hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pr-partnert választott a GSK

A GSK-nak dolgozik a Próbakő. Az ügynökség nemzetközi partnerhálózata segítségével nyerte el a nyári pr- és eseménymegbízást.

hirdetés

A Próbakő Kommunikáció intézi a Glaxosmithkline (GSK) Corega márkájához kapcsolódó pr-aktivitások és rendezvényszervezői feladatok ellátását. A pr ügynökség országos felméréssel és nyári rendezvénysorozattal támogatja a márka ismertségét. A Próbakő a Worldcom globális pr-csoport tagjaként, partnerügynökségi kapcsolatai révén kapta a GSK-tól a megbízást.

A Próbakőnek nem ez az első munkája egészségügyi területen. Idén az ügynökség látta el az Inkontinencia Szűrés Hónapja program pr-feladatait is. A kezdeményezést az Országos Alapellátási Intézet, a Magyar Kontinencia Társaság és az Urológiai Szakmai Kollégium indította útjára.

A Corega Mobil Doktor a Nyugdíjasok Országos Szövetségének közreműködésével a műfogsorokról tart tájékoztató eseményeket idén nyáron országszerte több helyszínen. A Corega kamionba ellátogatók ingyenes szájápolási tanácsadáson vehetnek részt. A rendezvénysorozat országos felméréssel egészül ki. A roadshow egyes állomásain az érdeklődők egy rövid, anonim kérdőív kitöltésével járulnak hozzá a kutatáshoz, melyben nem csak a tisztítás és a megfelelő használat kerül szóba, hanem a műfogsorral élőket például arról is megkérdezik, hogy milyen gyakran látogatják fogorvosukat, vagy mikor kaptak utoljára tájékoztatást a helyes szájápolásról.

A Corega Mobil Doktor július 7-től járja az országot. Az érdeklődők találkozhatnak kamionjával például Pécs és Győr belvárosában, a Bajai Halfőző Fesztiválon, valamint Sárváron és Gyulán a fürdőnél. A rendezvénysorozat július 15-én zárul a fővárosban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mindea így az iProspect Hungary Social&Content divíziójának részeként folytatja tevékenységét.

A lap úgy tudja, a Posta és a Lapker kiszáll, a helyükre a pedig a KESMA vonul be.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Alfonso Cuarón a szerződés értelmében sorozatokat fejleszt az Apple TV+ számára.

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés