hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Positive Adamsky nyerte a Bayer nemzetközi tenderét

Az ügynökség felel a cég állategészségügyi témájú, román és a bolgár közösségi média felületek teljeskörű menedzsmentjéért is.

hirdetés

A Positive Adamsky nyerte a Bayer állategészségügyi divíziójának nemzetközi social media kommunikációs feladatainak ellátására kiírt pályázatot.

A magyar Felelős gazdik Facebook és Instagram oldal, valamint YouTube csatorna kezelése mellett mostantól a román és a bolgár közösségi média felületek teljeskörű menedzsmentjét is a Positive Adamsky digital & social tagügynöksége látja el, így regionális szintre lépett a magyar ügynökségi csoport és a multinacionális gyógyszeripari vállalat együttműködése.

A Positive Adamsky öt éve folyamatos nyertese a Bayer különböző tendereinek, elsősorban social media területen gyümölcsöző az együttműködés, emellett erősödik a PR feladatok aránya is.

Az ügynökség 2014-ben indította el a  Felelős gazdik Facebook oldalt, amelynek jelenleg több mint 161 000 kedvelője van, és fő küldetése az ember-állat barátság meghosszabbítása, a hatékony gyógymódok népszerűsítése.

Ezt követte 2016-ban az Instagram oldal elindítása, amely mára 13 700 követővel rendelkezik. Emellett az ügynökség hatodik éve nyújt teljeskörű kommunikációs támogatást a Szívférgesség Napja kampányhoz is. A stratégia megálmodása mellett a Szívférgesség kampány PR feladatait, az eseményszervezést, az AR videók tervezését és gyártását, valamint a Facebook és Instagram kampányok kivitelezését is a Positive Adamsky látta el.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés