hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Partykarantén címet kapta Majka Spar-dala

A közösségi dalhoz 10 ezer szót küldtek be.

hirdetés

Május végén kezdte el gyűjteni a Spar a nyári szavakat, a promóció keretében több mint 10 ezer szót érkezett be. Ebből írta meg Majka a Partykarantén vagy sparosan a „Mi dalunkat” című nótát. A dal elsősorban a áruház sajátmárkás ásványvizét, a Verdét hirdeti. De csak finoman, maga a márkanév nem szerepel a dalban, ahogy klipben is kellőképpen természetes a termékelhelyezés.

"A dal olyan értékeket, hangulatokat jelenít meg, mint amelyeket a Verde is hordoz, ilyenek az összetartozás, a frissesség és a megbízhatóság” - mondta el Maczelka Márk, a Spar kommunikációs vezetője.

A Spar a dal mellett a fővárosban, a Széll Kálmán tér és a Krisztina körút sarkán egy interaktív buszmegállót alakít ki, ahol várakozás közben meg lehet nézni a dalból készült videoklipet. Mindehhez a várakozó utasnak csak az érintőpanelt kell megnyomnia. 

A Verdével június 15. és július 5. között egy nyereményjáték is tartozik, részletek erre.  

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés