hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ezek lesznek a Reklámfeszten

Sok párhuzamos programmal, kiállításokkal, workshoppal és bulival várja a kommunikációs szakmát a jövő héten zajló Reklámfeszt. 

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A szeptember 18-án startoló négynapos Reklámfeszt minden nap párhuzamosan több szakmai programot kínál a kommunikációs szakma számára. Az első nap délelőttjének programja között szerepel a Piackutatók a fogyasztási trendekről valamint a Reklám, vagy amit akartok című két szekció. Délután minikonferenciát tartanak a közösségek erejéről, lesz reklámzabálók vetítés, itt tartja a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) a Hír-név-más konferenciáját, és szó lesz a zenei csatornákról. Közben egész nap a Cannes Lions kiállítást is meg lehet nézni. 

A második nap erős lesz a média szekció, beszélnek az egészségmarketingről, a sport és média témáról és Sas Istvánnal a reklámpszichológiáról.

Szeptember 20-án e-kereskedelem, HR- és digitális témájú programok lesznek, közben délután részt lehet venni a Portfolio Night workshopján, és ezen a napon is több szakmai szervezet tart programot. Az utolsó napon az egyik központi téma a new business, és ekkor tart a Kreatív az Artisjussal közösen egy szekciót Védett ötletek - ötletek és koncepciók jogi gondozása címmel. Majd délután is lesz kreatívos programpont, ekkor testvérlapunkkal, az Élelmiszerrel közösen a trade marketinggel foglalkozunk.

A sok szakmai program mellett bulik is szerveződnek: kedden Neston-partyval, szerdán ügynökségi zenekarok - Artistically Hamis, Gyula egyedül jön - lépnek fel, és lesz Jutyubiszkó meg csocsó- és gombfoci-bajnokság, csütörtökön a Golden Dove-díjátadón Tóth Vera sztárfellépő énekel és ropni lehet a Class FM-partyra, pénteken pedig Art & Copy zárja a hetet. 

A Reklámfeszt központi koordinációját, arculatát, kommunikációját, médiafoglalásait, rendezvényszervezési feladatait a HD Group látja el. Az esemény a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) kezdeményezésére jön létre, és 14 szakmai szervezet fogja magát képviseltetni.

Részletes programleírást a Reklámfeszt oldalán talál.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

MIAU! címmel nyílik ingyenes kiállítás, amin kilenc kortárs magyar alkotó macskás fényképeit és személyes történeteit lehet majd megnézni. Megnyit: Fekete Ádám.

Egyesületi formában próbálnak pozitív válaszokat találni. Csatlakozott például a Központ, a Dobrumba, a Rácskert és a Hivatal is.

Tíz külföldi kiadó is megvásárolta a jogokat, itthon a Librinél jelenik meg ősz legelején az A mi kockánk.

A White Rabbit 6 érmet hozott el a fesztiválról, köztük két aranyat. 

Leitner Attila a két éve kinevezett Csatári Patrikot váltja – értesült a Media1.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés