hirdetés
hirdetés
hirdetés

Otthagyták a reklámszakmát, elmentek utazni

Chanel Carter és Stevo Dirnberger a dél-afrikai reklámiparban dolgoztak. Egészen addig, ameddig elegük nem lett. Most egy éven keresztül körbejárják a világot, és még szponzort is találtak maguknak. 

hirdetés

Most sokak már élezik is a kaszát, felbugyog belőlük a részben jogos munkás-paraszti düh, hogy mindig csak a gazdagok járnak jól, én is minősíthetetlen tárggyal küldtem tovább a barátnőmnek az Adweek cikkét. De nyugodjunk le, ez mégiscsak egy történet a lazításról, a kilépésről, a feltöltődésről és a cuccokkal szponzorált utazásról és a How Far From Home-projektről. 


Chanel és Stevo 2010-ben ismerkedtek meg egy vakrandin, 2015-ben pedig Stevo a Joe Public - a cikk szerint Dél-Afrika legjobb ügynöksége - art direktoraként, Chanel pedig a Cerebra nevű közösségimédia-ügynökség kreatívigazgatójaként állt fel az utazgatás kedvéért. 

A döntésük okáról azt mondják:

"Közel egy évtizedet dolgozol az iparágban és a lábad - képletesen szólva - elkezd viszketni. Szerencsések voltunk, hogy eljuthattunk a 2014-es Design Indaba konferenciára és elmentünk Stefan Sagmeister, az alkotószabadság keresztapjának előadására (Sagmeister minden hetedik évben egy évre bezárja a dizájnirodáját). Tőle hallottunk először arról, hogy ki kell kapcsolni magunkat, és mindketten tudtuk, hogy erre van szükségünk. Ezután már azt is tudtuk, hogy nem csinálhatjuk a következő harminc évben ugyanazt, ugyanúgy. Így elkezdtünk minden centet félretenni" - ismertetik az előzményeket és a motivációt:

Az álmokról:

"Mindig is fura dolgokról álmodoztunk. Milyen lehet egy igluban aludni? Alaszkában halászni? Meglátogatni olyan dizájnervárosokat, mint Berlin vagy Koppenhága? Elég spórolással és okos kereséssel bárhová el lehet jutni" - mondják. 

 

A photo posted by How Far From Home (@howfarfromhome) on Apr 29, 2015 at 11:23pm PDT


Tehát Chanel és Stevo elkezdtek félretenni a Nagy Utazásra, hogy kilépjenek a "szuper munka, fényes autók, csodálatos otthon" jelentette komfortzónából. És jött még egy miniszponzoráció is. 

Hiszen Chanel egyik haverja a Jawbone nevű, különféle elektronikai és viselhető digitális cuccokat gyártó cég importőre hallott a pár tervéről, majd felajánlotta, hogy kapnak egy UP 24 karkötőt, ilyet. Cserébe promotálniuk kell a terméket. De azt mondják, hogy ez csak egy kihívás, hogy teljesíteni tudják-e a napi 10 ezer lépést/8 óra alvást. Semennyi pénzt nem kapnak érte és nem kötelező tartalmat sem gyártaniuk. 


Arról a cikkben nem írnak, hogy vannak azért más márkák is velük, amelyekről csak annyit írnak, hogy "társak, akik nélkül nem tudnánk az életünket elképzelni." Közöttük ott van az Apple, a Durex, a Canon, a Crumpler, a GoPro, a Moleskine, a Thule és az Adidas. Nehéz elhinni, hogy valaki csak jófejségből tegye ki a logójukat a honlapjára. 

Emellett készítettek egy 63 pontból álló "bakancslistát" is. Amit ne nyissanak meg, ha irigy fajta emberek. 

Az utazást 2015 decemberig tervezik, és nem tudják, utána mi lesz. Jelenleg Norvégiában vannak. 

 

(forrás: Kreatív Online, Adweek.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A GVH szerint megtévesztették a fogyasztókat a Most generáció kampányával.

Az emlékműsor után Bryant utolsó NBA-mérkőzését is levetítik.

A Mirror is felkapta a fejét a fitnesszpápa hibátlan érvelésére.

A Media1 szerint a hírműsorok felügyelete tartozik majd Hardy Mihályhoz.

Kiadója az önkormányzat vagyonkezelő cége.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés