hirdetés
hirdetés
hirdetés

Minden amit a Post-it War-ról tudni kell

Post-it War néven a külföldön már ismert kreatív háborús játékot hirdettünk a reklámszakma számára.

hirdetés

Make war, not love – ezzel a kifordított, ám békés szándékú háborús felhívással fordulunk a kreatívszakmához, ugyanis az Effektív-Art Reklámügynökséggel és a 3M-mel közösen meghirdetjük az első magyarországi Post-it War-t.

A kezdeményezés Párizsból indult el, amikor az egymással szemközti irodában lévő Ubisoft és a BNP Paribas az ablakokra ragasztott Post-itekkel üzent egymásnak. A spontán megmozdulásból azóta világméretű játék lett, és az alkotások pedig extrém formát és méretet is öltöttek.

HADÜZENETEK

Az Artvertising munkájának a címe: "Ebben a játékban a pixelhősök velünk vannak!"

A további képekért kattintson!!!

Szavazzon!!!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

----------------

 

A 42 különös ötlettel állt elő, eljöttek a Kreatív szerkesztőségébe és foglyul ejtették a szerkesztőség éppen jelenlévő tagjait.

A további képekért kattintson!!!

Szavazzon!!!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

----------------

Az Ebola a Let's play felhívással indította el a háborút. 

A hadüzenet

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

----------------

 

A Factory Creative Studio harcosai már a frontvonalon. Végső tervünk azonban állítólag még hadititok.

A további képekért kattintson!!!

Szavazzon!!!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

----------------

 

A Kirowski Isobar hatfős csapata is egy qr-kóddal indul háborúba.

Szavazzon!!!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
 

 

----------------

 

A Myrtis Creative is hadba lépett, a főnöki szobában elhelyezett kétméteres qr-kóddal neveztek, a háborúban résztvevők felé pedig az alábbi hadüzenetet fogalmazták meg: „You are on the way to destruction. All your base are belong to us!”

A további képekért kattintson!!!

Szavazzon!!!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

----------------

 

A We Love kreálmányát az időjárás szülte, hiszen a 4 fal közé szorultak az alkotók és megajándékozták a lépcsőt egy saját sárkánnyal. Az ügynökség még készül további csapásokkal!

A további képekért kattintson!!!

Szavazzon!!!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  


---------------- 

 

Az Avalanche Kreatív Ügynökség Jack Nicholson arcát örökítette meg a Ragyogás című filmből.

További képekért kattintson!

Szavazzon!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

----------------  

 

A pécsi Schneider & Saltz első alkotása a Minyon.

Nagyításért kattintson!

Szavazzon!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

---------------- 

 

A középszerűségnek és a gyenge reklámoknak üzent hadat az Addict Interactive, válaszul az Ebola első hadüzenetére. Az ügynökség az ellenfele óbudai főhadiszállása elé állította Post it-ekkel dekorált harckocsiját, amire az egész szakmának szóló üzeneteket helyeztek el azzal a céllal, hogy egyre több és több kreatív, egyedi és különleges, egyben figyelemfelkeltő kommunikációs aktivitás kapjon főszerepet Magyarországon.

További képekért kattintson!

Szavazzon!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

---------------- 

 

Factory Creative Studio katonái a héten tovább harcoltak.

További képekért kattintson!

Szavazzon!!!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

---------------- 

 

Hypnosia kicsit másképp gondolja a Post-it Wart, erről a Facebookon lehet meggyőződni.

Szavazzon!!!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

---------------- 

 

Creative Surf címmel nyújtotta be munkáját a 4Bro Hungary: a Desing Terminal B-épületére kihelyezett képre Csókay Bence, Csókay Gergő, Manninger Máté, Sticó (Sticzay Péter), Merdzsó (Bán Mercédesz), BudhaTomi (Kovács Tamás), Hajdú Anett és Tóth Dius több 7000 cetlit használt el. A Creative Surf legfőbb üzenete: ha közelről nézed a képet, semmit sem látsz. Ha messziről nézed, összeállnak a kockák. A legjobb ötletek madártávlatból születhetnek és ha jön a kreativitás hulláma, csak jó tempóban el kell kapni.
A felületet számukra a Forum Hungaricum biztosította.

Szavazzon!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

---------------- 

 

Versenyen kívül a Kreatív is elkészítette saját post-it qr-kódját a szomszédos Design Terminal és az Akvárium ablakára.

További képekért kattintson!

 

---------------- 

 

„Csapataink nem adják fel a küzdelmet és vállvetve harcolnak a végső győzelemig. Mi azonban nem küldözgetünk névtelen levélbombákat és nem bújunk arctalan hadüzenetek mögé, hanem felvesszük a kesztyűt. Tábornokunk, a Commandante, a harcoló felek közül elsőként bátran nevet az ellen arcába és azt üzeni nekik: »Hasta la Victoria Siempre!«" - írta a Myrtis Creative, és csatolta a képeslapot, amit a Commandante küld a harcoló feleknek. Kinyújtott mutatóujja egyetlen célt jelöl számukra, a végső győzelmet.

Nagyításért kattintson!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
 

 

---------------- 


Bemind első nevezését Veszprémben lehet megnézni, ám a csapat újabb bevetésre készül. 

További képekért kattintson!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
 

 

---------------- 

 

A Széna téri villamosmegállóban jelentkezett az első csapás hadműveletével Salt Communications. A csapat tagja: Nagy István, művészeti vezető és ügyvezető, Dobos Édua és Balassa Nikoletta tervezőgrafikusok.

További képekért kattintson!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
 

 

---------------- 

 

Café Communications hadüzenetet sugároz a tömegmédián keresztül, sőt öt ellenfelet - a DDB-t, a Grey-t, az Ebolát, a Kirowskit és a McCann Ericksont - direkt (marketing) eszközökkel is meggkeresték. A hadüzenetet videóban, a megkeresést képekkel dokumentálták.

A Café Post-it War alakulata bejutott a DDB-be
További képekért kattintson!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
 

 

---------------- 

 

42 Digital tovább erősített: most már Jack Sparrow, DiCaprio és Rakonczay is beállt a seregükbe.

Nagyításért kattintson!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

---------------- 

 

Hírek Média csapatai június 6-án partra szálltak Normandiától 1800 km-rel keletre. A partra szállítást előkészítő egységek tengeralattjárón érkeztek - titokban.

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
 

 

---------------- 

 

Bögrecast a "May the 4th be with u" híres médiatörténeti/filmes bakival szállt harcba. "Ha helyesen olvassuk, kijön az üzenetünk, amire szüksége is van a többieknek, ha szembe találják magukat a Bögrecast legnagyobb bolygóközi harcosával!" - fogalmaznak. A hadtestet Csabi, Dorka, Csilla, Anita és Zsófi alkotja. 

További képekért kattintson!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
 

 

---------------- 

 

Kirowski Isobar az éppen 6 éves tetris előtt tisztelegve készítette el új videóját, ami a háború és a béke örök körforgását mutatja be.

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

---------------- 

 

Havasweb is belépett a háborúba, szándékát ezekkel a képekkel fejezi ki. 

További képekért kattintson!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
 

 

---------------- 

 

Válaszcsapást mért az Avalanche Kreatív Ügynökség múlt heti akciójára a Factory Creative Studio, amely már harmadik alkalommal száll harcba. 

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
 


---------------- 


McCann Budapest munkatársai a Post-It lapokból lemezjátszós hangszedő és mikrofonok segítségével hangokat, zajokat csaltak elő (ezt művelni egy tűvel, mindjárt elsírom magam - B.A.). Ezeket a hangokat kis hangmérnöki utómunkát követően hadüzenetté/harci indulóvá komponálták.

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

---------------- 


A múlt héten kapott hadüzenetet nem hagyta szó nélkül a We Love Kreatív, a galériában megnézhető giga bombájuk, amit elküldtek a verseny egyik szervezőjének, az Effektív Art. Kinyitás után füst csapta meg őket.  

További képekért kattintson!
 

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

---------------- 

 

Focus Creative első hadüzenetét június 11-én küldte.

További képekért kattintson!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

második, egyben végső megmozdulásukat két nappal későbbre tervezték.

 

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

---------------- 

 

"Komolyan vettük a Cafétól kapott üzenetet és nem késlekedünk a válasszal. 
Luca Brazi után küldjük őket" - írta hadüzenetében a DDB.

Nagyításért kattintson!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

---------------- 

 

Szívvel-lélekkel indult a versenyben az Initiative-Brand Connection, még a járókelőket is megtámadták.

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

---------------- 

 

Creative Content elit alakulata azt írja, hogy négyfős csapatukkal Captain America pajzsával védenék magukat a harcban. A rendelkezésre álló szivárványszínek alapján pedig leginkább a békét szimbolizálnák az irodájuk egyik falán.

A Creative Content pályamunkája

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

---------------- 

 

Az Euro RSCG nem szereti a háborút, ezért a lezárása lebegett a szemük előtt a mű megalkotása közben.

 

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

---------------- 

 

Hypnosia már a békeposztot is azért találta ki, hogy bemutassa, másként gondolkozik, mint a harcolók többsége.

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

---------------- 

 

"Felháborodással vettük tudomásul, hogy a Hypnosia Kreatív ügynökség felrúgta a Post-it War szabályait, és hadüzenetre békezászlóval válaszolt, szabotálva így a játékot! Egyedüliként alkalmazott Facebook applikációt, amivel – véleményünk szerint – túlzott versenyelőnyre tehetett szert a többi résztvevővel szemben! A fent leírtak számunkra teljes mértékben elfogadhatatlanok, ezért követeljük, hogy a Hypnosiát a háborúból azonnal zárják ki. Minden szabotőrre ez vár!" - támadta be a Hypnosiát a versenyre most jelentkezett Stroke Kommunikáció.

Nagyításért kattintson!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

---------------- 

 

Bögrecast bolygóközi katonája újra támad! Mindenki készüljön a végső csapásra! - hívják fel a figyelmet háborús videójukban.

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

---------------- 


WBTL üzenete is a béke.

További képekért kattintson!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

---------------- 


Közben kiderült, hogy a titokzatos levélbombát az Up Advertising küldte a harcoló csapatoknak. Az ügynökség puskát küldött a puskához, vagyi útmutatót adnak ahhoz, hogy mire jó a www.postit-up.com. Ez az oldal egy olyan webes alkalmazás, amellyel bármilyen képet "post-it atomokra" lehet bontani, ami segítséget nyújt a képek kirakásában. Az útmutatót innen lehet letölteni.

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Café Communications elküldte a végső leszámolást.

További képekért kattintson!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Mint a videóban is látható, specialistáink hatástalanították a Café által küldött kezdetleges bombát és halálfejet. Egyben hasznos muníciót is megtakarítottunk - a két tucat sárga postitot leszámítva mind Vigyori Fej, mind Café Szippantó Fáni kapott anyagból készül." - üzente a Café múltkori támadására a Kirowski Isobar.

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

A Schneider & Saltz kultúrát csempészett  a háborúba, pécsiként Vasarely-t hívták segítségül.

További képekért kattintson!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Az Up csapattagoka hadba hívó szóra nem a barikádokra, hanem titkos bunkerbe vonultak, ahol előállították a post-it harcosok számára a tökéletes fegyvert, a Postit-up.com-ot. A fegyverszállításból meggazdagodott Up-osok jelenleg ismeretlen helyen tartózkodva élvezik a roppant post-it vagyont, dorbézolásukról néhány fotó a birtokunkba került.

További képekért kattintson!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Időközben a Ludwig Múzeum is beszállt a háborúba: a Kreatív úgy tudja, hogy az Up fegyverével, vagyis a Postit-up.comon elérhető alkalmazás segítségével készülő gigantikus post-it képet a Múzeumok Éjszakáján, június 16-án lehet megnézni. A múzeum Robert Mapplethorp Ken Moody and Robert Sherman című fotójának post-it változatát készíti el.

A múzeum látványterve
 

A háborúban igazán aktív Factory Creative Studio még utoljára lecsap egy videóval, dr. House-zal és Jack Nicholsonnal.

További képekért kattintson!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Ugyan Jack-et elrabolták, de kiszabadult…»ELMENT VADÁSZNI…« Lehet, hogy holnap majd nálatok kopogtat? Háború ON!" - fenyeget az Avalanche Kreatív Ügynökség.

Az Avalanche üzenete

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

42 Digital ezen a héten Wonderwomannel és Wonderdoggal is találkozott. 

További képekért kattintson!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Üzenetünk 3 m 46 cm széles és 3 m 26 cm magas. Készítése közben a legnagyobb ellenségünk a tériszony és a szél volt, ezért tartott ilyen sokáig, de nem hagytuk magunkat, csakis a győzelemre gondoltunk közben. Az üzenet magáért beszél. Az nevet, aki utoljára nevet!" - írta a Binga Kreatív Kommunikációs Ügynökség.

További képekért kattintson!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Az Adamsky ezzel lépett be a háborúba.

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  


Az A-Team elérkezettnek látta az időt, hogy belépjen a háborúba Stíluskonfliktus című pályaművükkel. Céljuk az ellenség összezavarása.

További képekért kattintson!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

BG Digital a duck-hunt nevű klasszikus játék téma köré építette anyagát.

További képekért kattintson!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Havasweb azt üzeni, hogy bejelentkező csapásuk csak bemelegítés volt, most kisfilmjükkel kívánják az őrületbe kergetni ellenfeleiket. "Sose tudhatjátok hol vagyunk, mindig nézzetek a hátatok mögé!" - kiáltják.

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Az Art Média filmjében az elrugaszkodásra biztatja a reklámszakmát. Lufikkal "lőtték fel" az üzenetet.

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Az Adamsky másodjára a Lenticulart stílusban kivitelezett "Post-It > Post E.T." kreálmánnyal indul.

További képekért kattintson!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Sokáig kerestük az ellenséget, de mindenhol csak barátokat találtunk ezért a Cyberdürer Öngyilkos PostELit Alakulata (CÖPA) a jól bevált taktikához folyamodott. Bevetés közben rituális öngyilkosságot követtünk el, ezzel is segítve a Világbékét - írta a Cyberdürer.

Maguk ellen fordultak

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Bee Group Hungary az alábbi fenyegetést küldte: "A kemény harci helyzetre való tekintettel, századunknak muszáj volt, komoly és sötét erők segítségéhez nyúlnia... Több napos ima és pogány post-it áldozat árán megszereztük Aérsz harci szekerét. Hős csapatunk ezzel az epikus szekérrel vonul hadba a többi ügynökség ellen. Az ellenállás haszontalan, akik behódolnak, azokat nem dobjuk a post-it verem mélyére. ἀνάγκᾳ δ’ οὐδὲ θεοὶ μάχονται (Anánkāi d'oudè theoì mákhontai)."

Az epikus szekér

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Ludwig Múzeum a Múzeumok Éjszakájára, június 16-ra készítette el Robert Mapplethorp Ken Moody and Robert Sherman című fotójának post-it változatát. Még a héten bárki megnézheti élőben.

További képekért kattintson!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Az SAP Hungary marketingrészlege szerint a Post-it War hatása már a hazai Szilícium-völgyet is elérte. "A mellékelt fotók rögzítik az eddig ismeretlen jelenséget, hogy hirtelen jött, post-it csoportosulás figyeli immár több napja a szoftvercég székházának főbejáratát, és az étterem forgalmát" - hívták fel a figyelmünket. 

További képekért kattintson!
 

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

A béke üzenetét közvetítette a POS Services: "a Post-it Piaggio a béke hírnökeként végigszelte a várost, és kis csapatunk post-it-okra jegyzetelt üzenetét, gondolatait palackposta formájában indítottuk útjára a Dunán".

További képekért kattintson!
 

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Az MVM Partner Energiakereskedelmi Zrt. marketingcsapata is beszállt a háborúba. Csapatukkal megsemmisítő csapást kívánnak mérni az ellenfelekre.

További képekért kattintson!
 

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Kelly Services is felvette a kesztyűt, és a 3D technikát, meg a művészi ambícióikat is csatasorba állítva - valamint a Postit-up.com oldalon fellelt pusztító post-it fegyvert is bevetve - elkészítették a "GiantGorilla & MegaTripod" című alkotást. Az Asylum filmstúdió korábbi munkáit továbbgondolva létrehozott romboló duó az irodaházak békésségét megzavarva kezd gonosz és felelőtlen post-itásba.

További képekért kattintson!
 

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Az Effektív-Arttal és a 3M-mel közös játékunkban jelenleg összesen 35 ügynökség vesz részt, jelentkezni fotókkal június 13-ig lehet. A Kreatív minden héten megjelenteti az addig beérkezett nevezéseket, így az utolsó kör június 14-én jelenik meg.

Akik hadban állnak

Myrtis 
Budapest

Bee Group Hungary 
Budapest

Dlight 
Szentendre

HPS Group
Budapest

Schneider & Saltz 
Pécs

Euro RSCG 
Budapest

Kirowski Isobar 
Budapest

Art Média 
Budapest

Hírek Média
Budapest

McCann Erickson 
Budapest

Avalanche 
Budapest

Ebola 
Budapest

Adamsky 
Budapest

DDB 
Budapest

Initiative-Brand Connection 
Budapest

Raygun 
Budapest

Bemind 
Veszprém

Binga 
Szeged

Factory Creative Studio
Szeged

4BRO  
Budapest

Café Communications 
Budapest

Salt Communications 
Budapest

UP
Budapest

We Love Kreatív
Budapest

Grey
Budapest

Bögrecast 
Budapest

Hypnosia
Budapest

42 Digital
Budapest

VM.Komm
Budapest

Artvertising
Budapest

Focus Creative
Budapest

BG Digital
Debrecen

Cyberdürer
Budapest 

Wanadis BTL
Budapest

A-Team
Békéscsaba 

Addict Interactive
Budapest

Carnation Group
Budapest

Creative Content
Budapest 

POS Services - Season Promotion
Budapest 

Havasweb
Budapest

További hadbalépők - a kontaktszemélyek feltüntetett elérhetőségével együtt - a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  címen Post-it War tárgymegjelöléssel jelentkezhetnek.

Etikai kódex (játékszabályzat)

A Post-it háborúba bárki beléphet egyénileg vagy csapatban, aki marketing-, reklám- vagy kommunikációs területen dolgozik. A háborúban minden eszköz megengedett, ami a szavazataid számát növeli. Üzenj, buzdíts, toborozz, reagálj, támadj vissza! Post-it alkotásaidat kiteheted beltérre, kültérre, ablakra, falra, ahová tetszik. Bármiről csinálhatsz képet, amivel nem sértesz meg másokat.

A háború időtartama: 2012. május 10. – 2012. június 21.

A pályaművekről készült fotókat a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  címre várjuk  június 13-ig. A Kreatív Online-on minden csütörtökön az addig beérkezett műveket tesszük közzé. (Egyéb weboldal, Facebook-oldal a művek népszerűsítésére megengedett.)  

A játék kezdetétől a végéig folyamatosan lehet szavazni és pontozni. Június 15-én a versenyben lévő összes alkotást újra publikáljuk a Kreatív Online-on, a szavazás végül június 21-én zárul. A versenyzők több anyaggal is harcba szállhatnak, a pontok összeadódnak, de egyetlen monumentális alkotással is lehet nagyon sok pontot szerezni. A kapott muníció metlett, más forrásból szerzett hadianyagot is fel lehet használni. 

A Post-it War első helyezettje a győzelmi mámoron kívül egy Apple Tv-t, vízipisztoly-arzenált és 3M irodaszer-csomagot kap, és jár neki a győzelmi zászló, valamint a háborús kitüntetés is. A második és a harmadik helyezett 3M egységcsomagot érdemel ki. A győztes csapatok munkáját a Kreatív magazin is bemutatja.

 

 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés