hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pr-partnert választott a GSK

A GSK-nak dolgozik a Próbakő. Az ügynökség nemzetközi partnerhálózata segítségével nyerte el a nyári pr- és eseménymegbízást.

hirdetés

A Próbakő Kommunikáció intézi a Glaxosmithkline (GSK) Corega márkájához kapcsolódó pr-aktivitások és rendezvényszervezői feladatok ellátását. A pr ügynökség országos felméréssel és nyári rendezvénysorozattal támogatja a márka ismertségét. A Próbakő a Worldcom globális pr-csoport tagjaként, partnerügynökségi kapcsolatai révén kapta a GSK-tól a megbízást.

A Próbakőnek nem ez az első munkája egészségügyi területen. Idén az ügynökség látta el az Inkontinencia Szűrés Hónapja program pr-feladatait is. A kezdeményezést az Országos Alapellátási Intézet, a Magyar Kontinencia Társaság és az Urológiai Szakmai Kollégium indította útjára.

A Corega Mobil Doktor a Nyugdíjasok Országos Szövetségének közreműködésével a műfogsorokról tart tájékoztató eseményeket idén nyáron országszerte több helyszínen. A Corega kamionba ellátogatók ingyenes szájápolási tanácsadáson vehetnek részt. A rendezvénysorozat országos felméréssel egészül ki. A roadshow egyes állomásain az érdeklődők egy rövid, anonim kérdőív kitöltésével járulnak hozzá a kutatáshoz, melyben nem csak a tisztítás és a megfelelő használat kerül szóba, hanem a műfogsorral élőket például arról is megkérdezik, hogy milyen gyakran látogatják fogorvosukat, vagy mikor kaptak utoljára tájékoztatást a helyes szájápolásról.

A Corega Mobil Doktor július 7-től járja az országot. Az érdeklődők találkozhatnak kamionjával például Pécs és Győr belvárosában, a Bajai Halfőző Fesztiválon, valamint Sárváron és Gyulán a fürdőnél. A rendezvénysorozat július 15-én zárul a fővárosban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A dollármilliárdokat kicsengető nagy globális szponzorok mindegyike kivár az Adweek körképe szerint.

"Rohadtul ideje volt", mondja a reklámkampány.

A The Guardian és testvérlapja, a The Observer két teljesen ellentétes kritikát hozott ki a friss King Krule albumról. A művész megörökítette a ritka pillanatot.

A gasztromarketing ügynökség felel az új étterem és bár social media felületeiért. 

A gyógyszert nem ők fogják feltalálni, de igyekeznek megakadályozni, hogy tévesen más azt állítsa magáról, hogy nála van a gyógyír.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A Kreatív szaklap április 2-án először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés