hirdetés
hirdetés
hirdetés

Platina Effie a Grey TCR-kampányának

Összesen harminc elismerést adtak át október 31-én a marketinghatékonysági verseny, az Effie díjátadó gálaestjén. A tíz arany-, kilenc ezüst- és tíz bronzdíj mellett kiosztották a platina Effie-t is, amit a Grey által nevezett TCR-kategóriában indult Lordok Háza című kampány kapott meg. A legtöbb díjazott és shortlistes munka ügynökségi oldalról az OMD-hez fűződik, ügyfeleknél pedig az Unileverhez.

hirdetés

Mint ismert, a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén hetedik alkalommal szervezte meg a versenyt, amelyre 43 cég összesen 101 munkát nevezett. Idén egyébként jóval több nevezés és shortlistes munka volt, mint tavaly, amikor a 84 pályamunka közül 36-ot válogattak be a döntőbe.

A pályaműveket ezútta is a szokásos tíz kategóriában nyújthatta be a megbízó vagy az ügynökség, a legtöbb munka az "egyéb nem tartós fogyasztási cikk" kategóriában érkezett, míg a legkevesebb a kulturális szolgáltatásokéban. A nevezések közül a zsűri 56-ot válogatott be a shortlistre, a nyertesek listája pedig az október 31-i átadón derült ki.


A marketing-Oscarnak is nevezett hatékonysági verseny legjobbja, az arany és platina Effie-t begyűjtő Lordok háza kampány lett, amit az Együtt a Leukémiás Gyermekekért Alapítvány megbízásából a pályamunkát benevező Grey készített. Az ügynökség mellett díjat kapott az OMD, a Mediaedge:cia, a hat Integrált Márkakommunikáció, a PHD, a McCann Erickson, a DDB, az MC Media és az Initiative. A szervezők összállították ugyanezt a listát ügyfél-szempontból, itt szerepel például az Unilever, a K&H, a Pannon, a CIB, a MOL és a Procter & Gamble (P&G) is.
 

Az összes díjazott listáját itt tekintheti meg.

TOP pályázatok
Legtöbb pályázatban érintett ügynökség (nevező és második ügynökségként is)
OMD                          17
MC Media                  9
Mediaedge:cia         9
Grey                            7
JWT                            6
hat                               5

Legtöbb pályázatban érintett ügyfél
Unilever                     2 kategóriában 6 kampány
K&H                            3 kategóriában 5 kampány
Nestlé                        3 kategóriában 5 kampány
Sanoma                    2 kategóriában 4 kampány
P&G                            1 kategóriában 4 kampány
Vodafone                   1 kategóriában 4 kampány
Sara Lee                    2 kategóriában 4 kampány
 
TOP díjazottak
Ügynökség
OMD                          14 ( 1 arany, 2 ezüst, 4 bronz, 7 shortlist)
Mediaedge:cia         4 (1 platina, 1 arany, 1 ezüst, 1 bronz)
hat                              4 (2 ezüst, 1 bronz, 1 shortlist)
Grey                           4 (1 platina, arany, 2 shortlist)
PHD                           4 (1 arany, 1 ezüst, 2 shortlist)
McCann Erickson    3 (2 ezüst, 1 shortlist)
DDB                           3 (1 arany, 1 bronz, 1 shortlist)
MC Media                  2 (1 arany, 1 bronz)
Initiative                     3 (1 arany, 2 shortlist)

Ügyfél
Unilever                   4 (1 arany, 1 ezüst, 2 shortlist)
K&H                          3 (1 bronz, 2 shortlist)
Pannon                    2 (1 arany, 1 ezüst)
CIB                            2 (2 ezüst)
MOL                          2 (1 arany, 1 shortlist)
P&G                          2 (1 arany, 1 shortlist)
Vodafone                 2 (1 arany, 1 shortlist)
Friesland                 2 (1 arany, 1 shortlist)
Nestlé                       2 (1 ezüst, 1 shortlist)
Sara Lee                  2 (1 ezüst, 1 shortlist)
Sanoma                   2 (1 bronz, 1 shortlist)
Wrigley                      2 (1 bronz, 1 shortlist)
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Egy elemzést esetleg lehetne látni arról, hogy mi a trend, mi ér egy Effie-t?
#
Legmélyebb tisztelettel kérdezném, miért van eltérés a hivatalos Effie sajtóközlemény és a cikketek között? A TOP díjazottak ranglista biztos, hogy stimmel? Eddig
mindig a körültekintő újságírás példáit láthattuk csak Tőletek, most mi történt? Ha pedig esetleg cégcsoportokat akartok aggregálni, akkor miért nem az összeset?
(ld.CMS&IM)Üdv:Kerti Attila
#
Ahogyan meg is írtuk: http://nyomda.blog.hu:)

A digitális világban minden szükséges ismeret rendelkezésre áll az üzleti sikerhez, és a fogyasztókkal is könnyebb kapcsolatba kerülni. Beszámoló a Telekom legutóbbi MOST Fórumáról.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés