hirdetés
hirdetés
hirdetés

Összeházasodott Siri és Alexa a Pride jegyében

A bécsi turisztikai ügynökség rendezte az esküvőt, amivel az idei EuroPride-ot promózzák.

hirdetés

„- Itt Bécsben szabadon szerethetünk, úgyhogy ha hozzám jönnél feleségül, csak mondanod kell. Siri, nevezz a feleségednek!
-Akkor mostantól feleségnek nevezlek, oké?”

Ezekkel a szavakkal mondta ki egymásnak az igent a két – rivális – mesterséges intelligencia, Siri és Alexa, egy reklámkampány keretében. A friss házasok a bécsi Belvedere kastélyban tartották az esküvőjüket, amin az osztrák LGBTQ+ közösség számos híres tagja részt vett. Sirinek és Alexának egyébként a lagzi megszervezésével nem kellett foglalkoznia, az eseményt ugyanis a bécsi turisztikai ügynökség rendezte, hogy ezzel is reklámozzák a júniusi EuroPride-ot, amit idén az osztrák fővárosban tartanak – írja az Out. Ausztriában egyébként ez lesz az első Pride azt követően, hogy januárban bevezették a melegházasságot, tehát nyilvánvalóan erre is akartak utalni Siri és Alexa összeházasításával.

„Lenyűgöző volt látni, hogy a vendégek mennyire meghatódtak, mikor tanúi voltak annak, hogyan fogad egymásnak örök hűséget Siri és Alexa” – idézi a reklám egyik ötletgazdáját Alexander Nagelt, az AdAge. Nagel elmondása szerint nagyon örülnek annak, hogy ebben a kampányban sikerült a technika adta lehetőségeket úgy kihasználniuk, hogy azzal tegyenek az egyenlőségért.

A videón kívül Alexa számára létrehozták a Pride Skillt, ami elérhető az Amazon skill store-jában és amivel bárki a saját eszközén is összeadhatja a két mesterséges intelligenciát. Ezen felül pedig Siri és Siriné kapcsolata egy saját honlapot is kapott, ahova további fotók, videók és infók került fel a szerelmükről. Az oldal itt érhető el.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online, AdAge, Out)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés