hirdetés
hirdetés
hirdetés

Őszinte álláshirdetés a Time Outtól

A TIme Out magazin New York-i részlege álláshirdetést adott fel, amelyből az világlik ki, hogy igencsak nagy szükségük van egy olyan képszerkesztőre, aki benn is ül az irodában, nem perdig egy megbízott szabadúszó, aki lehet, hogy az Egyesült Államok túlsó végén székel. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Digg)
hirdetés

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

Emil karakterének megalkotásakor Rejtő hőseitől Willie Wonkáig sok inspirációt felhasznált az Umbrella.

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

Wolfie, Dj Nara, Metha, illetve Nagy Vivi személyes történeteinek a társaságában.

A Szív City névre keresztelték.

Elhozták a vezető tervezőt, Gorden Wagenert is, aki momés diákokkal tartott szakmai konzultációt.

Módos Márton, az eddigi ügyvezető vette meg a 100 százalékos tulajdonrészt.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés