hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pallagi Ferenc

hirdetés

Pallagi Ferenc <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Pallagi Ferenc (Illusztráció: Kovács Lehel)
2004-ben távozott a Blikk főszerkesztői székéből Pallagi Ferenc, a modern magyar bulvárújságírás egyik megteremtője. Napra pontosan hét évet töltött el a lapnál, megteremtette mai arculatát, megsokszorozta példányszámát és reklámbevételét. Sokrétű tartalomgyáros. Eleinte dizájnnal és építészettel foglalkozott. A bulvárújságírást nem a Blikknél kezdte, írt a Kádár-rendszer kvázi-bulvárlapjába, az Esti Hírlapba, 1988-ban pedig elindította a Mai Napot, a rendszerváltás utáni korszak első bulvárújságát. Generációja egyik legtehetségesebb közéleti újságírójaként is számon tartják, amit egykori népszavás, későbbi napkeltés munkássága jelez.

„A veszteséges bulvárlap ismeretelméleti képtelenség” – vallja, miközben határozott véleménnyel áll ki a műfaj ellenzőivel szemben. „A bulvárlap nem felvilágosítani, tájékoztatni, hanem szórakoztatni akar. Azt árulja, amire igény van; amire nincs igény, azt nem szabad kínálnia” – fogalmazott 2009 tavaszán egy lapunknak adott interjúban, ahol kimondja, hogy a bulvárnak nem missziója, hogy választásra kész szabad polgárokat neveljen.

Mit tanulhatunk tőle?

Hogyan lehet a legváltozatosabb tartalomtípusokat egyformán sikerre vinni.

„Akármihez fog, abból valami jobbat csinál” – állítja egy őt jól ismerő kollégája. Ezt igazolja, hogy egy évvel a Blikktől való távozása után egyszerűen átült a konkurencia kormányához, és rövid idő alatt a kis példányszámú Színes Bulvár Lapot átmárkázta Borssá, és a Blikk valódi konkurenciájává tette a piacon.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A tulajdonosi kör és a szállodát üzemeltető csapat azonban marad.

A kutatások szerint bizonyos appok kifejezetten jót tesznek a 65+ korosztálynak.

Januártól saját salesszel dolgozik a PS Online Média Kft. (korábban IKO Digital) és az OCC, valamint bővült a portfólió, és elindult a hivatalos e-sport bajnokságuk is.

Grammy-díjas producer, híres youtuber, és Jim Jarmusch-sal együtt dolgozó zenész is vendégként érkezik a DEX-re.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés