hirdetés
hirdetés
hirdetés

Partneri megállapodást kötött a General Electric, a MOME és a Laboratory Group

A GETomorrow új technológiákat bemutatva készítené fel a magyar társadalmat a globális ipari forradalom hatásaira.

hirdetés

A GETomorrow program vállalatokat hozna össze a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemmel és a Laboratory Group kreatívügynökséggel. Ennek keretében, ahogy a hivatalos közlemény fogalmaz, "szakemberek által kezdeményezett párbeszédek zajlanak, amelyekbe bárki bekapcsolódhat", illetve az ún. negyedik ipari forradalom és az életünket megváltoztató digitalizáció kihívásainak apropóján a cél, hogy az együttműködő partnerek "víziót alkossanak arról, merre haladunk és hogyan alkalmazkodhatunk az elkövetkezendő változásokhoz".

Mindennek pedig fontos eleme az oktatás. Az együttműködés első konkrét példája, hogy a GE egy asztali polimer 3D nyomtatócsomagot ado a Zugligeti Általános Iskolának és a MOME-nak.

"A diákok számára lehetőség nyílt arra, hogy radikálisan új módszerekkel mélyülhessenek el a tudomány, valamint a műszaki és a művészeti területek tanulmányozásában. Olyan találmányokat alkothatnak, amik valós problémák megoldására adhatnak választ, és olyan tudományos kísérleteket végezhetnek el, melyek segítségével a természetről, a kultúráról és a tárgyak világáról alkotott elképzeléseiket tanulmányozhatják. A Zugligeti Általános Iskola a digitális tervezési oktatást a Craft and Art kurzusok és az iskola utáni műhelymunkák részeként fogja integrálni. A kurzusokat a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) laboratóriumában tartják, az oktatási modulokat és a szakmai képzéseket, valamint az órai munkák szerves részeként használható 3D nyomtatókat pedig mindehhez a GE program biztosítja” - mondja az első lépésről Fülöp József, a MOME rektora.

Szénássy Alex, a Laboratory Group alapítója szerint a program úgy fog működni, mint egy szabadegyetem: mindenki által elérhető tudásközpont lesz. Hogy ez miként valósul meg a gyakorlatban, arról egyelőre nincs információnk.

A program elsődleges kutatási területei a munka jövője, a mesterséges intelligencia és a robotizáció; a mobilitás, illetve a közlekedés változásai; a designer munkakör és az alkalmazott művészet digitális átalakulása; a kommunikáció és a média; az egészségügyi ipar.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy korábban visszahúzódóan kommuniláló német multi magyarországi leányával dolgoztak együtt egy évet. 

Nem elveszi a munkát, csak besegít, ha kell. 

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés