hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az új fotózásszervező oldalon a megbízónak választania sem kell

A Photopolyhoz csatlakozó fotósok így csak olyan munkát kapnak, ami megfelel a referenciáiknak.

hirdetés

Már csatlakozhatnak a fotósok a legújabb fotózásszervező oldalhoz, a Photopolyhoz. Az oldal különlegessége, hogy a Photopoly mögött álló szakemberek és nem a megrendelők döntik el, hogy egy munkára melyik fotós a legalkalmasabb, a tehetség, a referencia és a földrajzi közelség alapján.

Itt nem nyilvános adatbázisból válogathatnak a megbízók. Az oldalon először kitöltik a megbízásra vonatkozó kalkulátort, amely azonnal kiszámítja a díjat. A megrendelést követően pedig a Photopoly csapata a megadott paraméterek alapján kiválasztja a regisztrált fotósok közül az adott feladatra legalkalmasabbat.

„Azért ezt a módszert választottuk, mert a megrendelői oldalon általában laikusok keresnek fotósokat és bizonytalanok, hogy mi alapján érdemes kiválasztaniuk az adott szakembert. Mi pedig online, rövid átfutási idővel tudjuk a megfelelő szakembert közvetíteni. A fotósok válláról levesszük azokat az adminisztratív terheket, mint szerződés, kapcsolattartás, számlázás, így csak a fotózással kell foglalkozniuk” – mondta Sobel András, a Photopoly alapítója.

Az oldalra ingyenesen regisztrálhatnak a fotósok, ahol feltölthetik referenciáikat és megjelölhetik, hogy milyen típusú fotózást vállalnak. Az oldalra bárki regisztrálhat, de csak a szakmai stáb által jóváhagyott alkotók kaphatnak megbízást. „Fontos, hogy egy olyan országos fotóshálózatot szeretnénk építeni, amely képes valamennyi ügyféligényt kielégíteni legyen szó magánszemélyek vagy cégek megbízásáról, így egyelőre nem korlátozzuk a regisztrált tagok számát. A megrendelői oldal pedig akkor fog elindulni, ha már összeállt az ehhez szükséges megfelelő mennyiségű szakember állomány” – tette hozzá Sobel András.

A Photopoly oldalát az SBH Images Kft. üzemelteti. Szintén ide tartozik a Glix üzemeltetése is valamint az 123RF magyarországi (és további 3 országban történő) képviselete.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

A portálok a 30-59 éves célcsoportban szeretnének erősíteni a Cad Media segítségével.

A cég áprilistól szünetelteti a reklámtevékenységét.

A Wieden + Kennedy Oregon államnak készített kampánya a számszerű tényekre épít.

A social distancing alatt is lehetünk szociálisak a márka szerint.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés