hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pannon Panoráma - új magazin

Pannon Panoráma néven új, országos kulturális és közéleti témákat feldolgozó magazin jelent meg a hazai lappiacon.
hirdetés
A pécsi székhelyű Király Kiadó a lap jogelődjét, a Pécsi Panorámát 2004 májusában indította el, 2005 februárjában azonban úgy döntött, hogy terjesztésében és tematikájában is országossá teszi a lapot. Király László vezérigazgató a Kreatív Online-nak elmondta: az első szám megjelenése egybeesett az Európai Unióhoz való csatlakozás időpontjával, hiszen a lap alapításának gondolata abból a sokak által megfogalmazott aggodalomból fakadt, hogy nemzeti értékeink, hagyományaink, anyanyelvünk megőrizhetők-e az egyesült Európában.

A havonta 52 színes oldalon jelentkező magazin könnyű- és komolyzenével, színházzal, képzőművészettel foglalkozik, de az újság hasábjain helyet kapnak tudománnyal, oktatással, természettel, életmóddal valamint sporttal kapcsolatos írások is. A Pannon Panorámát a kiadó tízezres példányban terjeszti az ország egész területén. A gazdagon illusztrált lap elsősorban azokra az olvasókra számít, akik kulturális érdeklődésüket szeretnék kielégíteni. A kiadó tervei szerint a magazin hamarosan határainkon túl is kapható lesz.

A kiadó a megújult lapot saját pr-kampánnyal, a többi lapjaiban megjelenő hirdetésekkel népszerűsíti, hamarosan pedig szórólapokkal reklámozzák az újságot. A Király Kiadó a Pannon Panoráma mellett a szintén országos, tíz éve piacon lévő Lovas Nemzet című havilapot, illetve a 15 éve megjelenő Pécsi Hét helyi hirdetési újságot adja ki.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Átfogó stratégiát várnak a Be Socialtől.

A különböző almárkák megszűnnek áprilistól.

Ezúttal nem politikai kampányről van szó, hanem a Magyar Lelki Elsősegély Telefonszolgálatok Szövetségének videójáról.

Élő adásban közvetítették, ahogy elérik az egymillió feliratkozót.

Egy biztonsági figyelmezetetés az utakon, amely miatt nem kell az útról levenni a szemünket.  

hirdetés
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Meghosszabbított nevezési határidő: március 19.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc