hirdetés
hirdetés
hirdetés

Plakátkiállítás mutatja be a Heineken fenntarthatósági törekvéseit

„Minden váltás nehéz? A visszaváltás nem! Visszaváltható csomagolású termék választásával és újrahasznosítással már mi is tettünk a bolygóért” – erre hívja fel a figyelmet a Heineken Hungária rendhagyó kiállítása. A sörgyártó installációja ingyenesen megtekinthető a budapesti Akvárium Klub előtt február 5-tól 26-ig.

hirdetés

A kiállítás célja, hogy a humoros és egyben gondolatébresztő plakátok segítségével mesélje el a Heineken fenntarthatósági tevékenységét, és hívja fel a figyelmet az egyén felelősségére a környezetvédelemben. A Heineken Hungária mindent elkövet azért, hogy a legzöldebb sörgyártó címet kiérdemelje, hiszen 2008-hoz képest 23%-kal csökkentette a fajlagos vízfelhasználását, míg ez idő alatt a CO2 kibocsátása 50%-kal csökkent. A sörgyártó hisz abban, hogy igazán átütő sikert csak a fogyasztókkal közösen tud elérni, ezért döntött úgy, hogy rendhagyó módon hívja fel erre a figyelmet – olvasható a sörgyártó közleményében.

„A kiállítással szeretnénk bemutatni, hogy a 2010-ben meghirdetett, „Csapoljunk jobb világot” fenntarthatósági stratégiánk milyen eredményeket hozott, és azt is, hogy egyéni szinten milyen kis dolgokkal is tehetünk a zöldebb jövőért. Az olyan apróságoknak tűnő dolgok, mint az csapolt sör vagy a visszaválthatóüveges sör választása, vagy az alumínium doboz visszaváltása, jelentős változásokhoz vezetnek. A visszaváltható üvegnek tizedannyi karbonlábnyoma, mint az alumíniumnak, amennyiben mégis a dobozos sör mellett döntünk, érdemes tudni, hogy az aludoboz végtelenszer újrahasznosítható” – mondta Pálfalvi Márta, a Heineken Hungária vállalati kapcsolatok igazgatója.

A vállalat mindennapi működéséhez szervesen kapcsolódik a fenntartható gondolkodás, a zöldebb jövő és söripar megteremtése. A „Csapoljunk jobb világot” program keretein belül a sörgyártó vállalta, hogy csökkenti a szén-dioxid kibocsátását, vízfelhasználását, aktívan támogatja a helyi közösségeket és a felelős alkoholfogyasztást. A fenntarthatósági program célja, hogy a Heineken leányvállalatok a világ minden pontján, együttes erővel törekedjenek a globális vállalások elérésére, hogy a Heineken csoport a világ „legzöldebb” sörgyártójává váljon.

„Szerettük volna a komoly üzeneteket vicces formában eljuttatni a nagyközönséghez, akiket be is vonunk a kiállításba, a selfie lehetőséget biztosító plakáttal. Reméljük az installáció arra ösztönzi majd az embereket, hogy egy kicsit jobban óvják a Földet, hiszen ez az egyetlen bolygó, ahol van sör” -tette hozzá Pálfalvi Márta.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

A Drivingcamp meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés