hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pr-ügynökséget választott az Avon

Az Avon Magyarország tavaly év végén írta ki pr-kommunikációs tenderét, amelyre öt pr-ügynökséget hívott meg. A közlemény szerint egy több körös, közel két hónapon át tartó tenderfolyamat végén a cég újabb három évre a Well PR-t választotta ügynökségének, akikkel 2015 óta dolgoznak együtt.

hirdetés

Az elmúlt időszakban több szervezeti változás is történt az Avon marketing- és kommunikációs csapatában. A legutóbbi, hogy idén februárban az Avon Magyarország kommunikációja az offline és online média tekintetében is egy kézbe került. Erről itt írtunk.

„Ez nagy kihívást jelent számunkra, ugyanakkor hatalmas szinergialehetőséget látunk benne. Olyan pr-ügynökséget kerestünk, aki képes megfelelni a folyamatos változásoknak, stratégiai, de főként operatív szinten támogatja munkánkat, valóban proaktív módon végzi a feladatait” – nyilatkozta Irtó-Plóza Mónika, az Avon pr és reklám supervisora.

A Well feladatköre bővül is a közlemény szerint, a külső kommunikációs feladatok mellett már a belső kommunikáció területén is jobban számítanak a munkájukra.

„Nagyon örülünk, hogy egy három éves sikeres együttműködés után ismét minket választott az Avon. Nyilván előnyt jelent számunkra a vállalat, a márka ismerete, de a legnagyobb kihívás az volt a tender során, hogy valóban megmutassuk, három év után is vannak új ötleteink, és képesek vagyunk arra, hogy proaktívan részt vegyünk és hozzátegyünk a megújult kommunikációs csapat munkájához”- nyilatkozta Bede Márta, a Well PR ügyvezetője.

Az Avon 1990 óta van jelen a hazai piacon illatszer, smink-, arc- és a testápolási kategóriákban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A korábbi német elnököt magyar vezető váltja.

Ingyenes online képzést és mentorálást kínálnak.

Szerintük a konferencián cenzúra van.

A PR-Oscar szatellitversenyén díjazták a Discovery-Telekom kampányt.

Egy interjúban fejtegette az újság jövőjét.

hirdetés

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

hirdetés
hirdetés