hirdetés
hirdetés
hirdetés

Otthagyták a reklámszakmát, elmentek utazni

Chanel Carter és Stevo Dirnberger a dél-afrikai reklámiparban dolgoztak. Egészen addig, ameddig elegük nem lett. Most egy éven keresztül körbejárják a világot, és még szponzort is találtak maguknak. 

hirdetés

Most sokak már élezik is a kaszát, felbugyog belőlük a részben jogos munkás-paraszti düh, hogy mindig csak a gazdagok járnak jól, én is minősíthetetlen tárggyal küldtem tovább a barátnőmnek az Adweek cikkét. De nyugodjunk le, ez mégiscsak egy történet a lazításról, a kilépésről, a feltöltődésről és a cuccokkal szponzorált utazásról és a How Far From Home-projektről. 


Chanel és Stevo 2010-ben ismerkedtek meg egy vakrandin, 2015-ben pedig Stevo a Joe Public - a cikk szerint Dél-Afrika legjobb ügynöksége - art direktoraként, Chanel pedig a Cerebra nevű közösségimédia-ügynökség kreatívigazgatójaként állt fel az utazgatás kedvéért. 

A döntésük okáról azt mondják:

"Közel egy évtizedet dolgozol az iparágban és a lábad - képletesen szólva - elkezd viszketni. Szerencsések voltunk, hogy eljuthattunk a 2014-es Design Indaba konferenciára és elmentünk Stefan Sagmeister, az alkotószabadság keresztapjának előadására (Sagmeister minden hetedik évben egy évre bezárja a dizájnirodáját). Tőle hallottunk először arról, hogy ki kell kapcsolni magunkat, és mindketten tudtuk, hogy erre van szükségünk. Ezután már azt is tudtuk, hogy nem csinálhatjuk a következő harminc évben ugyanazt, ugyanúgy. Így elkezdtünk minden centet félretenni" - ismertetik az előzményeket és a motivációt:

Az álmokról:

"Mindig is fura dolgokról álmodoztunk. Milyen lehet egy igluban aludni? Alaszkában halászni? Meglátogatni olyan dizájnervárosokat, mint Berlin vagy Koppenhága? Elég spórolással és okos kereséssel bárhová el lehet jutni" - mondják. 

 

A photo posted by How Far From Home (@howfarfromhome) on Apr 29, 2015 at 11:23pm PDT


Tehát Chanel és Stevo elkezdtek félretenni a Nagy Utazásra, hogy kilépjenek a "szuper munka, fényes autók, csodálatos otthon" jelentette komfortzónából. És jött még egy miniszponzoráció is. 

Hiszen Chanel egyik haverja a Jawbone nevű, különféle elektronikai és viselhető digitális cuccokat gyártó cég importőre hallott a pár tervéről, majd felajánlotta, hogy kapnak egy UP 24 karkötőt, ilyet. Cserébe promotálniuk kell a terméket. De azt mondják, hogy ez csak egy kihívás, hogy teljesíteni tudják-e a napi 10 ezer lépést/8 óra alvást. Semennyi pénzt nem kapnak érte és nem kötelező tartalmat sem gyártaniuk. 


Arról a cikkben nem írnak, hogy vannak azért más márkák is velük, amelyekről csak annyit írnak, hogy "társak, akik nélkül nem tudnánk az életünket elképzelni." Közöttük ott van az Apple, a Durex, a Canon, a Crumpler, a GoPro, a Moleskine, a Thule és az Adidas. Nehéz elhinni, hogy valaki csak jófejségből tegye ki a logójukat a honlapjára. 

Emellett készítettek egy 63 pontból álló "bakancslistát" is. Amit ne nyissanak meg, ha irigy fajta emberek. 

Az utazást 2015 decemberig tervezik, és nem tudják, utána mi lesz. Jelenleg Norvégiában vannak. 

 

(forrás: Kreatív Online, Adweek.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Willaim Goodot léptették elő az újonnan létrehozott pozícióba.

Az első adásban Kádár Tamással, a Sziget ügyvezetőjével beszélget főzés közben. 

Az UNICEF szerint a koronavírus évtizedekre visszavetheti a más halálos betegségekkel szembeni küzdelmet.

A Frust című széria forgatása 2021-ben kezdődik Belgrádban.

Remek kampányt készített a WWF Dániában.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés