hirdetés
hirdetés
hirdetés

Piackutatót választott az NHH

A digitális átállással kapcsolatos piackutatásra választott partnert az NHH. Nettó 25 millió forintot ér.
hirdetés

Még márciusban írta ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) a digitális átállással kapcsolatos piackutatásra a tendert. A nyílt közbeszerzési eljáráson hat pályázó indult, akik közül végül az Ariosz ajánlatát tartotta összességében legelőnyösebbnek a hatóság. Az ajánlati ár és a szakmai ajánlat minősége fele-fele arányban számított az elbírálás során.

A nettó 25 millió 188 ezer forintért az Ariosznak a digitális televíziós és rádiós szolgáltatások elérhetőségét, igénybevételét, a háztartási eszközellátottságot és hozzáférést, továbbá a fogyasztói attitűdöt, tájékozottságot és tudatosságot kell felmérnie. Mindezt országos szintű személyes interjúk, bolti megfigyelések és ármonitoring tevékenység módszerrel.

A megbízás a kiírás alapján év végéig, december 31-ig szól.

Az Arioszon kívül indult még a GfK Hungária, a Szonda Ipsos, a Hoffmann, a MASMI Hungary és az ITHAKA.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

Az Alakreform és egyik hirdetője nem tartotta be az influencer marketingje kapcsán vállalt kötelezettségeit.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés