hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pető-Dickinson Andrea távozott az Ogilvy éléről

Pető-Dickinson Andrea után új vezetője van az Ogilvy Groupnak. A vezérigazgatói posztra Martin Alles, az ukrajnai Ogilvy feje érkezett, aki társát is magával hozta: Will Rust a vezető kreatívigazgatói feladatokat látja el.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

A hvg360 kezdetben havi 360 forintos áron lesz elérhető.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

A MyTime-mal akár egyik hónapról a másikra lehet váltani a csomagok között.

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nehéz elhinni, hogy a network nem volt képben, hiszen 3 év alatt 4 kreatív igazgatót "evett meg" és összességében a fluktuáció is elképesztően magas volt. Az igaz,
hogy "politizálni" nagyon tudott, jobb színben feltüntetni a valóságot, abban nagyon jó volt. Csak az öntelt vezérigazgató asszony arra nem jött rá, hogy ez rövidtávú
stratégia. Bár honnan is jött volna rá? Az egész nő egy nagy, arrogáns lufi. A bukása sok embernek elégtétel, bizonyíték arra, hogy arrogáns, lekezelő, dolgozni
utáló ember nem maradhat magas vezetői pozícióban. Előbb-utóbb visszalökik oda, ahová valók...
#
Párszor beszéltem velük, senki sem volt képben. Teljes káosz...
#
Azt eddig is jól tudta a szakma, a sikerek közepette és a bukás alatt is, hogy PD Andrea nem alkalmas vezetőnek. A network hozzáállása nem is volt igazán érthető - hogy
ők miért nem látják ezt, mit látnak másként. Néhány kiemelkedő képessége elismert, emellett azonban egy szervezet vezetését, összefogását, netán strukturált
irányítását és igazgatását nem lehet rábízni. Kiváló new business dir., amit azonban ennél magasabb pozíciókban művelt, az katasztrofális mind üzleti, mind pedig
személyzeti aspektusból.
#
Nem is tudtam, hogy az Ogilvy ZRT, most megnéztem a neten, és tényleg az.
MIndig bosszantott, mikor az ügynökség kft-s üig-ek is vezéreztetik magukat, amire jócskán van/volt/lesz példa itt a KO-on.

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés