hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pannon Panoráma - új magazin

Pannon Panoráma néven új, országos kulturális és közéleti témákat feldolgozó magazin jelent meg a hazai lappiacon.
hirdetés
A pécsi székhelyű Király Kiadó a lap jogelődjét, a Pécsi Panorámát 2004 májusában indította el, 2005 februárjában azonban úgy döntött, hogy terjesztésében és tematikájában is országossá teszi a lapot. Király László vezérigazgató a Kreatív Online-nak elmondta: az első szám megjelenése egybeesett az Európai Unióhoz való csatlakozás időpontjával, hiszen a lap alapításának gondolata abból a sokak által megfogalmazott aggodalomból fakadt, hogy nemzeti értékeink, hagyományaink, anyanyelvünk megőrizhetők-e az egyesült Európában.

A havonta 52 színes oldalon jelentkező magazin könnyű- és komolyzenével, színházzal, képzőművészettel foglalkozik, de az újság hasábjain helyet kapnak tudománnyal, oktatással, természettel, életmóddal valamint sporttal kapcsolatos írások is. A Pannon Panorámát a kiadó tízezres példányban terjeszti az ország egész területén. A gazdagon illusztrált lap elsősorban azokra az olvasókra számít, akik kulturális érdeklődésüket szeretnék kielégíteni. A kiadó tervei szerint a magazin hamarosan határainkon túl is kapható lesz.

A kiadó a megújult lapot saját pr-kampánnyal, a többi lapjaiban megjelenő hirdetésekkel népszerűsíti, hamarosan pedig szórólapokkal reklámozzák az újságot. A Király Kiadó a Pannon Panoráma mellett a szintén országos, tíz éve piacon lévő Lovas Nemzet című havilapot, illetve a 15 éve megjelenő Pécsi Hét helyi hirdetési újságot adja ki.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A decemberi kiemeltek között még egy 24.hu, egy Magyar Narancs és egy Index-cikk volt.  

A kiadók és virális tartalmakat megosztók is aggódhatnak.

Egyben a printben áttérnek a tabloidméretre. 

Az UNICEO több mint 20 országból vár szakembereket.

A portfólióba tartozó Petőfi és a Sláger is jócskán tudta növelni hallgatóinak számát.

hirdetés
hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.