hirdetés
hirdetés
hirdetés

Öt arany a Mediadesign 2016-on

Kiosztottuk a Kreatív által idén negyedszer meghirdetett verseny, a Mediadesign díjait. A 64 nevezésből összesen 31 munka került a döntőbe, melyből a zsűri 18 pályázatot díjazott.

hirdetés

A díjátadót tegnap, október 26-án tartottuk az Extra Budapestben. A 2016-os Mediadesign versenyre összesen 64 pályázat érkezett, amelyből 4 diák nevezés. A döntőben 31 alkotás versenyzett, 18 pályamunkának ítélt díjat a zsűri.

A díjátadó képeit az alábbi képre kattintva tekintheti meg:

A Mediadesign 2016 díjai
A Mediadesign 2016 díjai
 

Az eredmények pedig, kategóriákra bontva, alább láthatók:

A FŐKATEGÓRIA

I. WEB

1. Információ, szórakoztatás

Döntőbe jutottak:

pályázat: Wagner in Budapest / Budapesti Wagner napok

pályázó: Müpa Budapest Nonprofit Kft.

 

pályázat: austria.info magazin

pályázó: Österreich Werbung

 

Díjazottak:

Bronz

pályázat: Politikai osztálylétszám

pályázó: Ferling

megvalósításban résztvevő alkotók: Ferling, Policy Solutions Elemző és Kutató Nonprofit Kft.

 

Ezüst

pályázat: Vegan Grill

pályázó: Szedresi Norbert

társpályázó: Tücsök Eszter

 

Ezüst

pályázat: Így árasztották el a menekültek Európát

pályázó: index.hu

megvalósításban résztvevő alkotók: Barakonyi Szabolcs, Földes András, Hangyás Gergely, Nagy Roland, Pentz Zsolt, Szabó Zoltán, Somogyi Péter, Kolozsvári Tímea

 

2. Promóciós oldalak

Döntőbe jutott:

pályázat: Müpa Playlist

pályázó: Müpa Budapest Nonprofit Kft.

társpályázó: Mito Europe

a megvalósításban résztvevő alkotók: Muzslai Ákos grafikus, Nagy Gábor copywriter, Juhász Lilla account director, Szaniszló Zsolt technical project manager, Iványi István frontend developer

 

Díjazott:

Ezüst

pályázat: iGO Navigáció, a felfedezés igazi élménye

pályázó: fps webügynökség

a megvalósításban résztvevő alkotók: az fps webügynökség csapata

 

3. Kereskedelmi és szolgáltató oldalak

Döntőbe jutott:

pályázat: veddbérbe.hu

pályázó: Vedd Bérbe

a megvalósításban résztvevő alkotók: City Media Group

 

4. Infografika, infovideó

Döntőbe jutottak:

pályázat: Mol Group – Business card videó

pályázó: Greenroom

társpályázó: Mol Group

a megvalósításban résztetvő alkotók: rendező: Mendrei Miklós, art director: Huszár László, kreatív vezető: Jávor Bence, produkció: ODD Animation & Desing Studio, account manager: Pomozi Bernadett

 

pályázat: Right to hide

pályázó: Kálmán Mátyás

társpályázó: Colloc Productions, TASZ, Melvin, Airplan Stúdió

a megvalósításban résztvevő alkotók: szakmai koncepció: Hidvégi Fanny, főszerkesztő: Zágoni Rita, kreatív koncepció: Kálmán Mátyás, Halász Júlia, Grafikus: Horváth Tímea, Magyar Balázs, animátor: Filkor Gábor, koproducer: Ráday Péter, Szelei Borbála, Halász Júlia, Kálmán Mátyás, szereplő: Kovács Katalin, Operatőr: Böszörményi Péter, drón operatőr: Kulcsár Tibor, látványtervező: Tasnádi Zsófia, kamera technikus: Solymosi Márton, gyártásvezető: Mráz István, narrátor: Bombera Krisztina, Daniel Brownwood, zene: Csizmás András, sound design: Lente Viktor, szöveg: Harmat Gábor, Szeles András, statiszták: Dojcsák Dalma, Mráz István, Simon Éva, Szabó Máté, Szeles András, Zágoni Rita, támogató: Ford Foundation, Open Society Foundation, gyártó: TASZ

 

Díjazott:

Bronz

pályázat: ISIS: a franchise-terrorszervezet, ami lángokba borítja a világot

pályázó: index.hu

a megvalósításban résztvevő alkotók: Hangyás Gergely, Nagy Roland, Somogyi Péter, Szász Barna, Tóth Gergely

 

II. MOBILFELÜLETEK

1. Mobilalkalmazások - Információ, szórakoztatás

Döntőbe jutott:

pályázat: Magazinok Applikáció

pályázó: Marquard Media Magyarország

a megvalósításban résztvevő alkotók: Marquard Digital, Big Fish

 

III. TELEVÍZIÓ

1. Főcím

Döntőbe jutott:

pályázat: Trash Talk főcím

pályázó: AMC Networks Central Europe

a megvalósításban résztvevő alkotók: Bacsa Regina, Csiszár László, Sarosácz Iván, Tóth Csaba

 

2. Vizuális és hangeffektek, animációk

Díjazott:

Arany

pályázat: Paramount identek

pályázó: Viacom Global Hungary

a megvalósításban résztvevő alkotók: Szabó Andrea, Bonta Luca, Martsa András

 

3. Műsorbeharangozók:

Díjazottak:

Ezüst

pályázat: AXN 2015 Őszi Star Wars kampány

pályázó: AXN Magyarország

a megvalósításban résztvevő alkotók: Kreatív concept/Rendezés/Vágás: Mihola Péter, Rendezés/Koncept: Pistár László, Gyártásvezető: Király Éva, Tokay Anett (PXL PICTURES), Produkciós vezető: Tokay Péter (PXL PICTURES), Grafikai utómunka: PXL PICTURES, Hornyák Róbert, Sárffi Tamás, Szentirmai Zénó, Szobota Viktor, Hangutómunka: Győri Balázs, Szentgáli György

 

Arany

pályázat: Amerikai szépség ajánló

pályázó: Viacom Global Hungary

a megvalósításban résztvevő alkotók: Szabó Andrea, Bonta Luca, Martsa András

 

IV. PRINTANYAGOK

1. Magazinok

Díjazott:

pályázat: Playboy Exclusive 2016 tavasz

pályázó: Marquard Média Magyarország

a megvalósításban résztvevő alkotók: Playboy szerkesztősége

Playboy Exclusive 2016 tavasz
Playboy Exclusive 2016 tavasz

 

2. Különkiadványok

Díjazottak:

Bronz

pályázat: A Dal+Szerző magazin különszáma a budapesti WOMEX-re

pályázó: Artisjus

a megvalósításban résztvevő alkotók: Jeli András (Thot Art) – grafikus, Bihari Balázs főszerkesztő-újságíró

A Dal+Szerző magazin különszáma a budapesti WOMEX-re
A Dal+Szerző magazin különszáma a budapesti WOMEX-re

 

Ezüst

pályázat: Politikai osztálylétszám

pályázó: Ferling

megvalósításban résztvevő alkotók: Ferling és Policy Solutions Elemző és Kutató Nonprofit Kft.

Politikai osztálylétszám
Politikai osztálylétszám

 

3. Márkamagazinok, céges kiadványok, katalógusok

Döntőbe jutottak:

pályázat: Tripont Fotó Videó magazin

pályázó: Tripont Fotó Videó Kft.

a megvalósításban résztvevő alkotók: Bedő Dániel, Boros-Paholcsek Attila, Csákányos András, Cserpes Tamás, Csomor Alexander, Cziglényi Boglárka, Juhász Márton, Kriston Szabina, Peti Balázs, Peti Péter, Ürögi Csaba Zoltán, Vörös Péter

Tripont Fotó Videó magazin
Tripont Fotó Videó magazin

 

pályázat: M2M könyv

pályázó: Vodafone Magyarország

társpályázó: Artificial Group, Leo Burnett Group

M2M könyv
M2M könyv

 

Díjazott:

pályázat: Tesco leaflet

pályázó: Hammer Marketing Shop

társpályázó: Ogilvy&Mather Spol. s.r.o.

a megvalósításban résztvevő alkotók: Ficzere-Fort Viktória: CE Leaflet Network Director, B. Szabó Lívia: Account Director, Molnár Melinda: Kreatív igazgató, Miklós Barbara: Kreatív igazgató, Régi Róbert: Art director, Zentai László: Art director, Helmeczi Tamás: Szövegíró, Balogh Szabolcs: Head of DTP + a DTP csapat, Fábián András head of photo, Déri Ágoston photographer, Papp Krisztián graphic designer, Móricz Ervin graphic designer

Tesco leaflet
Tesco leaflet

 

4. Könyvek

Döntőbe jutott:

pályázat: InstaVers – a megosztható könyv

pályázó: Kele Dóri

a megvalósításban résztvevő alkotók: koncepció, alapötlet: Kele Dóri tervezés: Szabó Imola Julianna, kiadó: Athenaeum Kiadó

InstaVers - a megosztható könyv
InstaVers - a megosztható könyv

 

Díjazottak:

Bronz

pályázat: Vajda Éva: Anup és a csodálatos tűzhely

pályázó: Móra könyvkiadó

a megvalósításban résztvevő alkotók: Bodonyi Panni: tervezés és illusztráció

Anup és a csodálatos tűzhely
Anup és a csodálatos tűzhely

 

Arany

pályázat: Frankovics György: A bűvös puska

pályázó: Móra Könyvkiadó

a megvalósításban résztvevő alkotók: Herbszt László: tervezés és illusztráció

A bűvös puska
A bűvös puska

 

Arany

pályázat: Magyar Kortárs Üveg I.

pályázó: Quint Stúdió

a megvalósításban résztvevő alkotók: Quint Studio, Gyula Deák, Erdész László, Erdész Ádám

Magyar Kortárs Üveg I.
Magyar Kortárs Üveg I.

 

V. MÉDIA-PORTFÓLIÓ

Döntőbe jutott:

pályázat: Tavaszi Bookline kampány 2016

pályázó: Libri-Bookline

a megvalósításban résztvevő alkotók: Unger Zsolt: kreatív igazgató, Radovics Péter: copywriter, Éles Viktor: grafikus, Surányi Miklós, Egyed Péter: fotós

Tavaszi Bookline kampány 2016
Tavaszi Bookline kampány 2016

 

B FŐKATEGÓRIA

TARTALOMALAPÚ MARKETINGMEGOLDÁSOK

1. Web

Döntőbe jutott:

pályázat: MOL – 6 bytes

pályázó: Greenroom

társpályázó: Mol Group

a megvalósításban résztvevő alkotók: Kreatívigazgató: Vida Gusztáv, Account manager: Pomozi Bernadett, Szövegíró: Jávor Bence, Art: Murányi Kristóf, Animátor: Szűcs Levente, Sound design: Deutsch Gábor, Producer: Kolesár Krisztián

 

Díjazottak:

Bronz

pályázat: Clip the planet - interaktív videó

pályázó: Jávorszki Krisztina

a megvalósításban résztvevő alkotók: Polhodzik Ádám, Lili Nagy-Peti, Réka Vereckei, Mulató Aztékok, Mayberian Sanskülotts, Passed

 

Ezüst

pályázat: SPAR – Hentesmese

pályázó: Greenroom

társpályázó: SPAR Magyarország

a megvalósításban résztvevő alkotók: Vida Gusztá: Kreatívigazgató, Kerti Zsolt: Art director, Huszár László: Art director, Murányi Kristóf: Art director, Sándor József: Animátor, Krix Ferenc: Vezető fejlesztő, Kiss Gergő: Senior fejlesztő, Lussa Gergő: Junior accout, Tóth Edina: Account, Szegedi Gergely: Fejlesztő

 

Arany

pályázat: Mol – Boldogolaj filmek

pályázó: Greenroom

társpályázó: Mol Group

a megvalósításban résztvevő alkotók: Vida Gusztáv, kreatívigazgató, Jávor Bence: vezető szövegíró, Murányi Kristóf: art director, Kolesár Krisztián: senior account manager, Pomozi Bernadett: account manager, Kőrös Gergely (Köge): ügynökségi producer, Umbrella: produkciós ügynökség

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés