hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pannon - svájci bicskára költött több száz milliót

Tartalomszolgáltatásba kezdett a Pannon. A több százmilliós befektetéssel készült linkgyűjteményből és hírszolgáltatásból álló Infosarok.hu oldallal az újonnan belépő felhasználóknak akarnak tartalmat adni. A Pannon hosszú távon hirdetési bevételekből kívánja fedezni az oldal működtetését.
hirdetés
Infosarok.hu néven nyitóoldalt indított a Pannon. A Step Ahead által üzemeltetett lap, amelynek partnere a Nonstopmobil.hu és az Autogear.hu linkgyűjtőként és önálló tartalomszolgáltatóként jelenik meg az online hírpiacon. Az új szolgáltatást bevezetőkampánnyal népszerűsítik, amelynek kreatívjait a Scholz & Friends, médiakampányát pedig az Initiative készítette.

Ove Fredheim, a Pannon vezeérigazgatója szerint még nem késő beszállni a tartalomszolgáltatási piacra, ugyanis a következő egymillió internethez újonnan kapcsolódó háztartás már a mobil internetes technológiát használja majd, és ezeknek az új felhasználóknak a segítségére hozták létre az új oldalt. Fredheim elmondása szerint azt szeretné, ha a lap az öt legkedveltebb oldal közé kerülne majd, de azt nem pontosította, hogy mikorra szeretné elérni ezt a célt.

Az Infosarok.hu linkgyűjtemény és az alá tartozó Hirsarok.hu híroldal tizenegy szerkesztőségi tag munkájával készül. Az oldal, amely a tulajdonosok szándéka szerint egy biztonságos linkgyűjtemény és indulóoldal szeretne lenni, a most elérhető szolgáltatások mellett újabbakkal is bővül, amelyek mind a „sarok.hu” végződést kapják majd.

Albert Dénes főszerkesztő, aki egyben az oldalt üzemeltető cég ügyvezetője is, a bemutatkozó sajtótájékoztatón azt tartotta a legfontosabbnak, hogy az oldal afféle svájci bicska módjára, egy biztonságos linkgyűjtemény legyen azoknak, akik most ismerkednek az internettel. Ennek megfelelően a felhasználók nem tölthetnek fel saját linkeket, mint más linkgyűjtőkön, csak a szerkesztőségnek lehet beküldeni javaslatokat, amit belátásuk szerint használnak majd fel.

Ugyanígy értelmezi az Infosarok csapata a civil újságírás beemelését a szerkesztett tartalmak közé: az esetleges résztvevők nem indíthatnak saját oldalt, hanem a szerkesztőségnek kell beküldeniük az általuk készített tartalmakat is, amelyben, ha a szerkesztők nem találnak trágár kifejezéseket, akkor egy külön rovatba felrakják majd a cikkeket. „Az olvasók elküldhetik saját írásaikat a szerkesztőségbe, ahol eldöntik, megjelenhet-e a cikk a neten" – olvasható a cég által küldött sajtóanyagban.

Hogy miért a Vodafone által is használt piros színt választották az oldal színvilágának kialakításakor, arra Ove Fredheim azt a választ adta, hogy a létező tartalomszolgáltatókhoz képest szeretnék megkülönböztetni magukat, nem pedig a konkurens távközlési szolgáltatóktól.

Bár a kiadó cég száz százalékig a Pannon tulajdona, a kezdeti időszak után az oldalnak saját hirdetési bevételeiből kell eltartania magát. A Pannon tulajdonos, Telenor cégcsoport életében nem újdonság a tartalomszolgáltatás, Norvégiában a magyarországi Startlap.hu-hoz hasonló startsiden.no oldal köthető a telekommunikációs céghez.

A híroldalak korábban nyugodt piacán az utóbbi időben megindult a pezsgés. Ahogy arról korábban beszámoltunk, áprilisban indult el a Zoom.hu és a Zona.hu is, míg az előbbi az Indexel és az Origoval akar versenyezni, az utóbbi szűkebb réteget céloz meg. A Kreatív júniusi számában összefoglaló írást közlünk az új tartalomszolgáltatók piaci esélyeiről.


A Infosarok.hu-ról szóló blogbejegyzések:

http://antagon.blog.hu/2008/06/02/es_a_pannon_portalt_is_kilottek

http://cellanaplo.blog.hu/2008/06/02/webes_hirportalt_inditott_a_pannon

http://mediablog.hvg.hu/200863.aspx
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés