hirdetés
hirdetés
hirdetés

Platina Effie-s a Volkswagen Amarok

A jubileumi 10. Effie-gálán a leghatékonyabb kampánynak kijáró platina díjat a Volkswagen Amarok-Falka című kampánya, a Rebel Rouse ügynökség munkája kapta. A marketinghatékonysági versenyen a platinán kívül összesen 36 díjat adtak át, tíz kategóriában.

hirdetés

Az idei Effie-díjakat pénteken adták át a Nemzeti Színházban. A Reklám Világszövetség Magyar Tagozata (IAA) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) tizedik alkalommal rendezte meg a hatékony reklámozásról szóló versenyét, amelyre idén 105 pályamunkát neveztek. A reklám- és médiaszakemberekből álló zsűri 59 pályaművet juttatott a döntőbe, közülük 36 kampány alkotói - azaz a megbízók és a reklámügynökségek -, illetve a médiaügynökségek kaptak díjat. Tíz kategóriában összesen tizenegy arany, tizennégy ezüst és tizenegy bronz elismerés talált gazdára. Az Effie fődíjasa, így a platina díj gazdája a Volkswagen Amarok-Falka című kampánya lett, amit a Rebel Rouse ügynöksége készített.

További képekért kattintson!

A 2011-es Effie-re beérkezett pályázatok száma közel 70 százalékkal haladta meg a tavalyi év jelentkezéseit, idén 45 ügynökség 105 pályaművet nyújtott be. A 10 meghirdetett kategóriából a legtöbb, 30 pályázat szolgáltatások kategóriában érkezett, de népszerű volt az élelmiszer (19), a fogyasztási cikkek (15) és a társadalmi célú kommunikáció (13) kategória is. Idén új kategóriákat is bevezettek, ezáltal a pályázóknak a kis költségvetésű sikerekkel és a tartósan hatékony kampányokkal is lehetőségük nyílt a megmérettetésre, emellett a gyógyszer, az üzleti kommunikáció (B2B) és a bevezető kampány is felkerült az új kategóriák listájára.

A díjakat ez alkalommal is a tavalyi győztesek képviselői, a két szervező szövetség elnökei,  Pócsik Ilona (IAA) és Aczél László (MAKSZ), valamint a négy főtámogató vezetői adták át. Idén a legtöbb díjat az ACG, az OMD, és a Young & Rubicam vihette haza.

A nyerteslistát innen töltheti le.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés