hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pályakezdőket vár 20 kreatívigazgató

Húsz kreatívigazgató vár hatvan pályakezdő fiatalt, akik kreatív-, vagy online ügynökségnél szeretnének dolgozni. Május 26-án prezentálhatják az ötleteiket, a legjobbak pedig ügynökségi munkára számíthatnak. 

hirdetés

Már korábban beszámoltunk arról, hogy először rendezik meg Budapesten a Portfolio Night-ot, ami portfóliószemle és kreatív állásbörze egyben. A május 26-i rendezvényen húsz kreatívigazgató várja az ügynökségi tapasztalatokkal nem rendelkező pályakezdőket, akik szívesen dolgoznánk reklám-, online-, vagy kreatívügynökségeknél.

Az eseményre felkért kreatívigazgatók: Hevesi László (BBDO), Nyéki Attila (Akció 360), Horváth Lajos (Cluso), Pőcze Balázs (Mito), Tordai Péter (DDB), Falvay László (Y&R), Szénássy Alex (Laboratory Ideas), Nagy László (Saatchi & Saatchi), Papp Péter (Carbon Group), Spielmann Gábor (Grey), Benesch Ferenc (Ogilvy), Havasi Gábor (McCann Erickson), Halász Gyula (HD Group), Farkas Vilmos (Leo Burnett), Tihanyi Péter (ACG), Harmat Gábor (Lowe GGK), Tóth Krisztián (Carnation), Ráday Dávid (Proud), Tompa Balázs (Kirowski) és Jedlicska Márton (Kirowski).

A Portfolio Night-on 60 pályakezdő vehet részt, akiknek eddigi ötleteikből és munkáikból egy portfóliót kell összeállítaniuk. Ehhez tanácsot ad a rendezvény Facebook-oldala, ahol egyébként online lehet jegyet váltani az estre.

A kezdeményezés kilenc évvel ezelőtt azzal a céllal jött létre Kanadában, hogy segítse a fiatal tehetségek elindulását a reklámszakmában. A szövegíró- és art director jelöltek vezető reklámügynökségek kreatívigazgatóival találkoznak és tizenöt perces rapid randik során bizonyíthatják rátermettségüket. A lényeg, hogy a fiatalok hasznos tanácsokat, iránymutatást kapjanak és emellett - amennyiben jól szerepelnek - akár állást is szerezhetnek. A kreatívigazgatók tehát egy állásinterjúval ellentétben elsősorban nem azzal a mércével vizsgálják a jelöltet, hogy jelen állapotában mennyire állná meg a helyét az ügynökségén, hanem abban segítenek, hogy egy éles helyzetben megfelelő módon tudjanak helytállni, erős portfólióval és megfelelő megközelítéssel.

A budapesti rendezvényt a Kirowski és az Umbrella szervezi. Jedlicska Márton, a Kirowski kreatívigazgatójának nem titkolt célja, hogy a rendezvénnyel az ügynökség kreatívosztályának fejlesztéséhez új csapattagokra leljen.

A Portfolio Night szakmai partnere és támogatója a MOME, az Addict blog, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Kreatív.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Az idén 30. évfolyamába lépett lap súlyos anyagi gondokkal küzd.

2016-17-ben tévesztették meg a fogyasztókat akciós készülékajánlataikkal. A Telekom nem ismeri el a jogsértést.

Bár igazán nem lehet látni a palackot a plakátokon, a jelenlétét tapintani lehet.

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés