hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az új fotózásszervező oldalon a megbízónak választania sem kell

A Photopolyhoz csatlakozó fotósok így csak olyan munkát kapnak, ami megfelel a referenciáiknak.

hirdetés

Már csatlakozhatnak a fotósok a legújabb fotózásszervező oldalhoz, a Photopolyhoz. Az oldal különlegessége, hogy a Photopoly mögött álló szakemberek és nem a megrendelők döntik el, hogy egy munkára melyik fotós a legalkalmasabb, a tehetség, a referencia és a földrajzi közelség alapján.

Itt nem nyilvános adatbázisból válogathatnak a megbízók. Az oldalon először kitöltik a megbízásra vonatkozó kalkulátort, amely azonnal kiszámítja a díjat. A megrendelést követően pedig a Photopoly csapata a megadott paraméterek alapján kiválasztja a regisztrált fotósok közül az adott feladatra legalkalmasabbat.

„Azért ezt a módszert választottuk, mert a megrendelői oldalon általában laikusok keresnek fotósokat és bizonytalanok, hogy mi alapján érdemes kiválasztaniuk az adott szakembert. Mi pedig online, rövid átfutási idővel tudjuk a megfelelő szakembert közvetíteni. A fotósok válláról levesszük azokat az adminisztratív terheket, mint szerződés, kapcsolattartás, számlázás, így csak a fotózással kell foglalkozniuk” – mondta Sobel András, a Photopoly alapítója.

Az oldalra ingyenesen regisztrálhatnak a fotósok, ahol feltölthetik referenciáikat és megjelölhetik, hogy milyen típusú fotózást vállalnak. Az oldalra bárki regisztrálhat, de csak a szakmai stáb által jóváhagyott alkotók kaphatnak megbízást. „Fontos, hogy egy olyan országos fotóshálózatot szeretnénk építeni, amely képes valamennyi ügyféligényt kielégíteni legyen szó magánszemélyek vagy cégek megbízásáról, így egyelőre nem korlátozzuk a regisztrált tagok számát. A megrendelői oldal pedig akkor fog elindulni, ha már összeállt az ehhez szükséges megfelelő mennyiségű szakember állomány” – tette hozzá Sobel András.

A Photopoly oldalát az SBH Images Kft. üzemelteti. Szintén ide tartozik a Glix üzemeltetése is valamint az 123RF magyarországi (és további 3 országban történő) képviselete.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés