hirdetés
hirdetés
hirdetés

Panasonic - worldwide reklámkampány

Világméretű reklámkampányt indít júniustól a Panasonic termékeket előállító Matsushita Electric.
hirdetés
A japán piacon elért sikerekre alapozva a társaság a Panasonic DVD felvevő DIGA termékeit valamint a DVD-RAM formátumot, mint világszabványt népszerűsíti. Az akcióban Oliver Stone, a neves filmrendező is kulcsszerepet kap.

A társítással a Panasonic egyedi arculatát szeretnénk még jobban hangsúlyozni a szórakoztatóelektronikai termékek hozzáértő vásárlói előtt. Információink szerint a kampány Magyarországon novemberben és decemberben indul majd.

A Matsushita üzenetének lényege, hogy a DIGA DVD felvevők - a DVD-RAM kivételes tárolóképességének kiaknázásával - nagyobb teljesítményt, kényelmet és új stílust jelentenek. A reklámkampány jövő év májusáig tart. A Panasonic magyarországi hirdetéseit a Nexus készíti, a médiafeladatokat a Media Insight látja el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

Jeff Bezos cége 13,7 milliárd dollárt fizet érte.

Kalamár Tamás, a Barátok közt korábbi producere vezeti a sorozat stábját.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés