hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pornó miatt bukott a Dr. Pepper Facebook-kampánya

A Coca-Colának le kellett állítania a Dr. Pepper Facebook-kampányát, mert pornós utalások kerültek egy rajongó státuszába. Az üdítőgyártó szabadkozik.

hirdetés

A Coca-Cola által indított Facebook-kampány a Dr. Pepper nevű ital számára kínos véget ért, amikor többen sértőnek találták az üdítő profilja által a rajongók oldalára kitett státuszokat. A kampányban mindenkinek lehetősége volt feliratkozni a „The Dr. Pepper Status Takeover” nevű akcióra, amivel engedélyezte a promóoldalnak, hogy változtassa a felhasználó státuszbejegyzését. Ezek az állapotjelzések sokszor szexuális töltetűek voltak, aki pedig ezt bevállalta, azok eséllyel indulhattak a heti ezer fontos (majdnem 350 ezer forintot) nyereményért.

A probléma akkor merült fel, amikor egy szülő sérelmezte, hogy 14 éves lánya Facebook-oldalán direkt utalást talált egy pornófilmre. A felháborodott anyukát néhány jeggyel akarták kiengesztelni, mely a londoni West End egyik színházának egy darabjára szólt, azonban Mrs. Rickman ezzel nem lett kisegítve, mert a család Glasgowban lakik.

Mellesleg a kampány során feltűnő többi státusz sem volt éppen finomkodó, némelyik egyenesen ordenáré volt, de azokon senki sem háborodott fel.

A Coca-Cola nyilvánosan elnézést kért mindenkitől, és még aznap megszüntették a furcsa nyereményjátékot. Mrs. Rickman örülhet, azonban a több mint 160 ezer feliratkozott felhasználó csalódottan vette tudomásul a kampány végét.

Forrás: KO/Guardian

Rovat: Interaktív

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A digitális divízió vezetője Hegyi András, a projektmenedzsmenti feladatokat Both Zsuzsanna viszi.

10 éves lett ugyanis a mára legendássá vált, Isaiah Mustafa főszereplésével készült reklám.

Kiadók helyett egy szakértői csapat döntött a 20-as listáról, amelyből majd a győztest is kiválasztják.

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés