hirdetés
hirdetés
hirdetés

Panasonic - worldwide reklámkampány

Világméretű reklámkampányt indít júniustól a Panasonic termékeket előállító Matsushita Electric.
hirdetés
A japán piacon elért sikerekre alapozva a társaság a Panasonic DVD felvevő DIGA termékeit valamint a DVD-RAM formátumot, mint világszabványt népszerűsíti. Az akcióban Oliver Stone, a neves filmrendező is kulcsszerepet kap.

A társítással a Panasonic egyedi arculatát szeretnénk még jobban hangsúlyozni a szórakoztatóelektronikai termékek hozzáértő vásárlói előtt. Információink szerint a kampány Magyarországon novemberben és decemberben indul majd.

A Matsushita üzenetének lényege, hogy a DIGA DVD felvevők - a DVD-RAM kivételes tárolóképességének kiaknázásával - nagyobb teljesítményt, kényelmet és új stílust jelentenek. A reklámkampány jövő év májusáig tart. A Panasonic magyarországi hirdetéseit a Nexus készíti, a médiafeladatokat a Media Insight látja el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés