Tisztelt Látogatónk!
Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.
Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.
Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.
A Gemius kutatása szerint az egész hónapban egyenletesen magas volt a reklámköltés a retail és a telco-cégeknél.
Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.
Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.
Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.
Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.
Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.
Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.
A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.
A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.
15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.