hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pannon - svájci bicskára költött több száz milliót

Tartalomszolgáltatásba kezdett a Pannon. A több százmilliós befektetéssel készült linkgyűjteményből és hírszolgáltatásból álló Infosarok.hu oldallal az újonnan belépő felhasználóknak akarnak tartalmat adni. A Pannon hosszú távon hirdetési bevételekből kívánja fedezni az oldal működtetését.
hirdetés
Infosarok.hu néven nyitóoldalt indított a Pannon. A Step Ahead által üzemeltetett lap, amelynek partnere a Nonstopmobil.hu és az Autogear.hu linkgyűjtőként és önálló tartalomszolgáltatóként jelenik meg az online hírpiacon. Az új szolgáltatást bevezetőkampánnyal népszerűsítik, amelynek kreatívjait a Scholz & Friends, médiakampányát pedig az Initiative készítette.

Ove Fredheim, a Pannon vezeérigazgatója szerint még nem késő beszállni a tartalomszolgáltatási piacra, ugyanis a következő egymillió internethez újonnan kapcsolódó háztartás már a mobil internetes technológiát használja majd, és ezeknek az új felhasználóknak a segítségére hozták létre az új oldalt. Fredheim elmondása szerint azt szeretné, ha a lap az öt legkedveltebb oldal közé kerülne majd, de azt nem pontosította, hogy mikorra szeretné elérni ezt a célt.

Az Infosarok.hu linkgyűjtemény és az alá tartozó Hirsarok.hu híroldal tizenegy szerkesztőségi tag munkájával készül. Az oldal, amely a tulajdonosok szándéka szerint egy biztonságos linkgyűjtemény és indulóoldal szeretne lenni, a most elérhető szolgáltatások mellett újabbakkal is bővül, amelyek mind a „sarok.hu” végződést kapják majd.

Albert Dénes főszerkesztő, aki egyben az oldalt üzemeltető cég ügyvezetője is, a bemutatkozó sajtótájékoztatón azt tartotta a legfontosabbnak, hogy az oldal afféle svájci bicska módjára, egy biztonságos linkgyűjtemény legyen azoknak, akik most ismerkednek az internettel. Ennek megfelelően a felhasználók nem tölthetnek fel saját linkeket, mint más linkgyűjtőkön, csak a szerkesztőségnek lehet beküldeni javaslatokat, amit belátásuk szerint használnak majd fel.

Ugyanígy értelmezi az Infosarok csapata a civil újságírás beemelését a szerkesztett tartalmak közé: az esetleges résztvevők nem indíthatnak saját oldalt, hanem a szerkesztőségnek kell beküldeniük az általuk készített tartalmakat is, amelyben, ha a szerkesztők nem találnak trágár kifejezéseket, akkor egy külön rovatba felrakják majd a cikkeket. „Az olvasók elküldhetik saját írásaikat a szerkesztőségbe, ahol eldöntik, megjelenhet-e a cikk a neten" – olvasható a cég által küldött sajtóanyagban.

Hogy miért a Vodafone által is használt piros színt választották az oldal színvilágának kialakításakor, arra Ove Fredheim azt a választ adta, hogy a létező tartalomszolgáltatókhoz képest szeretnék megkülönböztetni magukat, nem pedig a konkurens távközlési szolgáltatóktól.

Bár a kiadó cég száz százalékig a Pannon tulajdona, a kezdeti időszak után az oldalnak saját hirdetési bevételeiből kell eltartania magát. A Pannon tulajdonos, Telenor cégcsoport életében nem újdonság a tartalomszolgáltatás, Norvégiában a magyarországi Startlap.hu-hoz hasonló startsiden.no oldal köthető a telekommunikációs céghez.

A híroldalak korábban nyugodt piacán az utóbbi időben megindult a pezsgés. Ahogy arról korábban beszámoltunk, áprilisban indult el a Zoom.hu és a Zona.hu is, míg az előbbi az Indexel és az Origoval akar versenyezni, az utóbbi szűkebb réteget céloz meg. A Kreatív júniusi számában összefoglaló írást közlünk az új tartalomszolgáltatók piaci esélyeiről.


A Infosarok.hu-ról szóló blogbejegyzések:

http://antagon.blog.hu/2008/06/02/es_a_pannon_portalt_is_kilottek

http://cellanaplo.blog.hu/2008/06/02/webes_hirportalt_inditott_a_pannon

http://mediablog.hvg.hu/200863.aspx
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

A hó eleji 40 ezerről március végére 30 ezerre csökkent a napi összes reklámszpot száma az NMHH jelentése szerint.

Baranyi Bálint senior account lesz az ügynökségnél

Az influencer marketinggel foglalkozó, már Európa több országában jelen lévő vállalkozás nemrég került az amerikai piackutató látószögébe.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés