hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pécsen is kavarnak a rádiókkal

A Médiatanács pályázatot írt ki egy pécsi rádiós frekvenciára, a három indulóból azonban csak egynek fogadta el a pályázatát. Annak viszont már van Pécsen rádiója. 

hirdetés

A 24.hu cikke ír a pécsi 101,7 MHz frekvenciára kiírt rádiós pályázatról. A háttere a történetnek, hogy Vajna rádiója, a Rádió 1 tavasszal bekapcsolódótt a Mambó Rádió Kft által működtetett helyi rádióba a FM 90,6 MHz-en. "A hálózatba kapcsolódás során a Mambó Rádió Kft. átveszi Vajnáék Budapestről sugárzott műsorait, helyi tartalmat pedig csak 9 óra 59 percben hallhatnak a pécsiek a Rádió 1 Pécs néven működő rádióban" - írják.

A 101,7 MHz-re kiírt pályázatra három rádió jelentkezett, az egyik a P1 Rádió Kft., amely idén alakult, és amely internetes oldalának domainjét a Mambó Rádió Kft. regisztrálta. A pályázók közül formai szabálytalanságok miatt a Médiatanács kizárta a P1 Rádióval konkuráló két másik pályázót.

A Mambó Rádió mögött Fodor József áll, illetve, teszi hozzá a 24.hu, a P1 Rádió tulajdonosaként a cégnyilvántartásba Uhrin Györgyné nevét regisztrálták, aki a Mambó Rádió kisebbségi tulajdonosának, Uhrin Beátának az édesanyja. Uhrin Beáta pedig Fodor József felesége. "A médiatörvény tiltja, hogy ugyanazon városban ugyanaz a médiaszolgáltató vagy annak tulajdonosa, a vételkörzetbe beleeső más körzeti vagy helyi rádiós médiaszolgáltatást végző vállalkozásban befolyásoló részedéssel bírjon" - emlékeztet az újság.

A 24.hu azt is emléíti, hogy bár csak a P1 Rádió pályázatát találták alakilag megfelelőnek, és ezért kizárták a másik két pályázót az új frekvenciából, a P1 Rádió pályázatában is volt formai szabálytalanság, például a hamis adatközlés lehetősége is felmerült.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés