hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az új fotózásszervező oldalon a megbízónak választania sem kell

A Photopolyhoz csatlakozó fotósok így csak olyan munkát kapnak, ami megfelel a referenciáiknak.

hirdetés

Már csatlakozhatnak a fotósok a legújabb fotózásszervező oldalhoz, a Photopolyhoz. Az oldal különlegessége, hogy a Photopoly mögött álló szakemberek és nem a megrendelők döntik el, hogy egy munkára melyik fotós a legalkalmasabb, a tehetség, a referencia és a földrajzi közelség alapján.

Itt nem nyilvános adatbázisból válogathatnak a megbízók. Az oldalon először kitöltik a megbízásra vonatkozó kalkulátort, amely azonnal kiszámítja a díjat. A megrendelést követően pedig a Photopoly csapata a megadott paraméterek alapján kiválasztja a regisztrált fotósok közül az adott feladatra legalkalmasabbat.

„Azért ezt a módszert választottuk, mert a megrendelői oldalon általában laikusok keresnek fotósokat és bizonytalanok, hogy mi alapján érdemes kiválasztaniuk az adott szakembert. Mi pedig online, rövid átfutási idővel tudjuk a megfelelő szakembert közvetíteni. A fotósok válláról levesszük azokat az adminisztratív terheket, mint szerződés, kapcsolattartás, számlázás, így csak a fotózással kell foglalkozniuk” – mondta Sobel András, a Photopoly alapítója.

Az oldalra ingyenesen regisztrálhatnak a fotósok, ahol feltölthetik referenciáikat és megjelölhetik, hogy milyen típusú fotózást vállalnak. Az oldalra bárki regisztrálhat, de csak a szakmai stáb által jóváhagyott alkotók kaphatnak megbízást. „Fontos, hogy egy olyan országos fotóshálózatot szeretnénk építeni, amely képes valamennyi ügyféligényt kielégíteni legyen szó magánszemélyek vagy cégek megbízásáról, így egyelőre nem korlátozzuk a regisztrált tagok számát. A megrendelői oldal pedig akkor fog elindulni, ha már összeállt az ehhez szükséges megfelelő mennyiségű szakember állomány” – tette hozzá Sobel András.

A Photopoly oldalát az SBH Images Kft. üzemelteti. Szintén ide tartozik a Glix üzemeltetése is valamint az 123RF magyarországi (és további 3 országban történő) képviselete.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés