hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ötletszegény kampányok karácsonyra

Mézeskalács figurák és nyolcvanas éveket idéző plakátok igen, ellenben kiemelkedő ötletek kevéssé jellemezték az elmúlt heteket, egyedül a Lego hirdetése mutat fel némi kreativitást. Unalmastól átlagosig terjed tehát a paletta a TNS Media Intelligence és a Kreatív Online decemberi első kampányjelentésében. Videók, képek, adatok.
hirdetés

A Kreatív Online kampányjelentése a TNS Media Intelligence támogatásával készült!

Austrian Airlines: repülőutak
Hirdető: Austrian Airlines
Márka: repülőutak
Reklámügynökség: n.a.
Médiaügynökség: Initiative
Dátum: 11.20. sajtó, internet


 
C&A: öltözködés és kiegészítők
Hirdető: C&A Mode
Márka: C&A
Reklámügynökség: SteinleMelches Werbeagentur
Médiaügynökség: Vizeum, Matrix Media
Dátum: 11.04. tévé, rádió


 
Chio: Grill ízű cips
Hirdető: Chio-Wolf Hungary
Márka: Chio-Chips
Reklámügynökség: Scholz & Friends
Médiaügynökség: Initiative
Dátum: 11.21. tévé



Cib Bank: céges forintbetét
Hirdető: Cib Bank
Márka: Céges forintbetét
Reklámügynökség: hat
Médiaügynökség: Maximize
Dátum: 11.23. sajtó



Decathlon: karácsony előtti kampány
Hirdető: Decathlon
Márka: Decathlon
Reklámügynökség: n.a. 
Médiaügynökség: Media Planning, Matrix Media
Dátum: 11.01. tévé, közterület

 

Honda: Honda Jazz
Hirdető: Honda Hungary
Márka: Honda Jazz
Reklámügynökség: Allison Advertising
Médiaügynökség: Mediaedge:Cia
Dátum: 11.01. közterület, sajtó


Lego: Lego játékok
Hirdető: Lego Hungária
Márka: Lego
Reklámügynökség: Revision
Médiaügynökség: Carat, Matrix Media
Dátum: 11.25 sajtó

 
 
Group Seb : Moulinex kenyérsütő
Hirdető: Group Seb
Márka: Moulinex
Reklámügynökség: n.a.
Médiaügynökség: n.a.
Dátum: 11.24. tévé



Pannon: Üzleti promóciók
Hirdető: Pannon
Márka: Üzleti promóciók
Reklámügynökség: Ogilvy&Mather
Médiaügynökség: Universal McCann
Dátum: 11.01 sajtó, rádió, internet



Renault: Megane
Hirdető: Renault Hungária
Márka: Renault Megane
Reklámügynökség: Publicis
Médiaügynökség: Carat, Matrix Media
Dátum: 11.24. sajtó

 
T-Home:  Internet
Hirdető: T-Home
Márka: Internet promóció
Reklámügynökség: Publicis
Médiaügynökség: Mediaedge:Cia
Dátum: 11.25. sajtó, rádió, internet

 
Unicredit Bank: ATM ingyenes pénzfelvétel
Hirdető: Unicredit Bank Hungary
Márka: ATM ingyenes pénzfelvétel
Reklámügynökség: Ogilvy&Mather
Médiaügynökség: Mc Media Company
Dátum: 11.01. közterület, tévé, rádió, internet, sajtó


 
Vitamill: sütőipari termékek
Hirdető: Pannonmill
Márka: Vitamill
Reklámügynökség: Hurtig und Partner
Médiaügynökség: Mediaedge:cia
Dátum: 11.27. tévé


 
Buszesz: Watt Natura
Hirdető: Buszesz
Márka: Watt Natura
Reklámügynökség: Médiaügynökség
Dátum: 11.01. közterület, sajtó



Campona: karácsonyi programok
Hirdető: Campona Shopping Center
Márka: Campona karácsonyi programok
Reklámügynökség: Well Reklámügynökség
Médiaügynökség: IMG
Dátum: 11.28. sajtó, rádió

 
Mol karácsonyi akció
Hirdető: Mol
Márka: Karácsonyi promóció
Reklámügynökség: Livingstone Communications
Médiaügynökség: Initiative
Dátum: 12.05. közterület, sajtó

hirdetés
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Köszönjük a méltatást a Carat és a Lego nevében is!
#
A mézeskalács(hiredetés) is lehet baromi kreatív. Az egyik kedves ismerősöm lélegzetelállító produktumokra képes:

http://www.mezeskalacsgyar.hu/

Nézd és ámulj...
hirdetés

Nemrég még úgy tűnt, hogy a koronavírus nagy győztese a Corona lehet, azután, hogy a kezdeti pofonból felálltak.

Április 1-től az ügynökség látja el az energetikai vállalat külső és belső kommunikációját.

A koronavírus-járvány a tinimagazint is elérte.

A fesztivál szervezői már nem keresgélnek új dátumot, az eseményt jövőre rendezik meg legközelebb.

Műalkotásokat kell újraalkotni a lakásban található tárgyakból vagy családtagokból.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés