hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pályakezdőket vár 20 kreatívigazgató

Húsz kreatívigazgató vár hatvan pályakezdő fiatalt, akik kreatív-, vagy online ügynökségnél szeretnének dolgozni. Május 26-án prezentálhatják az ötleteiket, a legjobbak pedig ügynökségi munkára számíthatnak. 

hirdetés

Már korábban beszámoltunk arról, hogy először rendezik meg Budapesten a Portfolio Night-ot, ami portfóliószemle és kreatív állásbörze egyben. A május 26-i rendezvényen húsz kreatívigazgató várja az ügynökségi tapasztalatokkal nem rendelkező pályakezdőket, akik szívesen dolgoznánk reklám-, online-, vagy kreatívügynökségeknél.

Az eseményre felkért kreatívigazgatók: Hevesi László (BBDO), Nyéki Attila (Akció 360), Horváth Lajos (Cluso), Pőcze Balázs (Mito), Tordai Péter (DDB), Falvay László (Y&R), Szénássy Alex (Laboratory Ideas), Nagy László (Saatchi & Saatchi), Papp Péter (Carbon Group), Spielmann Gábor (Grey), Benesch Ferenc (Ogilvy), Havasi Gábor (McCann Erickson), Halász Gyula (HD Group), Farkas Vilmos (Leo Burnett), Tihanyi Péter (ACG), Harmat Gábor (Lowe GGK), Tóth Krisztián (Carnation), Ráday Dávid (Proud), Tompa Balázs (Kirowski) és Jedlicska Márton (Kirowski).

A Portfolio Night-on 60 pályakezdő vehet részt, akiknek eddigi ötleteikből és munkáikból egy portfóliót kell összeállítaniuk. Ehhez tanácsot ad a rendezvény Facebook-oldala, ahol egyébként online lehet jegyet váltani az estre.

A kezdeményezés kilenc évvel ezelőtt azzal a céllal jött létre Kanadában, hogy segítse a fiatal tehetségek elindulását a reklámszakmában. A szövegíró- és art director jelöltek vezető reklámügynökségek kreatívigazgatóival találkoznak és tizenöt perces rapid randik során bizonyíthatják rátermettségüket. A lényeg, hogy a fiatalok hasznos tanácsokat, iránymutatást kapjanak és emellett - amennyiben jól szerepelnek - akár állást is szerezhetnek. A kreatívigazgatók tehát egy állásinterjúval ellentétben elsősorban nem azzal a mércével vizsgálják a jelöltet, hogy jelen állapotában mennyire állná meg a helyét az ügynökségén, hanem abban segítenek, hogy egy éles helyzetben megfelelő módon tudjanak helytállni, erős portfólióval és megfelelő megközelítéssel.

A budapesti rendezvényt a Kirowski és az Umbrella szervezi. Jedlicska Márton, a Kirowski kreatívigazgatójának nem titkolt célja, hogy a rendezvénnyel az ügynökség kreatívosztályának fejlesztéséhez új csapattagokra leljen.

A Portfolio Night szakmai partnere és támogatója a MOME, az Addict blog, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Kreatív.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Azzal fenyegetnek, hogy nekik nem is közbelépniük, Amerika magától is kivégzi a demokráciát.

Hivatalosan is a TV2 tulajdonába került a három csatornával rendelkező cég.

Ezek után némi fenntartással kell kezelni tanulmányuk azon megállapítását is, hogy ma Magyarországon fele-fele arányban fogyasztanak konzervatív és balliberális tartalmakat.

A bank ismét kampányt indított a menhelyen élő kutyákért és macskákért.

Az Önkényes mérvadó című műsora költözik az ATV rádiójára.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés