hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pr-részleget indít az Artvertising

Az event részleg beindítása után júliustól pr-divízióval bővült az Artvertising felépítése, amelyet Jani Kinga senior pr-tanácsadó irányít – számolt be róla az ügynökség közleménye.

hirdetés

„A pr-kommunikációs részleg elindítása régi tervünk volt, a tulajdonosváltással párhuzamosan ezt is megvalósítottuk. Kingában megtaláltuk a szakembert, aki rendelkezik azokkal a képességekkel, illetve tapasztalattal, amely ennek a feladatnak a teljesítéséhez szükséges. Egyelőre meglévő ügyfeleinknek nyújtott szolgáltatásainkat egészítjük ki pr-kommunikációval, alkalmazkodva az igényekhez, és természetesen nyitottak vagyunk az új megbízásokra is. A bővüléssel itt nem állunk le, a következő lépés a digitális média” – nyilatkozta Nagy Gergely, az Artvertising tulajdonos-igazgatója.

Jani Kinga - fotó: Nánási Pál
Jani Kinga - fotó: Nánási Pál

A pr-részleg feladata lesz többek közt a kreatív sajtóesemények szervezése; szponzoráció és partnerségi jellegű együttműködések kialakítása; közösségi média management; az ügynökség sajtó és influencer kapcsolatainak erősítése.

Jani Kinga a közlemény szerint közel 20 éve dolgozik a média-kommunikáció területén. Az Artvertising előtt a Multeam360 csoporthoz tartozó Stern Comnál töltött három évet, ezt megelőzően dolgozott az ACG-nél, illetve a CaféPR-nél, ahová a televíziózás világából érkezett. FMCG; egészségügyi; utazás-turisztikai és építőipari cégek magyar, valamint nemzetközi kampányait koordinálta. Márkabevezetéshez, hírnévmenedzsmenthez és felsővezetői láthatóság felépítéséhez kapcsolódó projektekben is részt vett. Angol, francia és román nyelveken beszél.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés