hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pezsgő és nyakkendők a MAKSZ-partyn

Ing és nyakkendő, elegáns koktélruha és pezsgő, komoly iparági beszélgetések és mértékletes pezsgőzés – nem fulladt esztelen buliba a második alkalommal megrendezett MAKSZ Executives party sem. De ott volt szinte mindenki, aki számít a hazai kommunikációs szakmában.

hirdetés

Miután a válságra hivatkozva 2009 után a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) lemondott a korábban évente megrendezett, nagyszabású MAKSZ-bál megrendezéséről, a szövetség idén már másodszor hívta össze a kommunikációs szakma vezetőit egy visszafogottabb partyra. Az áprilisban első ízben a Symbolban megrendezett MAKSZ Executives Party ősszel a Minyon Bárba költözött át, de a cél ugyanaz: összehozni a kreatív-, média-, btl- és pr-szakmát egy kötetlen, laza, de szakmai beszélgetésre. A partyt a Sensation szervezte, amelynek munkatársai szintén tiszteletüket tették a helyszínen.

Kádár Balázs, a Baumit pr- és marketingvezetője és Radácsi Pál, a Multeam 360° Csoport stratégiai igazgatója a pultot támasztják
Kádár Balázs, a Baumit pr- és marketingvezetője és Radácsi Pál, a Multeam 360° Csoport stratégiai igazgatója (További képekért kattintson!)

Mint Aczél László, a MAKSZ elnöke köszöntő beszédében elmondta, örömmel látta, hogy az áprilisi százegynéhány vendégnél ezúttal közel kétszer annyian jöttek el az eseményre, aminek csúcspontja kétségkívül este kilenc körül volt, amikor egész szép kis tömeg töltötte meg a Minyont. A 2010 forintos belépőkből összegyűlt összeget a MAKSZ ezúttal is az Ifjú Penge kreatívverseny győztesének ajánlotta fel, aki ennek segítségével vehet részt a Kommunikációs Ügynökségek Európai Szövetsége (EACA) 2011-es ügynökségi képzésén. 

A welcome-pezsgőn és a változatos mini-szendvicseken kívül a belépőért más nem járt, mint az, hogy itt egy helyben gyűlt össze szinte mindenki, aki számít a hazai szakmában. A reklámos partik megszokott tornacipői és kockás sáljai helyett itt az executives jelzőhöz illően inkább az öltöny és nyakkendő, az elegáns koktélruhák uralkodtak, a harsány mulatás helyett komoly iparági kérdéseket vitattak meg a vendégek. Még ha azonban valakinek lett volna is kedve féktelen táncolásba váltani, nem igazán talált volna magának partnert: este 11-re a vendégek többsége már elszéledt, a bárban már alig néhányan álldogáltak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

Ezzel hívnák fel a figyelmet a korlátozások feloldása alkalmából, hogy élnek, és felkészültebbek, mint eddig bármikor.

A Blikk+Győző című formátumban a színész ismert emberekkel beszélget.

Indul az Art is Business Díj 2020, különböző kategóriákban jelölni és pályázni július 1. és szeptember 30. között lehet.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés