hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pénzt gyűjtenek a Vakondok-sorozat új részére

2017-ben mutatták be a sorozat Vakondok 4 - Végigjátszás című részét. Indiegogón gyújtenek a folytatásra.

hirdetés

A nyolcvanas-kilencvenes évek magyar számítógépjáték szubkultúrájának történetét térképezi fel a Vakondok-sorozat. Az első rész közel tíz éve készült, a Vakondok 4 - Végigjátszás pedig a rendszerváltás magyar játékfejlesztésére koncentrált, két éve mutatták be - azt is, mint a korábbiakat, Matusik Szilárd rendezte.

Most új részre gyűjtenek az alkotók az Indiegogo oldalon.

Becsempészett számítógépek, feltört játékok, piacon árult másolt videójáték-kazetták, postai levélben küldözgetett floppy lemezek, amerikai BBS szerverhez csatlakozó Matáv telefonfülke, lemezújságok, copy partyk, Csoki klub, és az önszerveződő magyar számítógépes szcéna létrejötte a 80-as 90-es években. Ilyen és ehhez hasonló izgalmas témákkal tervezi bemutatni a Vakondok dokumentumfilm-sorozat legújabb része, hogy hogyan terjedtek el Magyarországon a számítógépes játékok és más szoftverek, és hogyan indították be a hazai számítógépes életet lelkes fiatalok egy olyan korban, amikor a nyugaton készült szoftvereket még nem lehetett itthoni boltokban kapni, és a számítógépeket is legtöbbször csempészve kellett az országba juttatni - olvasható a projekt leírásában.

A közösségi finanszírozás kitűzött célja 10 ezer dollár, ennek nagyjából a harmada gyűlt eddig össze, és egy hónap van hátra a kampányból. Erre tudható meg többminden a filmprojektről és a támogatási lehetőségekről. 

A Vakondok 4 - Végigjátszás lent megtekinthető teljes egészében.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés