hirdetés
hirdetés
hirdetés

Peter Strickland a SXSW-n tér vissza új filmjével

A félig már magyarnak számító rendező egy horrornépmesét csinált egy szkeccsfilmbe.

hirdetés

A tekintélyes függetlenfimes fesztiválon, a South by Southwesten mutatják be Peter Strickland legújabb munkáját, mégha az valójában egy szkeccsfilm egyik epizódja is lesz. Ehhez annyi előzetes magyarázat szorul még, hogy Peter Strickland brit rendező, aki több éve sok időt tölt Magyarországon, és részben itt készíti filmjeit, sőt, elég szoros alkotói kapcsolatban áll a helyi kísérleti zenei közeggel is. A 2012-es Berberian Sound Studio kultuszfilmnek is nevezhető (Ladik Katalin és Tóth Pál is felbukkantak benne), a 2014-es The Duke of Burgundyt pedig már teljes egészében itt forgatta, és hasonlóan szép kritikai sikert ért el, talán még jobb is volt a Berberiannél. Strickland első játékfilmje amúgy a Varga Katalin balladája volt, és Björknek is rendezett koncertfilmet, itt olvasható vele egy elég kimerítő interjú.

Peter Strickland (fotó: Kummer János, Vs.hu)

Vissza az eredeti hírre: Strickland egy több rendezővel készült szkeccsfilmbe rendezett egy horrornépmesét The Cobblers Lot (A királylány és az átok) címmel. A nemzetközi koproduckióban készült szekccsfilm címe A Field Guide to Evil, különböző népek folklorjait járja körbe a horror szűrőjével, a többi rendező, köztük több izgalmas név: Veronika Franz és Severin Fiala, Agnieszka Smoczynska, Katrin Gebbe, Can Evrenol, Calvin Reeder, Ashim Ahluwalia és Yannis Veslemes.

Strickland epizódja angol-magyar koprodukcióban jött létre, producerei magyar részről Nedeczky Dóra és Turán Eszter (Moviebar Productions), angol részről pedig Andy Starke (Rook Films).

Nem olyan lényeges, de a film SXSW-es adatlapján Strickland epizódjából látható egy kép, a lenti. A szkeccsfilm amúgy részben közösségi finanszírozásból jött létre.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés