hirdetés
hirdetés
hirdetés

Peter Strickland a SXSW-n tér vissza új filmjével

A félig már magyarnak számító rendező egy horrornépmesét csinált egy szkeccsfilmbe.

hirdetés

A tekintélyes függetlenfimes fesztiválon, a South by Southwesten mutatják be Peter Strickland legújabb munkáját, mégha az valójában egy szkeccsfilm egyik epizódja is lesz. Ehhez annyi előzetes magyarázat szorul még, hogy Peter Strickland brit rendező, aki több éve sok időt tölt Magyarországon, és részben itt készíti filmjeit, sőt, elég szoros alkotói kapcsolatban áll a helyi kísérleti zenei közeggel is. A 2012-es Berberian Sound Studio kultuszfilmnek is nevezhető (Ladik Katalin és Tóth Pál is felbukkantak benne), a 2014-es The Duke of Burgundyt pedig már teljes egészében itt forgatta, és hasonlóan szép kritikai sikert ért el, talán még jobb is volt a Berberiannél. Strickland első játékfilmje amúgy a Varga Katalin balladája volt, és Björknek is rendezett koncertfilmet, itt olvasható vele egy elég kimerítő interjú.

Peter Strickland (fotó: Kummer János, Vs.hu)

Vissza az eredeti hírre: Strickland egy több rendezővel készült szkeccsfilmbe rendezett egy horrornépmesét The Cobblers Lot (A királylány és az átok) címmel. A nemzetközi koproduckióban készült szekccsfilm címe A Field Guide to Evil, különböző népek folklorjait járja körbe a horror szűrőjével, a többi rendező, köztük több izgalmas név: Veronika Franz és Severin Fiala, Agnieszka Smoczynska, Katrin Gebbe, Can Evrenol, Calvin Reeder, Ashim Ahluwalia és Yannis Veslemes.

Strickland epizódja angol-magyar koprodukcióban jött létre, producerei magyar részről Nedeczky Dóra és Turán Eszter (Moviebar Productions), angol részről pedig Andy Starke (Rook Films).

Nem olyan lényeges, de a film SXSW-es adatlapján Strickland epizódjából látható egy kép, a lenti. A szkeccsfilm amúgy részben közösségi finanszírozásból jött létre.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Thuróczy Slinn Péter art direkció kategóriában értékelte a nevezéseket.

A zeneipar az újabb technológiától várja a megváltást.

Bevételnövekedést várnak tőle.

A fesztiválrajongók szíve megszakad.

Magyar hallgató a Young Ones fináléjában.

hirdetés

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én. MEGTELT!

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

hirdetés
hirdetés