hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pécsen is kavarnak a rádiókkal

A Médiatanács pályázatot írt ki egy pécsi rádiós frekvenciára, a három indulóból azonban csak egynek fogadta el a pályázatát. Annak viszont már van Pécsen rádiója. 

hirdetés

A 24.hu cikke ír a pécsi 101,7 MHz frekvenciára kiírt rádiós pályázatról. A háttere a történetnek, hogy Vajna rádiója, a Rádió 1 tavasszal bekapcsolódótt a Mambó Rádió Kft által működtetett helyi rádióba a FM 90,6 MHz-en. "A hálózatba kapcsolódás során a Mambó Rádió Kft. átveszi Vajnáék Budapestről sugárzott műsorait, helyi tartalmat pedig csak 9 óra 59 percben hallhatnak a pécsiek a Rádió 1 Pécs néven működő rádióban" - írják.

A 101,7 MHz-re kiírt pályázatra három rádió jelentkezett, az egyik a P1 Rádió Kft., amely idén alakult, és amely internetes oldalának domainjét a Mambó Rádió Kft. regisztrálta. A pályázók közül formai szabálytalanságok miatt a Médiatanács kizárta a P1 Rádióval konkuráló két másik pályázót.

A Mambó Rádió mögött Fodor József áll, illetve, teszi hozzá a 24.hu, a P1 Rádió tulajdonosaként a cégnyilvántartásba Uhrin Györgyné nevét regisztrálták, aki a Mambó Rádió kisebbségi tulajdonosának, Uhrin Beátának az édesanyja. Uhrin Beáta pedig Fodor József felesége. "A médiatörvény tiltja, hogy ugyanazon városban ugyanaz a médiaszolgáltató vagy annak tulajdonosa, a vételkörzetbe beleeső más körzeti vagy helyi rádiós médiaszolgáltatást végző vállalkozásban befolyásoló részedéssel bírjon" - emlékeztet az újság.

A 24.hu azt is emléíti, hogy bár csak a P1 Rádió pályázatát találták alakilag megfelelőnek, és ezért kizárták a másik két pályázót az új frekvenciából, a P1 Rádió pályázatában is volt formai szabálytalanság, például a hamis adatközlés lehetősége is felmerült.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés