hirdetés
hirdetés
hirdetés

A NEST nyert a Pek-Snack kommunikációs tenderén

A megbízás egy évre szól, az ügynökség új termékek bevezetésén is dolgozik a jövőben a céggel.

hirdetés

Lezárult a Pek-Snack 2021-es évi ügynökségi tendere. A sütőipari vállalat a PR és stratégiai kommunikációs feladatainak ellátására hét ügynökség közül a NEST Communications-t választotta - írja az ügynökség közleménye.

“Bár péksüteményekre mindig lesz szükség és igény, ennek volumene, a vásárlók preferenciái, az üzletág elvárásai folyamatosan változnak, 2020 pedig megmutatta, hogy ezen felül is elengedhetetlen, hogy egy cég képes legyen gyorsan, megfelelő módon reagálni a váratlan eseményekre. Az ehhez szükséges hozzáállással - bár a tender minden résztvevője komoly munkát tett le az asztalra - a NEST csapata kiemelkedett a mezőnyből, de mellettük szól nagyon erős stratégiai szemléletük és a munkájukban megjelenő PR-fókusz is” - mondta Antal Csaba, a Pek-Snack ügyvezető igazgatója.

“Izgalmas feladatnak tartom, hogy egy ekkora hálózattal és ennek megfelelően komoly, napi szintű fogyasztói körrel rendelkező cégnek láthatjuk el a kommunikációs feladatait. Az meg különösen örömteli, hogy a vállalat új termékeinek közeljövőben tervezett piaci bevezetésének sikerét is PR és stratégiai tanácsokkal segíthetjük” - nyilatkozta Énekes Bence, a NEST Communications alapítója.

Az együttműködés 2021 elején kezdődött, és egy évre szól.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Lassan, de biztosan csökken a különbség a férfi és női sportokból származó bevételek között.

Egy virális videó elég volt ahhoz, hogy szárnyra kapjon a márkaismertség.  

A Variety mutatta be a Berlinben bemutatkozó film trailerét és plakátját.

A Facebook továbbra is fenntartja a jogot, hogy lelője a híroldalakat, ha úgy alakul a helyzet.

Buzás Aliz készített többek között a Majorkáról vagy a Keletről posztert.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés