hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pécsen is kavarnak a rádiókkal

A Médiatanács pályázatot írt ki egy pécsi rádiós frekvenciára, a három indulóból azonban csak egynek fogadta el a pályázatát. Annak viszont már van Pécsen rádiója. 

hirdetés

A 24.hu cikke ír a pécsi 101,7 MHz frekvenciára kiírt rádiós pályázatról. A háttere a történetnek, hogy Vajna rádiója, a Rádió 1 tavasszal bekapcsolódótt a Mambó Rádió Kft által működtetett helyi rádióba a FM 90,6 MHz-en. "A hálózatba kapcsolódás során a Mambó Rádió Kft. átveszi Vajnáék Budapestről sugárzott műsorait, helyi tartalmat pedig csak 9 óra 59 percben hallhatnak a pécsiek a Rádió 1 Pécs néven működő rádióban" - írják.

A 101,7 MHz-re kiírt pályázatra három rádió jelentkezett, az egyik a P1 Rádió Kft., amely idén alakult, és amely internetes oldalának domainjét a Mambó Rádió Kft. regisztrálta. A pályázók közül formai szabálytalanságok miatt a Médiatanács kizárta a P1 Rádióval konkuráló két másik pályázót.

A Mambó Rádió mögött Fodor József áll, illetve, teszi hozzá a 24.hu, a P1 Rádió tulajdonosaként a cégnyilvántartásba Uhrin Györgyné nevét regisztrálták, aki a Mambó Rádió kisebbségi tulajdonosának, Uhrin Beátának az édesanyja. Uhrin Beáta pedig Fodor József felesége. "A médiatörvény tiltja, hogy ugyanazon városban ugyanaz a médiaszolgáltató vagy annak tulajdonosa, a vételkörzetbe beleeső más körzeti vagy helyi rádiós médiaszolgáltatást végző vállalkozásban befolyásoló részedéssel bírjon" - emlékeztet az újság.

A 24.hu azt is emléíti, hogy bár csak a P1 Rádió pályázatát találták alakilag megfelelőnek, és ezért kizárták a másik két pályázót az új frekvenciából, a P1 Rádió pályázatában is volt formai szabálytalanság, például a hamis adatközlés lehetősége is felmerült.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés