hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pizzákon ábrázolták a magyar kreatívszakmát

Mélyen tudományos infografikákat küldött a Kreatívnak a Pizza Hut ügynöksége a Pizza Nap alkalmából.

hirdetés

Ma, február 9-én van a Pizza Nemzetközi Napja, ebből az alkalomból hat lenyűgöző mélylélektani gifet küldött nekünk a Pizza Hut Magyarország. „Azt sütöttük ki, hogy a legfinomabb pizzáinkon mutatjuk meg a legízesebb Kreatív Online olvasási szokásokat és egyúttal a kapcsolódó reklámügynökségi attitűdöket” – írta a kísérőlevélben Szabó Orsolya marketing manager.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A pizzérialáncnak persze az éttermekben is fut ma egy promóciója. Az infografikákat (a küldők szavával: pizzagramokat) ügynökségük, a Brandlift készítette, ők tavaly március óta dolgoznak az étteremcsoportnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés