hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pályakezdőket vár 20 kreatívigazgató

Húsz kreatívigazgató vár hatvan pályakezdő fiatalt, akik kreatív-, vagy online ügynökségnél szeretnének dolgozni. Május 26-án prezentálhatják az ötleteiket, a legjobbak pedig ügynökségi munkára számíthatnak. 

hirdetés

Már korábban beszámoltunk arról, hogy először rendezik meg Budapesten a Portfolio Night-ot, ami portfóliószemle és kreatív állásbörze egyben. A május 26-i rendezvényen húsz kreatívigazgató várja az ügynökségi tapasztalatokkal nem rendelkező pályakezdőket, akik szívesen dolgoznánk reklám-, online-, vagy kreatívügynökségeknél.

Az eseményre felkért kreatívigazgatók: Hevesi László (BBDO), Nyéki Attila (Akció 360), Horváth Lajos (Cluso), Pőcze Balázs (Mito), Tordai Péter (DDB), Falvay László (Y&R), Szénássy Alex (Laboratory Ideas), Nagy László (Saatchi & Saatchi), Papp Péter (Carbon Group), Spielmann Gábor (Grey), Benesch Ferenc (Ogilvy), Havasi Gábor (McCann Erickson), Halász Gyula (HD Group), Farkas Vilmos (Leo Burnett), Tihanyi Péter (ACG), Harmat Gábor (Lowe GGK), Tóth Krisztián (Carnation), Ráday Dávid (Proud), Tompa Balázs (Kirowski) és Jedlicska Márton (Kirowski).

A Portfolio Night-on 60 pályakezdő vehet részt, akiknek eddigi ötleteikből és munkáikból egy portfóliót kell összeállítaniuk. Ehhez tanácsot ad a rendezvény Facebook-oldala, ahol egyébként online lehet jegyet váltani az estre.

A kezdeményezés kilenc évvel ezelőtt azzal a céllal jött létre Kanadában, hogy segítse a fiatal tehetségek elindulását a reklámszakmában. A szövegíró- és art director jelöltek vezető reklámügynökségek kreatívigazgatóival találkoznak és tizenöt perces rapid randik során bizonyíthatják rátermettségüket. A lényeg, hogy a fiatalok hasznos tanácsokat, iránymutatást kapjanak és emellett - amennyiben jól szerepelnek - akár állást is szerezhetnek. A kreatívigazgatók tehát egy állásinterjúval ellentétben elsősorban nem azzal a mércével vizsgálják a jelöltet, hogy jelen állapotában mennyire állná meg a helyét az ügynökségén, hanem abban segítenek, hogy egy éles helyzetben megfelelő módon tudjanak helytállni, erős portfólióval és megfelelő megközelítéssel.

A budapesti rendezvényt a Kirowski és az Umbrella szervezi. Jedlicska Márton, a Kirowski kreatívigazgatójának nem titkolt célja, hogy a rendezvénnyel az ügynökség kreatívosztályának fejlesztéséhez új csapattagokra leljen.

A Portfolio Night szakmai partnere és támogatója a MOME, az Addict blog, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Kreatív.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mindea így az iProspect Hungary Social&Content divíziójának részeként folytatja tevékenységét.

A lap úgy tudja, a Posta és a Lapker kiszáll, a helyükre a pedig a KESMA vonul be.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Alfonso Cuarón a szerződés értelmében sorozatokat fejleszt az Apple TV+ számára.

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés