hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pezsgő és nyakkendők a MAKSZ-partyn

Ing és nyakkendő, elegáns koktélruha és pezsgő, komoly iparági beszélgetések és mértékletes pezsgőzés – nem fulladt esztelen buliba a második alkalommal megrendezett MAKSZ Executives party sem. De ott volt szinte mindenki, aki számít a hazai kommunikációs szakmában.

hirdetés

Miután a válságra hivatkozva 2009 után a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) lemondott a korábban évente megrendezett, nagyszabású MAKSZ-bál megrendezéséről, a szövetség idén már másodszor hívta össze a kommunikációs szakma vezetőit egy visszafogottabb partyra. Az áprilisban első ízben a Symbolban megrendezett MAKSZ Executives Party ősszel a Minyon Bárba költözött át, de a cél ugyanaz: összehozni a kreatív-, média-, btl- és pr-szakmát egy kötetlen, laza, de szakmai beszélgetésre. A partyt a Sensation szervezte, amelynek munkatársai szintén tiszteletüket tették a helyszínen.

Kádár Balázs, a Baumit pr- és marketingvezetője és Radácsi Pál, a Multeam 360° Csoport stratégiai igazgatója a pultot támasztják
Kádár Balázs, a Baumit pr- és marketingvezetője és Radácsi Pál, a Multeam 360° Csoport stratégiai igazgatója (További képekért kattintson!)

Mint Aczél László, a MAKSZ elnöke köszöntő beszédében elmondta, örömmel látta, hogy az áprilisi százegynéhány vendégnél ezúttal közel kétszer annyian jöttek el az eseményre, aminek csúcspontja kétségkívül este kilenc körül volt, amikor egész szép kis tömeg töltötte meg a Minyont. A 2010 forintos belépőkből összegyűlt összeget a MAKSZ ezúttal is az Ifjú Penge kreatívverseny győztesének ajánlotta fel, aki ennek segítségével vehet részt a Kommunikációs Ügynökségek Európai Szövetsége (EACA) 2011-es ügynökségi képzésén. 

A welcome-pezsgőn és a változatos mini-szendvicseken kívül a belépőért más nem járt, mint az, hogy itt egy helyben gyűlt össze szinte mindenki, aki számít a hazai szakmában. A reklámos partik megszokott tornacipői és kockás sáljai helyett itt az executives jelzőhöz illően inkább az öltöny és nyakkendő, az elegáns koktélruhák uralkodtak, a harsány mulatás helyett komoly iparági kérdéseket vitattak meg a vendégek. Még ha azonban valakinek lett volna is kedve féktelen táncolásba váltani, nem igazán talált volna magának partnert: este 11-re a vendégek többsége már elszéledt, a bárban már alig néhányan álldogáltak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés