hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pannon - svájci bicskára költött több száz milliót

Tartalomszolgáltatásba kezdett a Pannon. A több százmilliós befektetéssel készült linkgyűjteményből és hírszolgáltatásból álló Infosarok.hu oldallal az újonnan belépő felhasználóknak akarnak tartalmat adni. A Pannon hosszú távon hirdetési bevételekből kívánja fedezni az oldal működtetését.
hirdetés
Infosarok.hu néven nyitóoldalt indított a Pannon. A Step Ahead által üzemeltetett lap, amelynek partnere a Nonstopmobil.hu és az Autogear.hu linkgyűjtőként és önálló tartalomszolgáltatóként jelenik meg az online hírpiacon. Az új szolgáltatást bevezetőkampánnyal népszerűsítik, amelynek kreatívjait a Scholz & Friends, médiakampányát pedig az Initiative készítette.

Ove Fredheim, a Pannon vezeérigazgatója szerint még nem késő beszállni a tartalomszolgáltatási piacra, ugyanis a következő egymillió internethez újonnan kapcsolódó háztartás már a mobil internetes technológiát használja majd, és ezeknek az új felhasználóknak a segítségére hozták létre az új oldalt. Fredheim elmondása szerint azt szeretné, ha a lap az öt legkedveltebb oldal közé kerülne majd, de azt nem pontosította, hogy mikorra szeretné elérni ezt a célt.

Az Infosarok.hu linkgyűjtemény és az alá tartozó Hirsarok.hu híroldal tizenegy szerkesztőségi tag munkájával készül. Az oldal, amely a tulajdonosok szándéka szerint egy biztonságos linkgyűjtemény és indulóoldal szeretne lenni, a most elérhető szolgáltatások mellett újabbakkal is bővül, amelyek mind a „sarok.hu” végződést kapják majd.

Albert Dénes főszerkesztő, aki egyben az oldalt üzemeltető cég ügyvezetője is, a bemutatkozó sajtótájékoztatón azt tartotta a legfontosabbnak, hogy az oldal afféle svájci bicska módjára, egy biztonságos linkgyűjtemény legyen azoknak, akik most ismerkednek az internettel. Ennek megfelelően a felhasználók nem tölthetnek fel saját linkeket, mint más linkgyűjtőkön, csak a szerkesztőségnek lehet beküldeni javaslatokat, amit belátásuk szerint használnak majd fel.

Ugyanígy értelmezi az Infosarok csapata a civil újságírás beemelését a szerkesztett tartalmak közé: az esetleges résztvevők nem indíthatnak saját oldalt, hanem a szerkesztőségnek kell beküldeniük az általuk készített tartalmakat is, amelyben, ha a szerkesztők nem találnak trágár kifejezéseket, akkor egy külön rovatba felrakják majd a cikkeket. „Az olvasók elküldhetik saját írásaikat a szerkesztőségbe, ahol eldöntik, megjelenhet-e a cikk a neten" – olvasható a cég által küldött sajtóanyagban.

Hogy miért a Vodafone által is használt piros színt választották az oldal színvilágának kialakításakor, arra Ove Fredheim azt a választ adta, hogy a létező tartalomszolgáltatókhoz képest szeretnék megkülönböztetni magukat, nem pedig a konkurens távközlési szolgáltatóktól.

Bár a kiadó cég száz százalékig a Pannon tulajdona, a kezdeti időszak után az oldalnak saját hirdetési bevételeiből kell eltartania magát. A Pannon tulajdonos, Telenor cégcsoport életében nem újdonság a tartalomszolgáltatás, Norvégiában a magyarországi Startlap.hu-hoz hasonló startsiden.no oldal köthető a telekommunikációs céghez.

A híroldalak korábban nyugodt piacán az utóbbi időben megindult a pezsgés. Ahogy arról korábban beszámoltunk, áprilisban indult el a Zoom.hu és a Zona.hu is, míg az előbbi az Indexel és az Origoval akar versenyezni, az utóbbi szűkebb réteget céloz meg. A Kreatív júniusi számában összefoglaló írást közlünk az új tartalomszolgáltatók piaci esélyeiről.


A Infosarok.hu-ról szóló blogbejegyzések:

http://antagon.blog.hu/2008/06/02/es_a_pannon_portalt_is_kilottek

http://cellanaplo.blog.hu/2008/06/02/webes_hirportalt_inditott_a_pannon

http://mediablog.hvg.hu/200863.aspx
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés