hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pr-lottó

Átfogó kézikönyvet állított össze Art Feinglass pr-szakember kifejezetten nonprofit szervezetek számára. Nem csodafegyver, de sok példával, mintával és ötlettel teli könyv.
hirdetés

„Mi a hat legszebb angol szó egy pr-es számára?” – idézi Rick Frishmann pr-gurut Art Feinglass The Public Relations Handbook for Nonprofits című könyvében. A történet szerint a választ Rick az ujjain végigszámolva mondja ki ütemesen: „Nice to see you again, Oprah”, azaz „Örülök, hogy újra találkozunk, Oprah” – utalva ezzel az Egyesült Államok legnépszerűbb show-műsorára, az Oprah Winfrey Show-ra.

Ilyen sikerek nonprofit szervezetek számára ritkán adódnak, de próbálkozni érdemes, hiszen nagy reklámköltségvetések hiányában a médiamegjelenés az egyetlen eszközük, hogy hallassák a hangjukat. A pr sincs ingyen természetesen. Talán ez az egyik oka, amiért ritkán találkozunk professzionálisan felépített pr-kampányokkal nonprofit szervezetek esetében. Vannak persze kivételek, főleg, ha valamelyik pr-ügynökség érzi úgy – jogosan –, hogy az a leghatékonyabb módja az adományozásnak, ha munkáját kínálja fel segítségül.

„A legtöbb nonprofit szervezetnek fogalma sincs a pr-ről” – ez már egy szakértő véleménye az egyesült államokbeli állapotokról, Feinglasstól idézve. Pedig Feinglass mindent megtett, hogy ez ne így legyen. Az elmúlt húsz évben a New York University nonprofit intézetében tanít public relations-t, saját cége, az Access Communications több nonprofit szervezetnek dolgozik, ő maga pedig tagja a Vöröskereszt new yorki kommunikációs tanácsadó testületének.

Feinglass kézikönyve végighalad a tervezés, a kivitelezés és az értékelés szentháromságán. A leghangsúlyosabb rész a kivitelezésé, ahol a szerző sokszor a legapróbb részletekig (például milyen levélpapírt érdemes használni) beszél a hírlevelek, sajtóközlemények, éves jelentések és a szervezet történetének, eseményeinek bemutatása körüli fortélyokról. Átfogó, ötletadó, áttekinthető. A gyengéje talán az, hogy Feinglass néha túlzásokba esik a forráskezelésnél: szinte minden alfejezetben idéz egy külső szakértőt vagy elmesél egy „amikor legutóbb a XY vezérigazgatóval ebédeltem” kezdetű történetet. Ám ezek is többnyire szórakoztatóak vagy legalábbis könnyen átugorhatóak.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés