hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pr-ügynökséget választott a Total

A világ negyedik legnagyobb olaj- és gázipari cége meghívásos tenderen választotta a Stern Communicationst.

hirdetés

A Stern Communications lett a Total Lubricants Hungary magyarországi kommunikációs partnere. A Total, amely a világ negyedik legnagyobb energiaipari cége, olyan kommunikációs ügynökséget keresett itthon, aki a pr-szolgáltatások mellett további marketingkommunikációs aktivitásokban is segítséget tud nyújtani - fogalmaz a Stern közleménye.

A tender meghívásos volt, a további indulókról a Kreatív nem kapott bővebb tájékoztatást. A közös munka áprilisban indult.

„Tapasztalt és meggyőző partnert kerestünk a hazai PR-aktivitások és kommunikáció fejlesztésére, így kerültünk kapcsolatba a Stern-nel. Célunk a Total márkanév és cégcsoport ismertségének növelése a magyar piacon, amelyhez most komoly támogatást kaptunk” – mondta Kis Krisztián, a Total Lubricants Hungary marketinges szakembere.

„Feladatunk a márka imédzsének erősítése, a Total média kapcsolatainak javítása, valamint az egyéb kommunikációs csatornák feltérképezése és megnyitása.” – mondta el Tátrai Marcell, a Stern Communications ügyvezetője.

A Total a világ negyedik legnagyobb olaj- és gázipari vállalata, több mint 130 országban működik, és közel 97 000 alkalmazottat foglalkoztat. A magyar leányvállalt főbb tevékenységi körébe tartozik a gépjárműkenőanyagok (főként

A cég itthon a Total és Elf márkanevű termékek mellett számos gépgyártónak készít a gyártó nevén futó hivatalos kenőanyagokat (pl.: Mazda, Nissan, Mitsubishi, Claas, Kubota, stb). Számos autómárka hivatalos olajbeszállítója és szervízciklusban ajánlott márkája (pl.: Renault, Citroen, Kia, Aston Martin, Peugeot, Dacia stb.), emellett szinte valamennyi forgalomban lévő autómárkához megfelelő széles termékskálával rendelkezik - olvasható a közleményben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés