hirdetés
hirdetés
hirdetés

Parádés kampányt kapott az internet hajnaláról szóló sorozat

A kilencvenes évek akadozó, lassú internetének világába repít a NatGeo kampánya.

hirdetés

Január 13-án mutatja be a National Geographic csatorna a Valley of the Boom c. dokusorozatát (itthon A Szilícium-völgy urai néven fut majd), amelynek középpontjában az internet hajnalának meghatározó cégei állnak. Az újrajátszott jeleneteket és dokumentumfelvételeket is tartalmazó széria a Netscape és Microsoft harcát, a kilencvenes évek közepén még elképzelhetetlennek tűnő live stream technológiát fejlesztő Pixelon, illetve a Facebookot megelőző közösségi oldal, a theglobe.com sztoriját mutatja be.

A promóklipek alapján a NatGeo kreatívjai lubickoltak a témában. Az egyik promóklip például az egyik népszerű műsor megakadását, bufferelését játszotta el (0:20-tól).

Néhány popup-hirdetés és teaser pedig a kilencvenes évek betárcsázós, lassú, pixeles internetét idézte meg:

A sorozat első részét Magyarországon január 13-án vetíti a NatGeo.

Itt találtuk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés