hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pr-ügynökséget választott a Cofidis

Erősíti kommunikációs aktivitását Magyarországon a francia hitelintézet, a Cofidis. A kommunikációba régi partnerei mellett a cég idén egy pr-ügynökséget is bevont.
hirdetés

Kommunikációs tevékenysége fokozása mellett döntött idén a francia hátterű Cofidis, amely 2005 óta van jelen a magyar hitelezési piacon.

A cég élénkülő marketingaktivitásának első lépése idén a Neo FM-re költözött Bumeráng Mosolyturnéjához való csatlakozás volt, amelynek keretében az ország kilenc helyszínére kísérte el a Bumeráng stábját. A járókelők játszhattak a Cofidis szerencsekerekével, a Bumeráng-Cofidis közös nyereményjátékában pedig celebek „hitelképességét” mérték fel. Májusban a vállalat a Nemzeti Vágta vidéki előfutamaihoz csatlakozik. Ezt követi két hónap múlva a Tour de France, ahol a Cofidis már évek óta rendelkezik egy saját kerékpárcsapattal. „Mivel az ügyintézés nagy része nálunk telefonon történik, fontos hogy feloldjuk a távolságot az ügyfeleinkkel, elérhetőbbek legyünk.” – indokolta Holló Bence, a Cofidis ügyvezető igazgatója a kommunikáció erősítését.

A 2010-es aktivitásokat a vállalat korábbi ügynökségeivel együtt végzi, valamint idén először egy pr-ügynökséget is választott. A Cofidis kreatívügynöksége a  Benedict & Helfer, rendezvényszervező ügynöksége a Coppia Vincente, médiaügynöksége a Universal McCann, a kommunikációba becsatlakozó pr-ügynökség pedig a Weber Shandwick lett.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Kiállítások, tárlatvezetések, koncertek, kertmozi, színház és táncelőadások, valamint pódiumbeszélgetésekkel készülnek. 

Az Ébred a város projekt készítői meséltek az április óta tartó folyamatról, és az elkészült klipről.

 

A maga módján. A street art művész most a londoni metróba fújta fel emblematikus patkányait, akik szégyentelenül tüsszentenek vagy éppen maszkkal ejtőernyőzgetnek.

Megnézed, és onnantól egész nap az megy a fejedben, hogy reducing metha-a-a-ane.

Állatgyógyászati cég online jelenlétéért felel majd négy országban az ügynökség.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés