hirdetés
hirdetés
hirdetés

Öt ügynökség, amelyek hiányoznak nekünk

Összeszedtünk öt olyan ügynökséget, melyek megszűnése, elhalványulása vagy vegetálása miatt szegényebb lett a magyar reklám. Plusz kiegészítésként kapnak öt, a szakmát elhagyó kommunikációs szakembert, és öt olyan márkát, amelyik eltűnt a magyar piacról. Hiányoznak.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív, Kreatív Online)
hirdetés

Idén viszont jelentős csökkenésre számít a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete.

Őrültségnek tűnik épp most országimázs-reklámra költeni, de a portugálok inkább aktualizálták az üzenetet.

Tíz munkatárs felel majd az oldal tartalmaiért.

Ahogy kezd visszatérni az élet a távol-keleti országba, a reklámipar is lassanként lábra állhat.

Ügynökség és gyártócég nélkül, házon belül állt össze a járvány idejére időzített szpot.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ez a Kontrax reklám jó nagy nyúlás volt. Vagy esetleg a Kraftwerk lopott? :-)
http://www.youtube.com/watch?v=WPqr1nw1imw
hirdetés

Döbbenetes mértékben növekedett meg a keresések száma bizonyos praktikákra.

18 év után ismét együtt dolgozik az ügynökség és a táplálékkiegészítő márka.

A filmek előreláthatóan április végétől lesznek elérhetőek a streamingszolgáltatónál.

A HD marketingnél megvizsgálták, milyen hatással volt a kormány múlt szombati bejelentése a webáruházak forgalmára.

Az első adásban Hajdú B. István volt az egyik kvízmester.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés