hirdetés
hirdetés
hirdetés

Peking 2008 - fókuszban az internet-biztonság

Az Sg.hu arról ír, hogy adatbiztonsági központot hoztak létre Pekingben a hackertámadások kivédésére. A szervezők aggodalma nem alaptalan: a sydneyi olimpia alatt legalább 11,3 milliárdszor próbálták feltörni az ötkarikás játékok honlapját, a legutóbbi téli olimpia idején pedig naponta mintegy hárommillió támadást regisztráltak.
hirdetés
A számítógépes vírusok, hálózati-, és hackertámadások, valamint a rendszerleállások ellen alakult központ 21 adatbiztonsági szolgáltató és több mint harminc szakértő összefogásának köszönhető. Vang Csiang, a központ vezetője elmondta: olyan internet-biztonsági riasztórendszert hoztak létre, amely minden támadást regisztrál, megvizsgál, és megadja a szükséges válaszlépéseket.

A szervezők részéről az óvatosságra nem csak a kialakult politikai helyzet miatt van szükség, az ötkarikás játékok hivatalos honlapjai általában is nagy veszélynek vannak kitéve. Mint azt az SG.hu írja, 2000-ben a sydneyi olimpia 16 napja alatt számítások szerint legalább 11,3 milliárdszor próbálták feltörni az olimpia hivatalos honlapját, a torinói téli olimpia idején pedig naponta mintegy hárommillió támadást regisztráltak.

Az internet-biztonság kérdése az athéni ötkarikás játékok előtt is fókuszba került: a szervezők mintegy 64 milliárd forintnyi összeget költöttek a rendszerek frissítésére.
(forrás: Kreatív Online, SG.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

A John McClane aksit cserél a kocsijában című performansz „cselekménye” még a legkeményebb nézőt is az epilepsziás roham szélére kergeti.

A Bud Light reklámja egy kalandos történetet mesél el, happy enddel.

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés