hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pető-Dickinson Andrea távozott az Ogilvy éléről

Pető-Dickinson Andrea után új vezetője van az Ogilvy Groupnak. A vezérigazgatói posztra Martin Alles, az ukrajnai Ogilvy feje érkezett, aki társát is magával hozta: Will Rust a vezető kreatívigazgatói feladatokat látja el.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Egyesületi formában próbálnak pozitív válaszokat találni. Csatlakozott például a Központ, a Dobrumba, a Rácskert és a Hivatal is.

Tíz külföldi kiadó is megvásárolta a jogokat, itthon a Librinél jelenik meg ősz legelején az A mi kockánk.

A White Rabbit 6 érmet hozott el a fesztiválról, köztük két aranyat. 

Leitner Attila a két éve kinevezett Csatári Patrikot váltja – értesült a Media1.

IAB, WARC és Reuters előrejelzések a reklám- és médiapiacról, elmélkedés a beleállós márkák lehetőségeiről és network ügynökségek meglátásai a friss lapban, amelynek egy részét ingyen is olvashatod!

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nehéz elhinni, hogy a network nem volt képben, hiszen 3 év alatt 4 kreatív igazgatót "evett meg" és összességében a fluktuáció is elképesztően magas volt. Az igaz,
hogy "politizálni" nagyon tudott, jobb színben feltüntetni a valóságot, abban nagyon jó volt. Csak az öntelt vezérigazgató asszony arra nem jött rá, hogy ez rövidtávú
stratégia. Bár honnan is jött volna rá? Az egész nő egy nagy, arrogáns lufi. A bukása sok embernek elégtétel, bizonyíték arra, hogy arrogáns, lekezelő, dolgozni
utáló ember nem maradhat magas vezetői pozícióban. Előbb-utóbb visszalökik oda, ahová valók...
#
Párszor beszéltem velük, senki sem volt képben. Teljes káosz...
#
Azt eddig is jól tudta a szakma, a sikerek közepette és a bukás alatt is, hogy PD Andrea nem alkalmas vezetőnek. A network hozzáállása nem is volt igazán érthető - hogy
ők miért nem látják ezt, mit látnak másként. Néhány kiemelkedő képessége elismert, emellett azonban egy szervezet vezetését, összefogását, netán strukturált
irányítását és igazgatását nem lehet rábízni. Kiváló new business dir., amit azonban ennél magasabb pozíciókban művelt, az katasztrofális mind üzleti, mind pedig
személyzeti aspektusból.
#
Nem is tudtam, hogy az Ogilvy ZRT, most megnéztem a neten, és tényleg az.
MIndig bosszantott, mikor az ügynökség kft-s üig-ek is vezéreztetik magukat, amire jócskán van/volt/lesz példa itt a KO-on.

A sokat gúnyolt, 100 millió fontos Get ready for Brexit után itt a következő reklám, ami arról szól, hogy minden remek lesz.

A Dove a rabszolgaság eltörlésének ünnepnapja előtt indított nyári kampányt.

Az Instán megosztott üzenetek lényege, hogy a sebességkorlátozásokat nem véletlenül hozzák meg a nyári karbantartások idején.

Már egy ideje fejlesztik, a bétát a legnagyobb világmárkák is kipróbálták már. 

Hamarosan indul az NBA-szezon Amerikában, a Sport TV pedig ráhangolásképpen július 12-től három vasárnapon keresztül magyar kommentárral mutatja Jordan karrierjének 3 ikonikus mérkőzését.

hirdetés

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés