hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pallagi Ferenc

hirdetés

Pallagi Ferenc <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Pallagi Ferenc (Illusztráció: Kovács Lehel)
2004-ben távozott a Blikk főszerkesztői székéből Pallagi Ferenc, a modern magyar bulvárújságírás egyik megteremtője. Napra pontosan hét évet töltött el a lapnál, megteremtette mai arculatát, megsokszorozta példányszámát és reklámbevételét. Sokrétű tartalomgyáros. Eleinte dizájnnal és építészettel foglalkozott. A bulvárújságírást nem a Blikknél kezdte, írt a Kádár-rendszer kvázi-bulvárlapjába, az Esti Hírlapba, 1988-ban pedig elindította a Mai Napot, a rendszerváltás utáni korszak első bulvárújságát. Generációja egyik legtehetségesebb közéleti újságírójaként is számon tartják, amit egykori népszavás, későbbi napkeltés munkássága jelez.

„A veszteséges bulvárlap ismeretelméleti képtelenség” – vallja, miközben határozott véleménnyel áll ki a műfaj ellenzőivel szemben. „A bulvárlap nem felvilágosítani, tájékoztatni, hanem szórakoztatni akar. Azt árulja, amire igény van; amire nincs igény, azt nem szabad kínálnia” – fogalmazott 2009 tavaszán egy lapunknak adott interjúban, ahol kimondja, hogy a bulvárnak nem missziója, hogy választásra kész szabad polgárokat neveljen.

Mit tanulhatunk tőle?

Hogyan lehet a legváltozatosabb tartalomtípusokat egyformán sikerre vinni.

„Akármihez fog, abból valami jobbat csinál” – állítja egy őt jól ismerő kollégája. Ezt igazolja, hogy egy évvel a Blikktől való távozása után egyszerűen átült a konkurencia kormányához, és rövid idő alatt a kis példányszámú Színes Bulvár Lapot átmárkázta Borssá, és a Blikk valódi konkurenciájává tette a piacon.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Több sportszergyártó is úgy érezte, 2020 lesz az év, amikor újra bátrak lehetnek a tervezésnél.

Willaim Goodot léptették elő az újonnan létrehozott pozícióba.

Az első adásban Kádár Tamással, a Sziget ügyvezetőjével beszélget főzés közben. 

Az UNICEF szerint a koronavírus évtizedekre visszavetheti a más halálos betegségekkel szembeni küzdelmet.

A Frust című széria forgatása 2021-ben kezdődik Belgrádban.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés