hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pályakezdőket vár 20 kreatívigazgató

Húsz kreatívigazgató vár hatvan pályakezdő fiatalt, akik kreatív-, vagy online ügynökségnél szeretnének dolgozni. Május 26-án prezentálhatják az ötleteiket, a legjobbak pedig ügynökségi munkára számíthatnak. 

hirdetés

Már korábban beszámoltunk arról, hogy először rendezik meg Budapesten a Portfolio Night-ot, ami portfóliószemle és kreatív állásbörze egyben. A május 26-i rendezvényen húsz kreatívigazgató várja az ügynökségi tapasztalatokkal nem rendelkező pályakezdőket, akik szívesen dolgoznánk reklám-, online-, vagy kreatívügynökségeknél.

Az eseményre felkért kreatívigazgatók: Hevesi László (BBDO), Nyéki Attila (Akció 360), Horváth Lajos (Cluso), Pőcze Balázs (Mito), Tordai Péter (DDB), Falvay László (Y&R), Szénássy Alex (Laboratory Ideas), Nagy László (Saatchi & Saatchi), Papp Péter (Carbon Group), Spielmann Gábor (Grey), Benesch Ferenc (Ogilvy), Havasi Gábor (McCann Erickson), Halász Gyula (HD Group), Farkas Vilmos (Leo Burnett), Tihanyi Péter (ACG), Harmat Gábor (Lowe GGK), Tóth Krisztián (Carnation), Ráday Dávid (Proud), Tompa Balázs (Kirowski) és Jedlicska Márton (Kirowski).

A Portfolio Night-on 60 pályakezdő vehet részt, akiknek eddigi ötleteikből és munkáikból egy portfóliót kell összeállítaniuk. Ehhez tanácsot ad a rendezvény Facebook-oldala, ahol egyébként online lehet jegyet váltani az estre.

A kezdeményezés kilenc évvel ezelőtt azzal a céllal jött létre Kanadában, hogy segítse a fiatal tehetségek elindulását a reklámszakmában. A szövegíró- és art director jelöltek vezető reklámügynökségek kreatívigazgatóival találkoznak és tizenöt perces rapid randik során bizonyíthatják rátermettségüket. A lényeg, hogy a fiatalok hasznos tanácsokat, iránymutatást kapjanak és emellett - amennyiben jól szerepelnek - akár állást is szerezhetnek. A kreatívigazgatók tehát egy állásinterjúval ellentétben elsősorban nem azzal a mércével vizsgálják a jelöltet, hogy jelen állapotában mennyire állná meg a helyét az ügynökségén, hanem abban segítenek, hogy egy éles helyzetben megfelelő módon tudjanak helytállni, erős portfólióval és megfelelő megközelítéssel.

A budapesti rendezvényt a Kirowski és az Umbrella szervezi. Jedlicska Márton, a Kirowski kreatívigazgatójának nem titkolt célja, hogy a rendezvénnyel az ügynökség kreatívosztályának fejlesztéséhez új csapattagokra leljen.

A Portfolio Night szakmai partnere és támogatója a MOME, az Addict blog, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Kreatív.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

18-23 évesek jelentkezését várják a Roger Hatchuel Academy 6 napos tréningjére.

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés