánja életben tartani és tovább erősíteni a jövőben is, ezzel egyidejűleg a cég munkáltatói márkáját a fiatal generációk számára is vonzóvá szeretné tenni. Ehhez pedig egy hatékony, domináns és kiemelt szereppel bíró humánerőforrás-irányítás szükséges. Az alapot az elmúlt két esztendőben gondosan kialakított vállalati HR-stratégia adja” – mondta Márton Katalin, a Praktiker HR és CSR igazgatója.

A Praktikernél a társadalmi felelősségvállalás az elmúlt két évben új irányt vett. Ez egyrészt a megváltozott munkaképességű dolgozók foglalkoztatásának tudatos és aktív előmozdítását jelenti, másrészt egy szoros partneri együttműködést a Kapcsok Alapítvánnyal. „A Praktiker elkötelezett a jövő munkavállalóival kapcsolatban is. Hisszük, hogy a speciális nevelési igénnyel bíró gyermekek fejleszthetők, és ha a megfelelő lehetőségekhez hozzájutnak, akkor a jövőben teljes értékű munkavállalóvá válhatnak. Azt szeretnénk, ha saját mikrokörnyezetünkben, a helyi szereplők bevonásával, aktívan működhetnénk közre az érdekükben” – hangsúlyozta Márton Katalin.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Love, Death & Robots egyik epizódjában végzett digitális effektekért kapták az Annie-díjat.

A SorozatWiki információi szerint az RTL Magyarország, a TV2 és a Viasat is bedarál saját gyártású műsort.

Nagyívű, Sissitől egészen Mészáros Lőrincig eljutó összeállítás az osztrák és magyar nézőknek.

A Media1 biztosnak véli, hogy jövő csütörtöktől minden munkanap megjelenik az ingyenes újság.

Először osztják majd ki a „Live Communication” díjakat, amire 2019-es rendezvényekkel lehet pályázni.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés