hirdetés
hirdetés
hirdetés

Picassótól a Starbucksig

Csak kevés márka dicsekedhet olyan rendkívüli történettel, amely Picasso, Vincent van Gogh vagy épp Hemingway idejéig nyúlik vissza. A Moleskine márpedig ezek közé tartozik, hiszen a legnagyobb alkotók használják évek, évtizedek óta ezeket a legendás jegyzetfüzeteket műalkotásaik létrehozásához. Jelenleg pedig már a legismertebb világmárkák is ugyanezt teszik, vállalati arculatukat erősítve a Moleskine segítségével. (X)

hirdetés

Mitől növekszik folyamatosan a Moleskine népszerűsége? A termékek kiváló minősége mellett a meggyőző márkatörténetnek, az értékrendnek, a fiatal művészek támogatásának, a márka jelenlétének a kulturális eseményeken, filmforgatásoknál, illetve annak, hogy folyamatosan ismert személyiségek kezében bukkan föl.

A Moleskine világszerte népszerű és sokak által vágyott márka, így sikeresen használható a vállalati arculat erősítésére az ügyfelek felé. Az ajándékba adott Moleskine jegyzetfüzetek vagy határidőnaplók önmagukban is különös értéket jelentenek az embereknek, elérik azt, hogy minden céges eseményed felejthetetlen legyen, támogatják a pr-tevékenységet, összehozzák az üzleti partnereket – ők pedig végső soron az ajándékban kapott céges Moleskinnel készítik majd saját műalkotásaikat.

Starbucks, Nike, Kenzo, Nikon és sokan mások

Több száz nagy cég választotta már szerte a világon partnerének a Moleskint egyedi ajándékok készítéséhez. A Nike, Audi, Nikon, Kenzo, Nespresso, Linkedin már mind-mind elégedetten dolgoztak együtt a Moleskinnel.

Az Emilio Pucci ismert olasz divatmárka, mely mostanáig már tizenhat luxus Moleskine jegyzetfüzet-sorozatot készített, amelyek mindegyikének borítása eredeti Emilio Pucci anyagokból készült. Ezekhez az egyedülálló projektekhez a ruhakollekciók készítése után megmaradó valódi anyagokat használták fel, azokból készítettek egy igazán prémium terméket. A fel nem használt szövetdarabok új életet kaptak, mint jegyzetfüzetborítók, ezzel lényegében újra a divat világába kerültek.

A Starbucks első egyedülálló Moleskine jegyzetfüzete 2014-ben Koreában készült egymilliós darabszámban. Ezt a jegyzetfüzetet a cég hűséges ügyfelei kapták ajándékba, valamint viszonteladóként is forgalmazta az ottani Starbucks. A két márka együttműködése azóta minden évben folytatódik új jegyzetfüzet-projektek formájában a világ különböző országaiban.

MOLESKINE a cégednek!

Hogyan lehet átalakítani a MOLESKINE termékeket hatékony marketingeszközzé? Elég csupán kiválasztani a terméket, hozzáadni a saját logót vagy reklámüzenetet, vagy épp élni a még nagyobb személyre szabási lehetőségekkel egy egyedülálló jegyzetfüzetprojekt létrehozásához. További információt a személyre szabási lehetőségekről a www.hu-gifts.com honlapon találhattok.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés