hirdetés
hirdetés
hirdetés

Peter Strickland a SXSW-n tér vissza új filmjével

A félig már magyarnak számító rendező egy horrornépmesét csinált egy szkeccsfilmbe.

hirdetés

A tekintélyes függetlenfimes fesztiválon, a South by Southwesten mutatják be Peter Strickland legújabb munkáját, mégha az valójában egy szkeccsfilm egyik epizódja is lesz. Ehhez annyi előzetes magyarázat szorul még, hogy Peter Strickland brit rendező, aki több éve sok időt tölt Magyarországon, és részben itt készíti filmjeit, sőt, elég szoros alkotói kapcsolatban áll a helyi kísérleti zenei közeggel is. A 2012-es Berberian Sound Studio kultuszfilmnek is nevezhető (Ladik Katalin és Tóth Pál is felbukkantak benne), a 2014-es The Duke of Burgundyt pedig már teljes egészében itt forgatta, és hasonlóan szép kritikai sikert ért el, talán még jobb is volt a Berberiannél. Strickland első játékfilmje amúgy a Varga Katalin balladája volt, és Björknek is rendezett koncertfilmet, itt olvasható vele egy elég kimerítő interjú.

Peter Strickland (fotó: Kummer János, Vs.hu)

Vissza az eredeti hírre: Strickland egy több rendezővel készült szkeccsfilmbe rendezett egy horrornépmesét The Cobblers Lot (A királylány és az átok) címmel. A nemzetközi koproduckióban készült szekccsfilm címe A Field Guide to Evil, különböző népek folklorjait járja körbe a horror szűrőjével, a többi rendező, köztük több izgalmas név: Veronika Franz és Severin Fiala, Agnieszka Smoczynska, Katrin Gebbe, Can Evrenol, Calvin Reeder, Ashim Ahluwalia és Yannis Veslemes.

Strickland epizódja angol-magyar koprodukcióban jött létre, producerei magyar részről Nedeczky Dóra és Turán Eszter (Moviebar Productions), angol részről pedig Andy Starke (Rook Films).

Nem olyan lényeges, de a film SXSW-es adatlapján Strickland epizódjából látható egy kép, a lenti. A szkeccsfilm amúgy részben közösségi finanszírozásból jött létre.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés