hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pécsen is kavarnak a rádiókkal

A Médiatanács pályázatot írt ki egy pécsi rádiós frekvenciára, a három indulóból azonban csak egynek fogadta el a pályázatát. Annak viszont már van Pécsen rádiója. 

hirdetés

A 24.hu cikke ír a pécsi 101,7 MHz frekvenciára kiírt rádiós pályázatról. A háttere a történetnek, hogy Vajna rádiója, a Rádió 1 tavasszal bekapcsolódótt a Mambó Rádió Kft által működtetett helyi rádióba a FM 90,6 MHz-en. "A hálózatba kapcsolódás során a Mambó Rádió Kft. átveszi Vajnáék Budapestről sugárzott műsorait, helyi tartalmat pedig csak 9 óra 59 percben hallhatnak a pécsiek a Rádió 1 Pécs néven működő rádióban" - írják.

A 101,7 MHz-re kiírt pályázatra három rádió jelentkezett, az egyik a P1 Rádió Kft., amely idén alakult, és amely internetes oldalának domainjét a Mambó Rádió Kft. regisztrálta. A pályázók közül formai szabálytalanságok miatt a Médiatanács kizárta a P1 Rádióval konkuráló két másik pályázót.

A Mambó Rádió mögött Fodor József áll, illetve, teszi hozzá a 24.hu, a P1 Rádió tulajdonosaként a cégnyilvántartásba Uhrin Györgyné nevét regisztrálták, aki a Mambó Rádió kisebbségi tulajdonosának, Uhrin Beátának az édesanyja. Uhrin Beáta pedig Fodor József felesége. "A médiatörvény tiltja, hogy ugyanazon városban ugyanaz a médiaszolgáltató vagy annak tulajdonosa, a vételkörzetbe beleeső más körzeti vagy helyi rádiós médiaszolgáltatást végző vállalkozásban befolyásoló részedéssel bírjon" - emlékeztet az újság.

A 24.hu azt is emléíti, hogy bár csak a P1 Rádió pályázatát találták alakilag megfelelőnek, és ezért kizárták a másik két pályázót az új frekvenciából, a P1 Rádió pályázatában is volt formai szabálytalanság, például a hamis adatközlés lehetősége is felmerült.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés