hirdetés
hirdetés
hirdetés

Peter Strickland a SXSW-n tér vissza új filmjével

A félig már magyarnak számító rendező egy horrornépmesét csinált egy szkeccsfilmbe.

hirdetés

A tekintélyes függetlenfimes fesztiválon, a South by Southwesten mutatják be Peter Strickland legújabb munkáját, mégha az valójában egy szkeccsfilm egyik epizódja is lesz. Ehhez annyi előzetes magyarázat szorul még, hogy Peter Strickland brit rendező, aki több éve sok időt tölt Magyarországon, és részben itt készíti filmjeit, sőt, elég szoros alkotói kapcsolatban áll a helyi kísérleti zenei közeggel is. A 2012-es Berberian Sound Studio kultuszfilmnek is nevezhető (Ladik Katalin és Tóth Pál is felbukkantak benne), a 2014-es The Duke of Burgundyt pedig már teljes egészében itt forgatta, és hasonlóan szép kritikai sikert ért el, talán még jobb is volt a Berberiannél. Strickland első játékfilmje amúgy a Varga Katalin balladája volt, és Björknek is rendezett koncertfilmet, itt olvasható vele egy elég kimerítő interjú.

Peter Strickland (fotó: Kummer János, Vs.hu)

Vissza az eredeti hírre: Strickland egy több rendezővel készült szkeccsfilmbe rendezett egy horrornépmesét The Cobblers Lot (A királylány és az átok) címmel. A nemzetközi koproduckióban készült szekccsfilm címe A Field Guide to Evil, különböző népek folklorjait járja körbe a horror szűrőjével, a többi rendező, köztük több izgalmas név: Veronika Franz és Severin Fiala, Agnieszka Smoczynska, Katrin Gebbe, Can Evrenol, Calvin Reeder, Ashim Ahluwalia és Yannis Veslemes.

Strickland epizódja angol-magyar koprodukcióban jött létre, producerei magyar részről Nedeczky Dóra és Turán Eszter (Moviebar Productions), angol részről pedig Andy Starke (Rook Films).

Nem olyan lényeges, de a film SXSW-es adatlapján Strickland epizódjából látható egy kép, a lenti. A szkeccsfilm amúgy részben közösségi finanszírozásból jött létre.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés