hirdetés
hirdetés
hirdetés

Péntektől indul a nyomtatott Bumeráng

Százmilliós beruházással és 150 ezres példányszámmal október 12-től indul a az egykori rádiós műsor, a Bumeráng nyomtatott formában – írja a Marketing & Média Online

hirdetés

Október 12-én, pénteken indul a Bumeráng nyomtatott hetilap formában. A beruházás százmillió forintos, a lap 150 ezer példányban jelenik meg – írja a Marketing & Média Online.

Ahogy az már korábban is ismert volt, a lap mögött a Geomédia többségi tulajdonában lévő Bumeráng Média Kft. áll, a cég ügyvezető igazgatója pedig a Neo FM volt vezérigazgatója, Földes Ádám, aki a sajtótájékoztatón elmondta, hogy a Geomédia mellett 10 százalékos tulajdonrésszel rendelkezik a vállalkozásban.

Földes Ádám a lapnak azt nyilatkozta, hogy a nyomtatott hetilap az egyik állomása egy elemeiben önállóan is megálló multiplatformnak, amely a Bumeráng márka köré épül. Online formában a hetilap a Bumerangmagazin.hu oldalon lesz elérhető.
Az ügyvezető a sajtótájékoztatón elmondta továbbá, hogy a százmillió körüli beruházásból 3-6 hónap múlva elteltével válik láthatóvá, hogy a piac hogyan fogadja majd. A magazin 48 oldalon jelenik meg és 220 forintért lesz kapható.

Bochkor Gábor, a Bumeráng társalapítója és eddigi műsorvezetője a sajtótájékoztatón elmondta, hogy tévés megjelenésen is gondolkodnak. Kiemelte azt is, hogy a műsor rádiós folytatásáról is folynak tárgyalások.

A Bumeráng augusztus 6-ig volt hallható a Neo FM műsorán, amikor a tulajdonosváltást követően a rádió minden dolgozója felmondott a ki nem fizetett bértartozások miatt. A Bumeráng stábja, akik külsős megbízottként gyártották a műsort a rádiónak, szolidaritását fejezte ki a rádió dolgozói felé, és egyetértettek a munkatársak döntésével. A Bumeráng 2010. január 18-án indult el a Neo FM-en, 1999 és 2009 között a Sláger Rádión voltak hallhatók. A műsort a Danubiuson kezdte el Bochkor Gábor és Boros Lajos. 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A lap cikke szerint az Indamedia vezetése az Index és az MTVA közötti konfliktus után dönthetett a visszavásárlásról.

A testület szerint a Klubrádió műsora sem volt gyűlöletkeltő.

Indulhat a könyvespolcok ismerkedése. A Libri kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Twitteren őrjöng, kamunak tartja a klímaváltozást, és mindenkit utál, de főleg a postát. Ismerős? 

A kötet szerzője a zwoelf digital tulajdonosa, Serfőző Péter.

hirdetés
hirdetés

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!