hirdetés
hirdetés
hirdetés

Plazma Média - más tollával ékeskedett

Visszahívta a Plazma Média a Reklámhét rendezvényen megjelent hirdetéseit, miután kiderült: a kreatív elkészítéséhez a grafikus a Wonderbra egyik reklámját használta fel. A Kreatív Online-nak a cég elmondta: sajnálják a történteket, a jogilag védett fotó felhasználása a tudomásuk nélkül történt. A cég visszahívta a reklámokat.
hirdetés
A történetre az Addict.blog szerzője hívta fel a figyelmet. Bejegyzésében arról írt, hogy a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) rendezvényén - amely sarkítva arról szól, hogy a fogyasztók gyakran érzik úgy, hogy hülyének nézik őket - a Plazma Média más ötletével hirdette magát. Az eredeti ötlet egy díjnyertes Wonderbra-reklám, amelyet egy nemzetközi sztárfotós, Vincent Dixon fotózott. A két kreatív teljesen megegyezik, a magyar társaság csak szöveggel egészítette ki a reklámot, és természetesen a Wonderbra logója sem látható rajta.

A Plazma Média hozzászólt a blogon elindult vitához, mint írják ezt „szükségesnek és becsületbeli ügynek” tartják. A cég elmondta: a reklámetikai és szerzői jogvédelem kérdéseiben teljesen egyetértenek minden hozzászólóval: minden kreatív szakmabeli számára tiltott gyümölcs a más munkájának lenyúlása. Hozzátették: a szóban forgó kép egy külsős, megbízott grafikus munkája nyomán került a céghez. Mint azt a cégtől megtudtuk: a jogilag védett fotó felhasználása a tudomásuk nélkül történt, ők azt az információt kapták a grafikustól, hogy stock-fotóról van szó.

Hozzászólásában a Plazma Média elmondta: amikor tudomásukra jutott, hogy a kreatív kép egy másik kampány jogvédett része, azonnal visszahívták a kikerült hirdetéseket. „Erre a lépésre nem csupán a jogvédettség kényszerített, hanem a saját magunk által is vallott és követett reklámetikai kódex” - írja a társaság.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mindea így az iProspect Hungary Social&Content divíziójának részeként folytatja tevékenységét.

A lap úgy tudja, a Posta és a Lapker kiszáll, a helyükre a pedig a KESMA vonul be.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Alfonso Cuarón a szerződés értelmében sorozatokat fejleszt az Apple TV+ számára.

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés