hirdetés
hirdetés
hirdetés

Partneri megállapodást kötött a General Electric, a MOME és a Laboratory Group

A GETomorrow új technológiákat bemutatva készítené fel a magyar társadalmat a globális ipari forradalom hatásaira.

hirdetés

A GETomorrow program vállalatokat hozna össze a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemmel és a Laboratory Group kreatívügynökséggel. Ennek keretében, ahogy a hivatalos közlemény fogalmaz, "szakemberek által kezdeményezett párbeszédek zajlanak, amelyekbe bárki bekapcsolódhat", illetve az ún. negyedik ipari forradalom és az életünket megváltoztató digitalizáció kihívásainak apropóján a cél, hogy az együttműködő partnerek "víziót alkossanak arról, merre haladunk és hogyan alkalmazkodhatunk az elkövetkezendő változásokhoz".

Mindennek pedig fontos eleme az oktatás. Az együttműködés első konkrét példája, hogy a GE egy asztali polimer 3D nyomtatócsomagot ado a Zugligeti Általános Iskolának és a MOME-nak.

"A diákok számára lehetőség nyílt arra, hogy radikálisan új módszerekkel mélyülhessenek el a tudomány, valamint a műszaki és a művészeti területek tanulmányozásában. Olyan találmányokat alkothatnak, amik valós problémák megoldására adhatnak választ, és olyan tudományos kísérleteket végezhetnek el, melyek segítségével a természetről, a kultúráról és a tárgyak világáról alkotott elképzeléseiket tanulmányozhatják. A Zugligeti Általános Iskola a digitális tervezési oktatást a Craft and Art kurzusok és az iskola utáni műhelymunkák részeként fogja integrálni. A kurzusokat a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) laboratóriumában tartják, az oktatási modulokat és a szakmai képzéseket, valamint az órai munkák szerves részeként használható 3D nyomtatókat pedig mindehhez a GE program biztosítja” - mondja az első lépésről Fülöp József, a MOME rektora.

Szénássy Alex, a Laboratory Group alapítója szerint a program úgy fog működni, mint egy szabadegyetem: mindenki által elérhető tudásközpont lesz. Hogy ez miként valósul meg a gyakorlatban, arról egyelőre nincs információnk.

A program elsődleges kutatási területei a munka jövője, a mesterséges intelligencia és a robotizáció; a mobilitás, illetve a közlekedés változásai; a designer munkakör és az alkalmazott művészet digitális átalakulása; a kommunikáció és a média; az egészségügyi ipar.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés