hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pimaszúr beköltözött egy bevásárlóközpontba

Reklámkampányt indított a Dunakeszi Korzót üzemeltető Ceetrus Hungary és a Brightly. A kampányban a médiából ismert Pimasz úr mutatja be a Dunakeszi Korzót, azaz a Dunakeszi Auchan területén lévő üzletsort.

hirdetés

A kommunikációs kampány főhőse Papp Gergő, azaz Pimasz úr, aki június 3. és 8. között hat napra beköltözött a Dunakeszi Korzóba, ezzel igyekezvén bizonyítani a márkaüzenetet: „a Korzóban mindent megtalálsz, amire szükséged van” – mutat rá a kampányról beszámoló sajtóanyag.

Egy üzlethelységet rendeztek be a számára, ott alszik, él és csak a Korzón vásárol, kávézik, eszik-iszik, miközben nap mint nap találkozik, interakcióba lép a Korzó vásárlóival. A projekt a kampány alkotóinak szándéka szerint egyszerre vicces és figyelemfelkeltő. Bemutatja a Dunakeszi Korzó egészét, annak üzleteit, és célja, hogy az eddigieknél is vonzóbbá tegye azt.

A kampányt a Korzó Inspiráció és Pimaszúr közösségi média-csatornáin (Facebook, Instagram) is követni lehet.

A napi eseményeket összefoglaló kisfilmek teljes egészében a Korzó Youtube-csatornáján lesznek megtekinthetőek. Az első napi összefoglaló már elérhető:

A Pimaszúr beköltözik akció részét képezi a június 7-én, a kereskedelmi központ parkolójában megrendezett Korzó és Paramount Channel autósmozi is, amelyre csak a Korzó vásárlók szerezhetnek jegyeket, és amely további 6 autósmozi állomással zajlik idén nyáron. Erről további részletek itt találhatók.

 

Alkotók

Megrendelő: Ceetrus Hungary

Szemerédi Dóra Diána: Citizenship Booster

Duszkó Dóra: Citizenship Enhencer

Szabó-Bíró Anikó: Operational Marketing Manager

Nagy Laura: Junior Digital Marketing Manager

Nagy Tamás: Operation Manager

Ügynökség: Brightly Kommunikációs Ügynökség

CEO: Kulicz Gábor

Creative director: Lőrincz Róbert

Account director: Szabó-Nagy Erika

Account manager: Cziráki Fanni

Account assistant: Bartalis Orsolya

Senior social media manager: Püspök Tamás

Head of art: Szepesi Ágnes

Head of idea: Kutalik Péter

Strategy: Horváth B. Barnabás

PR/copy: Németh Róbert

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés