hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ezek lesznek a Reklámfeszten

Sok párhuzamos programmal, kiállításokkal, workshoppal és bulival várja a kommunikációs szakmát a jövő héten zajló Reklámfeszt. 

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A szeptember 18-án startoló négynapos Reklámfeszt minden nap párhuzamosan több szakmai programot kínál a kommunikációs szakma számára. Az első nap délelőttjének programja között szerepel a Piackutatók a fogyasztási trendekről valamint a Reklám, vagy amit akartok című két szekció. Délután minikonferenciát tartanak a közösségek erejéről, lesz reklámzabálók vetítés, itt tartja a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) a Hír-név-más konferenciáját, és szó lesz a zenei csatornákról. Közben egész nap a Cannes Lions kiállítást is meg lehet nézni. 

A második nap erős lesz a média szekció, beszélnek az egészségmarketingről, a sport és média témáról és Sas Istvánnal a reklámpszichológiáról.

Szeptember 20-án e-kereskedelem, HR- és digitális témájú programok lesznek, közben délután részt lehet venni a Portfolio Night workshopján, és ezen a napon is több szakmai szervezet tart programot. Az utolsó napon az egyik központi téma a new business, és ekkor tart a Kreatív az Artisjussal közösen egy szekciót Védett ötletek - ötletek és koncepciók jogi gondozása címmel. Majd délután is lesz kreatívos programpont, ekkor testvérlapunkkal, az Élelmiszerrel közösen a trade marketinggel foglalkozunk.

A sok szakmai program mellett bulik is szerveződnek: kedden Neston-partyval, szerdán ügynökségi zenekarok - Artistically Hamis, Gyula egyedül jön - lépnek fel, és lesz Jutyubiszkó meg csocsó- és gombfoci-bajnokság, csütörtökön a Golden Dove-díjátadón Tóth Vera sztárfellépő énekel és ropni lehet a Class FM-partyra, pénteken pedig Art & Copy zárja a hetet. 

A Reklámfeszt központi koordinációját, arculatát, kommunikációját, médiafoglalásait, rendezvényszervezési feladatait a HD Group látja el. Az esemény a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) kezdeményezésére jön létre, és 14 szakmai szervezet fogja magát képviseltetni.

Részletes programleírást a Reklámfeszt oldalán talál.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés