hirdetés
hirdetés
hirdetés

Picassótól a Starbucksig

Csak kevés márka dicsekedhet olyan rendkívüli történettel, amely Picasso, Vincent van Gogh vagy épp Hemingway idejéig nyúlik vissza. A Moleskine márpedig ezek közé tartozik, hiszen a legnagyobb alkotók használják évek, évtizedek óta ezeket a legendás jegyzetfüzeteket műalkotásaik létrehozásához. Jelenleg pedig már a legismertebb világmárkák is ugyanezt teszik, vállalati arculatukat erősítve a Moleskine segítségével. (X)

hirdetés

Mitől növekszik folyamatosan a Moleskine népszerűsége? A termékek kiváló minősége mellett a meggyőző márkatörténetnek, az értékrendnek, a fiatal művészek támogatásának, a márka jelenlétének a kulturális eseményeken, filmforgatásoknál, illetve annak, hogy folyamatosan ismert személyiségek kezében bukkan föl.

A Moleskine világszerte népszerű és sokak által vágyott márka, így sikeresen használható a vállalati arculat erősítésére az ügyfelek felé. Az ajándékba adott Moleskine jegyzetfüzetek vagy határidőnaplók önmagukban is különös értéket jelentenek az embereknek, elérik azt, hogy minden céges eseményed felejthetetlen legyen, támogatják a pr-tevékenységet, összehozzák az üzleti partnereket – ők pedig végső soron az ajándékban kapott céges Moleskinnel készítik majd saját műalkotásaikat.

Starbucks, Nike, Kenzo, Nikon és sokan mások

Több száz nagy cég választotta már szerte a világon partnerének a Moleskint egyedi ajándékok készítéséhez. A Nike, Audi, Nikon, Kenzo, Nespresso, Linkedin már mind-mind elégedetten dolgoztak együtt a Moleskinnel.

Az Emilio Pucci ismert olasz divatmárka, mely mostanáig már tizenhat luxus Moleskine jegyzetfüzet-sorozatot készített, amelyek mindegyikének borítása eredeti Emilio Pucci anyagokból készült. Ezekhez az egyedülálló projektekhez a ruhakollekciók készítése után megmaradó valódi anyagokat használták fel, azokból készítettek egy igazán prémium terméket. A fel nem használt szövetdarabok új életet kaptak, mint jegyzetfüzetborítók, ezzel lényegében újra a divat világába kerültek.

A Starbucks első egyedülálló Moleskine jegyzetfüzete 2014-ben Koreában készült egymilliós darabszámban. Ezt a jegyzetfüzetet a cég hűséges ügyfelei kapták ajándékba, valamint viszonteladóként is forgalmazta az ottani Starbucks. A két márka együttműködése azóta minden évben folytatódik új jegyzetfüzet-projektek formájában a világ különböző országaiban.

MOLESKINE a cégednek!

Hogyan lehet átalakítani a MOLESKINE termékeket hatékony marketingeszközzé? Elég csupán kiválasztani a terméket, hozzáadni a saját logót vagy reklámüzenetet, vagy épp élni a még nagyobb személyre szabási lehetőségekkel egy egyedülálló jegyzetfüzetprojekt létrehozásához. További információt a személyre szabási lehetőségekről a www.hu-gifts.com honlapon találhattok.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés