hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pannon, Sziget - telek-kommunkáció

„A Szigetre nézve rossz üzenetértéket hordoz az, ahogy egykori főszponzorukkal a támogatási együttműködés megszűnése után bánnak” - mondta el a Kreatív Online-nak Majorosi Emese, a Pannon sajtó- és információs igazgatója annak kapcsán, hogy a Szigeten a szervezők óriásmolinón tiltakoznak az ellen, hogy magánterületet bérelve jutottak a rendezvény helyszínére.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Gulyás Lídia, az Artificial Group influencer specialistája szerint ijesztően nem kreatív, ellenben számos hitelességi kérdést vet fel a kampány.

Juhász Péter Tibor elvesztett egy fogadást. Búcsúzik is a márkától, amivel reklámversenyeket nyertek.

100 óriásplakát- és 200 citylight helyet sikerült kibérelnie az ellenzéki összefogás főpolgármester-jelöltjének. Puzsérék egy plakátot sem vesznek.

A Miskolcon felnőtt szakember korábban is szerkesztette a klub tévés magazinműsorát.

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (10 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Lebowsky,

Médiaérték szempontjából: YESS!
Válalati etilakalitás szempontjából: NO!

Szerintem az esetet követően nem ártana készítenie egy image-trackinget a cégnek. Meggnézhetné, hogy az akció mennyiben erodálta a márka hitelét, ha egyáltalán
erodálta!?

Talán a nagy átmárkázás - bocsánat arculatfrissítő brandvitalizáció - során kialakítandó márkaképbe ez a fajta "kommunikációs aktivitási stílus" is beleillik.

Lehet, hogy Somlyai Dóra után kicsit "anarhistább lelkületű" márkakommunikációra számíthatunk majd...

Üdv:

BerkesP.
#
loren,
most először érzem magam hülyének egy komment elolvasása után. tehát akkor? ez most azt jelenti, hogy jó arcok, mert spóroltak, vagy azt, hogy corporate expectation a
sutyizás, hm?
kérdés, akkor is visszalépett volna, ha nincs kiskapu? mert ha nem, akkor ez kifogásolható, fogalmazzunk így. nekem személy szerint nem annyira szimpatikus a dolog, de azt
gondolom, ez őket nem igazán érdekli. én meg szívesen fizetek többet miattuk(?), nekem van elég pénzem erre.
#
For everybody,

Szó volt itt a Pannon kapcsán mindenről - "sziporkázó gerillaakció", etikátlan vállalati viselkedés. Saját szakmai megítélésem szerint egy csattanós - bár
etikailag talán kifogásolható - gerillaakciót követett el a Pannon.

Jöjjn most valami, ami talán egy szélesebb kontextusban mutatja a történet fonákját.

A "vállalati etikalitás" iránt aggódásukat kifejezők számára talán informatív lehet az alábbi érvanyag. A követező kutatási eredmény nem a Pannonra, hanem annak
anyacégére - Telenor - fókuszál.

Idén a Pannon tulajdonosa, a Telenor lett a Dow Jones Sustainability Index (DJSI) legjobban teljesítő mobilszolgáltató vállalata. A DJSI a világ 14 vezető mobil
kommunikációs cégét rangsorolja, és a Telenor most először végzett az első helyen. A világ 12 országában több mint 34 ezer dolgozót foglalkoztató Telenornak ítélt
díj a Pannon FENNTHATÓSÁGI TELJESÍTMÉNYÉT is elismeri.

Az 1999 óta működő Dow Jones Fenntarthatósági Index (Dow Jones Sustainability Indexes) az első olyan globális mutató, amely a fenntarthatóságra összpontosító
vezető vállalatok pénzügyi teljesítményét kíséri figyelemmel.

Az értékelés során vizsgálják az ETIKAI KÜDEXEKET és más önkéntes szabályozásokat, a vállalatirányítást és kockázatkezelést, a környezeti teljesítményt, a
munkakörülményeket, a tehetségmenedzsmentet, a humán fejlesztést és a KÖZÖSSÉGI SZEREPVÁLLALÁST.

http://www.brandfocus.hu/?func=hir&id=546

Üdv:

B.
#
Azt gondolom, hogy egy ekkora cég nem engedhetné meg magának az ilyesmit. Ez nem jópofaság, nem vagányság, hanem sokkal inkább szánalmas. Ez pont, hogy nem a Sziget
lakókat segítette, ez nem szakmát segítette, de hálistennek a pannon hírnevét sem....
zsolt
#
Ha jövőre minden nagyobb szponzor úgy dönt, hogy a Szigettől távol, de a látogatókhoz közel marad, és kibérlik az összes sufnit az Árpád híd és Kaszásdűlő
között, akkor nem lesz mihez dörgölőzniük, mert nem lesz Sziget.
Ennyit a Pannon "most nem értjük miért probléma hogy kint is vagyunk bent is vagyunk hiszen önzetlen jelenlétünkkel csak a Szigetlakók kommunikációját szeretnénk
segíteni" szemforgató álláspontjáról.
Azt elhiszem, hogy a Szigetesek egyre feljebb tornázzák a szponzorációs díjakat, de a Pannon ezzel tisztában volt, és ha időben kilép, akkor más örömmel lépett volna
a helyébe (szóval, amíg valaki megadja azt a pénzt, addig az nem irreális).
#
Nekem nincs bajom azzal, amit a Pannon csinált. A Nike is mindig ezt csinálja a vb-ken, olimpiákon. Nem szponzorál, csak befurakszik valami ügyes húzással. Én
fizetésemelést adnék az olyan marketingesnek, aki kitalálja, hogy kell ezt csinálni. Százmillióért végül is nem nagy szám bejutni az ilyen helyekre.
A Sziget meg vegyen példát a nagy sportesemény-szevezőktől. Vannak módszerek arra, hogyan lehet a potyalesőket távol tartani. Vesse be ezeket, és akkor hátha sikerül
eladnia százmilliókért a nevét meg a logóját, ahogy régen.
#
itt nem a síráson van a hangsúly, szerintem. a kérdés onnan indult, hogy a pannon vs sziget együttnemműködésben kinek van igaza, mi etikus és mi nem az. a nyilatkozatok
alapján bőven benne van a pakliban, hogy az igazság a kettő között lehet. itt nem kérdéses az, hogy a sziget másokkal (zenekarok, beszállítók, stb.) szemben hogyan
viselkedik, mert nem kötelező ezen a fesztiválon résztvenni, zenélni, látogatni. Ettől függetlenül számomra is eszméletlenül pitiáner húzásnak tűnik a pannon
megjelenési formája (ami ráadásul kiderült, hogy tervezetten kiskapuzza az összes fesztivált, ahol eddig szponzor volt). Ez sértő a többi szponzor szempontjából is,
hiszen ők teremtik meg az alapot ahhoz, hogy az ügyeskedők abból profitálni tudjanak. Biztos a sziget is megéri a pénzét és nem egy jótékonysági egyesület, de ebben az
esetben az elérhető információk alapján nem nehéz megítélni, hogy kinek a viselkedése etikátlan.
#
Nevetséges ez a sírásrívás a Sziget részéről. Hajrá Pannon. Erkölcs? Hogy jön ide? Az erkölcsös hogy minden Sziget veszteséges? Vagy az Apeh-et kikiskapuzni sima? A
zenekarok meg örüljenek, hogy felléphetnek, annyi gázsiér se, mint egy klubban? Komolyan? Miről is van itt most szó? Sziget sír? Hogyan??? Miértis???
#
nos, azért vannak olyan helyzetek, még ebben az országban is, amikor nem erkölcsös dolog nem fizetni, ugyanakkor ezt itt másképp mérik, ennek meg is vannak a
következményei.
a szigetet nem a pannon találta ki, nem ő futatta fel, így a szerepe is meghatározott egy ilyen rendezvényen, amiben vagy rész kíván venni, vagy nem.
a "vagy nem" pedig csak azután következett, miután megtalálta a kiskaput, tehát igazából igen. ez - megítélésem szerint - nehezen nevezhető "erkölcsös"
magatartásnak, már ha egyáltalán van értelme az üzleti életben erkölcsökről beszélni. én személy szerint ezt nem javasoltam volna a pannonnak, mert semmi jót nem
mond róla senkinek, szakmailag.
és ha a szigetre nézve ez egy rossz üzenet, akkor milyen a pannonra nézve? ingyenélő, ügyeskedő, kiskapuzó, hm? az jó üzenet? vagy mindegy, csak ott legyen mindenhol?
az is jó üzenet? egy hatalmas cég, aki miatt drágábbak a jegyek (ki tudja, igaz-e) az jó üzenet? és olyat hallott már valaki, hogy "igen, hibáztunk, szori?" én nagyon
tundék egy ilyen üzenetet értkelni végre, szerintem meg is hatódnék egy ilyen őszinte, emberi megnyilvánuláson. egyébként meg lényegtelen az egész, az élet valahol
máshol van, nem a pannon standon, sem a szigeten.
#
Erkölcsi érzék???
Ha fizetek erkölcsös vagyok, ha nem fizetek, akkor erkölcstelen?

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés