hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pannon Panoráma - új magazin

Pannon Panoráma néven új, országos kulturális és közéleti témákat feldolgozó magazin jelent meg a hazai lappiacon.
hirdetés
A pécsi székhelyű Király Kiadó a lap jogelődjét, a Pécsi Panorámát 2004 májusában indította el, 2005 februárjában azonban úgy döntött, hogy terjesztésében és tematikájában is országossá teszi a lapot. Király László vezérigazgató a Kreatív Online-nak elmondta: az első szám megjelenése egybeesett az Európai Unióhoz való csatlakozás időpontjával, hiszen a lap alapításának gondolata abból a sokak által megfogalmazott aggodalomból fakadt, hogy nemzeti értékeink, hagyományaink, anyanyelvünk megőrizhetők-e az egyesült Európában.

A havonta 52 színes oldalon jelentkező magazin könnyű- és komolyzenével, színházzal, képzőművészettel foglalkozik, de az újság hasábjain helyet kapnak tudománnyal, oktatással, természettel, életmóddal valamint sporttal kapcsolatos írások is. A Pannon Panorámát a kiadó tízezres példányban terjeszti az ország egész területén. A gazdagon illusztrált lap elsősorban azokra az olvasókra számít, akik kulturális érdeklődésüket szeretnék kielégíteni. A kiadó tervei szerint a magazin hamarosan határainkon túl is kapható lesz.

A kiadó a megújult lapot saját pr-kampánnyal, a többi lapjaiban megjelenő hirdetésekkel népszerűsíti, hamarosan pedig szórólapokkal reklámozzák az újságot. A Király Kiadó a Pannon Panoráma mellett a szintén országos, tíz éve piacon lévő Lovas Nemzet című havilapot, illetve a 15 éve megjelenő Pécsi Hét helyi hirdetési újságot adja ki.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A telekommunikációs márka egy új szó létrehozásával is igyekszik erősíteni identitását. A Mito segített neki.

A könyvterjesztő-kiadó csatlakozott a Movember Mozgalomhoz.

Májusban hagyta jóvá a Gazdasági Versenyhivatal, hogy a Digi felvásárolja az Invitelt. Félrevezető közlés miatt vonták vissza a döntést ideiglenesen.

Az imázsfilm az Etele Plaza korszerűségét és multifuncionalitását mutatja be. A Kreatívon látható először.

Egy év alatt 13,4 százalékos a csökkenés mértéke az értékesített példányszámoknál.

hirdetés
hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.