hirdetés
hirdetés
hirdetés

Platina Effie a Grey TCR-kampányának

Összesen harminc elismerést adtak át október 31-én a marketinghatékonysági verseny, az Effie díjátadó gálaestjén. A tíz arany-, kilenc ezüst- és tíz bronzdíj mellett kiosztották a platina Effie-t is, amit a Grey által nevezett TCR-kategóriában indult Lordok Háza című kampány kapott meg. A legtöbb díjazott és shortlistes munka ügynökségi oldalról az OMD-hez fűződik, ügyfeleknél pedig az Unileverhez.

hirdetés

Mint ismert, a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén hetedik alkalommal szervezte meg a versenyt, amelyre 43 cég összesen 101 munkát nevezett. Idén egyébként jóval több nevezés és shortlistes munka volt, mint tavaly, amikor a 84 pályamunka közül 36-ot válogattak be a döntőbe.

A pályaműveket ezútta is a szokásos tíz kategóriában nyújthatta be a megbízó vagy az ügynökség, a legtöbb munka az "egyéb nem tartós fogyasztási cikk" kategóriában érkezett, míg a legkevesebb a kulturális szolgáltatásokéban. A nevezések közül a zsűri 56-ot válogatott be a shortlistre, a nyertesek listája pedig az október 31-i átadón derült ki.


A marketing-Oscarnak is nevezett hatékonysági verseny legjobbja, az arany és platina Effie-t begyűjtő Lordok háza kampány lett, amit az Együtt a Leukémiás Gyermekekért Alapítvány megbízásából a pályamunkát benevező Grey készített. Az ügynökség mellett díjat kapott az OMD, a Mediaedge:cia, a hat Integrált Márkakommunikáció, a PHD, a McCann Erickson, a DDB, az MC Media és az Initiative. A szervezők összállították ugyanezt a listát ügyfél-szempontból, itt szerepel például az Unilever, a K&H, a Pannon, a CIB, a MOL és a Procter & Gamble (P&G) is.
 

Az összes díjazott listáját itt tekintheti meg.

TOP pályázatok
Legtöbb pályázatban érintett ügynökség (nevező és második ügynökségként is)
OMD                          17
MC Media                  9
Mediaedge:cia         9
Grey                            7
JWT                            6
hat                               5

Legtöbb pályázatban érintett ügyfél
Unilever                     2 kategóriában 6 kampány
K&H                            3 kategóriában 5 kampány
Nestlé                        3 kategóriában 5 kampány
Sanoma                    2 kategóriában 4 kampány
P&G                            1 kategóriában 4 kampány
Vodafone                   1 kategóriában 4 kampány
Sara Lee                    2 kategóriában 4 kampány
 
TOP díjazottak
Ügynökség
OMD                          14 ( 1 arany, 2 ezüst, 4 bronz, 7 shortlist)
Mediaedge:cia         4 (1 platina, 1 arany, 1 ezüst, 1 bronz)
hat                              4 (2 ezüst, 1 bronz, 1 shortlist)
Grey                           4 (1 platina, arany, 2 shortlist)
PHD                           4 (1 arany, 1 ezüst, 2 shortlist)
McCann Erickson    3 (2 ezüst, 1 shortlist)
DDB                           3 (1 arany, 1 bronz, 1 shortlist)
MC Media                  2 (1 arany, 1 bronz)
Initiative                     3 (1 arany, 2 shortlist)

Ügyfél
Unilever                   4 (1 arany, 1 ezüst, 2 shortlist)
K&H                          3 (1 bronz, 2 shortlist)
Pannon                    2 (1 arany, 1 ezüst)
CIB                            2 (2 ezüst)
MOL                          2 (1 arany, 1 shortlist)
P&G                          2 (1 arany, 1 shortlist)
Vodafone                 2 (1 arany, 1 shortlist)
Friesland                 2 (1 arany, 1 shortlist)
Nestlé                       2 (1 ezüst, 1 shortlist)
Sara Lee                  2 (1 ezüst, 1 shortlist)
Sanoma                   2 (1 bronz, 1 shortlist)
Wrigley                      2 (1 bronz, 1 shortlist)
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Egy elemzést esetleg lehetne látni arról, hogy mi a trend, mi ér egy Effie-t?
#
Legmélyebb tisztelettel kérdezném, miért van eltérés a hivatalos Effie sajtóközlemény és a cikketek között? A TOP díjazottak ranglista biztos, hogy stimmel? Eddig
mindig a körültekintő újságírás példáit láthattuk csak Tőletek, most mi történt? Ha pedig esetleg cégcsoportokat akartok aggregálni, akkor miért nem az összeset?
(ld.CMS&IM)Üdv:Kerti Attila
#
Ahogyan meg is írtuk: http://nyomda.blog.hu:)

Az új műsorrendben kétszer is vetítik a széria aktuális epizódjait.

Idén az Akváriumban rendezik a hazai videoklipek kétnapos szemléjét és szakmai fórumát.

De a fesztivál az Ökumenikus Segélyszervezeten keresztül rászoruló gyerekek iskolakezdését is támogatja.

A Sundance TV kínálatában tűnik fel a magyar dokusorozat.

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés