hirdetés
hirdetés
hirdetés

Phelps csak a második

Az amerikai Bluefin Labs hét héten keresztül figyelte a közösségi médiát, hogy mely sportokat és sportolókat említik legtöbbet. 

hirdetés

Általános vélekedés szerint a 2012-es londoni olimpia lesz a legnagyobb esemény valaha a közösségi médiában. Az amerikai Bluefin Labs elemzőcég a játékok előtt monitorozta a bejegyzéseket - írja az Adage.

A cég a játékokat megelőző hét hétben (június 1-től július 20-ig) 10,4 millió közösségimédia-megnyilvánulást vizsgált – természetesen itt angol nyelvű megszólalásokról van szó, így a megfigyelések ebbe az irányba torzulnak. Nem kizárólag az olimpia szót kifejezetten említő bejegyzéseket vizsgálták, hanem a kapcsolódó kifejezéseket is. 55 százalékban férfiak, 45 százalékban nők szólaltak meg a témában.

A legtöbbet említett sport az atlétika volt 741 ezer megszólalással, azt követte az úszás, a kosárlabda, a foci és a torna. A sportolók közül meglepetésre nem Michael Phelps amerikai úszósztár szerepelt a legtöbbet - ő a második helyre szorult -, hanem Usain Bolt jamaikai futó, 214 ezer említéssel. Őket Ryan Lochte amerikai úszó, Lolo Jones amerikai gátfutó és Yohan Blake jamaikai sprinter követi.

A kutatók megjegyzik, hogy Bolt első helye valószínűleg a sokat játszott Gatorade-hirdetésnek is köszönhető, amelyben ő szerepel.

(forrás: AdAge/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

hirdetés
hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!