hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pallagi Ferenc

hirdetés

Pallagi Ferenc <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Pallagi Ferenc (Illusztráció: Kovács Lehel)
2004-ben távozott a Blikk főszerkesztői székéből Pallagi Ferenc, a modern magyar bulvárújságírás egyik megteremtője. Napra pontosan hét évet töltött el a lapnál, megteremtette mai arculatát, megsokszorozta példányszámát és reklámbevételét. Sokrétű tartalomgyáros. Eleinte dizájnnal és építészettel foglalkozott. A bulvárújságírást nem a Blikknél kezdte, írt a Kádár-rendszer kvázi-bulvárlapjába, az Esti Hírlapba, 1988-ban pedig elindította a Mai Napot, a rendszerváltás utáni korszak első bulvárújságát. Generációja egyik legtehetségesebb közéleti újságírójaként is számon tartják, amit egykori népszavás, későbbi napkeltés munkássága jelez.

„A veszteséges bulvárlap ismeretelméleti képtelenség” – vallja, miközben határozott véleménnyel áll ki a műfaj ellenzőivel szemben. „A bulvárlap nem felvilágosítani, tájékoztatni, hanem szórakoztatni akar. Azt árulja, amire igény van; amire nincs igény, azt nem szabad kínálnia” – fogalmazott 2009 tavaszán egy lapunknak adott interjúban, ahol kimondja, hogy a bulvárnak nem missziója, hogy választásra kész szabad polgárokat neveljen.

Mit tanulhatunk tőle?

Hogyan lehet a legváltozatosabb tartalomtípusokat egyformán sikerre vinni.

„Akármihez fog, abból valami jobbat csinál” – állítja egy őt jól ismerő kollégája. Ezt igazolja, hogy egy évvel a Blikktől való távozása után egyszerűen átült a konkurencia kormányához, és rövid idő alatt a kis példányszámú Színes Bulvár Lapot átmárkázta Borssá, és a Blikk valódi konkurenciájává tette a piacon.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A zenészlét pszichológiáját kutató professzor és norvég előadókat a világhírig segítő menedzser is a Budapest Showcase Hub vendége lesz.

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés