hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pago - a magyar piacon is

A több európai országban is kapható Pago gyümölcslémárka Magyarországon is megjelenik március végén.
hirdetés
A termékcsaládot a Pago Ausztria gyártja, amely a brand magyarországi forgalmazására a Henkell & Söhnlein Hungáriát kérte fel. Ez a cég hazánkban a BB gyümölcsleveket gyártja. A tízféle ízesítésű, prémium kategóriába tartozó Pago italokat első lépésben a gasztronómiai egységek árusítják majd, a termékeket először az éttermekben, a kávézókban és a hotelekben vásárolhatják meg a fogyasztók. Később - mint azt a Henkell & Söhnlein marketingosztályától megtudtuk - a többi európai országhoz hasonlóan a magyar boltok is árusítják majd. A Pago népszerűsítésére egyelőre nem indul reklámkampány, hirdetésekkel maximum csak az év második felében találkozhatnak a fogyasztók.

Az osztrák gyümölcslé nemzetközi története 1989-ben kezdődött. Az eltelt évek alatt az osztrák brand betört a horvát, a német, a francia, a spanyol, az olasz, a brit és a svéd piacokra, és a márkapolitikájának köszönhetően a termék számos európai ország vezető prémium gyümölcslémárkájává vált. A szigorú irányelvek alapján gyártott 0,2 l-es üdítő csak természetes anyagokat tartalmaz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Darabjuk megvalósulásért egy közösségi kampányt is indítottak. Egy éve dolgoznak a Leányálmon.

A K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használják a digitális technikákat.

A Don't stop me now a korlátlanságot fejezi ki, amely a személyre szabható mobilnetcsomagokat jelenti náluk.

Spoiler: nem biztos, hogy végig ők énekelnek.

Andacs Botond, a port.hu eddigi irányítója az Index új kiadóvezetője. A távozó Pusztay András a Sziget marketingfőnöke lesz.

hirdetés

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

hirdetés
hirdetés