hirdetés
hirdetés
hirdetés

Peter Strickland a SXSW-n tér vissza új filmjével

A félig már magyarnak számító rendező egy horrornépmesét csinált egy szkeccsfilmbe.

hirdetés

A tekintélyes függetlenfimes fesztiválon, a South by Southwesten mutatják be Peter Strickland legújabb munkáját, mégha az valójában egy szkeccsfilm egyik epizódja is lesz. Ehhez annyi előzetes magyarázat szorul még, hogy Peter Strickland brit rendező, aki több éve sok időt tölt Magyarországon, és részben itt készíti filmjeit, sőt, elég szoros alkotói kapcsolatban áll a helyi kísérleti zenei közeggel is. A 2012-es Berberian Sound Studio kultuszfilmnek is nevezhető (Ladik Katalin és Tóth Pál is felbukkantak benne), a 2014-es The Duke of Burgundyt pedig már teljes egészében itt forgatta, és hasonlóan szép kritikai sikert ért el, talán még jobb is volt a Berberiannél. Strickland első játékfilmje amúgy a Varga Katalin balladája volt, és Björknek is rendezett koncertfilmet, itt olvasható vele egy elég kimerítő interjú.

Peter Strickland (fotó: Kummer János, Vs.hu)

Vissza az eredeti hírre: Strickland egy több rendezővel készült szkeccsfilmbe rendezett egy horrornépmesét The Cobblers Lot (A királylány és az átok) címmel. A nemzetközi koproduckióban készült szekccsfilm címe A Field Guide to Evil, különböző népek folklorjait járja körbe a horror szűrőjével, a többi rendező, köztük több izgalmas név: Veronika Franz és Severin Fiala, Agnieszka Smoczynska, Katrin Gebbe, Can Evrenol, Calvin Reeder, Ashim Ahluwalia és Yannis Veslemes.

Strickland epizódja angol-magyar koprodukcióban jött létre, producerei magyar részről Nedeczky Dóra és Turán Eszter (Moviebar Productions), angol részről pedig Andy Starke (Rook Films).

Nem olyan lényeges, de a film SXSW-es adatlapján Strickland epizódjából látható egy kép, a lenti. A szkeccsfilm amúgy részben közösségi finanszírozásból jött létre.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Főhősünknek igencsak jól jönne egy csoki, hogy kijöjjön a karantén utáni katatóniából.

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés