hirdetés
hirdetés
hirdetés

P&G - amatőr reklámszpottal hirdet

Nem kreatívügynökség, hanem egy fogyasztó készítette el a Procter & Gamble (P&G) Pringles chipsmárkájának tévészpotját. A hirdető eredetileg reklámzenére írt ki pályázatot, az egyik pályamű azonban annyira elnyerte a tetszését, hogy önálló szpotként futhat majd a brit adókon - írja az Advertising Age.
hirdetés
„Jingles for Pringles”, vagyis dalok Pringlesnek címmel hirdetett versenyt a P&G, hogy megtalálja a megfelelő dalt saját karácsonyi reklámjához. Egy skót tanár és zenész, Nils Elders zene helyett egy komplett szpotot küldött be, ami annyira megtetszett a hirdetőnek, hogy úgy döntött, bemutatja karácsonykor saját reklámidejében.

A 25 éves tanár pályaműve a South Park mintájára készült animáció volt, ahol mosolygó Pringles chipsek énekelnek mikulássapkában. A fiatalember a filmet otthon, saját számítógépén készítette el mindössze három nap alatt és megnyerte vele négyezer dolláros fődíjat is.

A nyertes szpot itt megtekinthető.
(forrás: AdAge)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

Jeff Bezos cége 13,7 milliárd dollárt fizet érte.

Kalamár Tamás, a Barátok közt korábbi producere vezeti a sorozat stábját.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés