hirdetés
hirdetés
hirdetés

Peking 2008 - fókuszban az internet-biztonság

Az Sg.hu arról ír, hogy adatbiztonsági központot hoztak létre Pekingben a hackertámadások kivédésére. A szervezők aggodalma nem alaptalan: a sydneyi olimpia alatt legalább 11,3 milliárdszor próbálták feltörni az ötkarikás játékok honlapját, a legutóbbi téli olimpia idején pedig naponta mintegy hárommillió támadást regisztráltak.
hirdetés
A számítógépes vírusok, hálózati-, és hackertámadások, valamint a rendszerleállások ellen alakult központ 21 adatbiztonsági szolgáltató és több mint harminc szakértő összefogásának köszönhető. Vang Csiang, a központ vezetője elmondta: olyan internet-biztonsági riasztórendszert hoztak létre, amely minden támadást regisztrál, megvizsgál, és megadja a szükséges válaszlépéseket.

A szervezők részéről az óvatosságra nem csak a kialakult politikai helyzet miatt van szükség, az ötkarikás játékok hivatalos honlapjai általában is nagy veszélynek vannak kitéve. Mint azt az SG.hu írja, 2000-ben a sydneyi olimpia 16 napja alatt számítások szerint legalább 11,3 milliárdszor próbálták feltörni az olimpia hivatalos honlapját, a torinói téli olimpia idején pedig naponta mintegy hárommillió támadást regisztráltak.

Az internet-biztonság kérdése az athéni ötkarikás játékok előtt is fókuszba került: a szervezők mintegy 64 milliárd forintnyi összeget költöttek a rendszerek frissítésére.
(forrás: Kreatív Online, SG.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés