hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ezek lesznek a Reklámfeszten

Sok párhuzamos programmal, kiállításokkal, workshoppal és bulival várja a kommunikációs szakmát a jövő héten zajló Reklámfeszt. 

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A szeptember 18-án startoló négynapos Reklámfeszt minden nap párhuzamosan több szakmai programot kínál a kommunikációs szakma számára. Az első nap délelőttjének programja között szerepel a Piackutatók a fogyasztási trendekről valamint a Reklám, vagy amit akartok című két szekció. Délután minikonferenciát tartanak a közösségek erejéről, lesz reklámzabálók vetítés, itt tartja a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) a Hír-név-más konferenciáját, és szó lesz a zenei csatornákról. Közben egész nap a Cannes Lions kiállítást is meg lehet nézni. 

A második nap erős lesz a média szekció, beszélnek az egészségmarketingről, a sport és média témáról és Sas Istvánnal a reklámpszichológiáról.

Szeptember 20-án e-kereskedelem, HR- és digitális témájú programok lesznek, közben délután részt lehet venni a Portfolio Night workshopján, és ezen a napon is több szakmai szervezet tart programot. Az utolsó napon az egyik központi téma a new business, és ekkor tart a Kreatív az Artisjussal közösen egy szekciót Védett ötletek - ötletek és koncepciók jogi gondozása címmel. Majd délután is lesz kreatívos programpont, ekkor testvérlapunkkal, az Élelmiszerrel közösen a trade marketinggel foglalkozunk.

A sok szakmai program mellett bulik is szerveződnek: kedden Neston-partyval, szerdán ügynökségi zenekarok - Artistically Hamis, Gyula egyedül jön - lépnek fel, és lesz Jutyubiszkó meg csocsó- és gombfoci-bajnokság, csütörtökön a Golden Dove-díjátadón Tóth Vera sztárfellépő énekel és ropni lehet a Class FM-partyra, pénteken pedig Art & Copy zárja a hetet. 

A Reklámfeszt központi koordinációját, arculatát, kommunikációját, médiafoglalásait, rendezvényszervezési feladatait a HD Group látja el. Az esemény a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) kezdeményezésére jön létre, és 14 szakmai szervezet fogja magát képviseltetni.

Részletes programleírást a Reklámfeszt oldalán talál.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A 2009 óta működő képzés szintet lépett.

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

A John McClane aksit cserél a kocsijában című performansz „cselekménye” még a legkeményebb nézőt is az epilepsziás roham szélére kergeti.

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés