hirdetés
hirdetés
hirdetés

Összefogott a három mobilszolgáltató

A Magyar Telekom, a Telenor és a Vodafone, valamint az OTP, a Mastercard és a Supershop, közösen megalapítják a Magyar Mobil Tárca Egyesületet. Az egyesület létrejöttének célja, hogy együttesen terjesszék a mobil NFC (Near Field Communication)-szolgáltatásokat.

hirdetés

A Magyar Telekom, a Telenor és a Vodafone, valamint az OTP, a Mastercard és a Supershop megalapították a mobil NFC-szolgáltatást népszerűsítő, Magyar Mobil Tárca Egyesületet.

Az NFC (Near Field Communication) egy maximum néhány centiméter távolságra tervezett, vezeték nélküli kapcsolódási technológia, amely lehetővé teszi, hogy két vagy akár több eszköz is biztonságos csatornán és érintés nélkül egymással kommunikáljon és adatot cseréljen ki.

Az NFC mögött rejlő alapötlet az, hogy minden magunknál tartott fizetésre alkalmas eszköz a közeljövőben a mobiltelefonokban költözzön. Az érintés nélküli bankkártyák mobiltelefonos használatát lehetővé tevő Paypass mellet, az NFC segítségével kibővül a mobiltelefonok eszköztára a hűségkártyák, kuponok, közlekedési- és belépőjegyek elektronikus formában való megjelenésével.

A tervek szerint már 2011-ben elérhetővé válnak a próbaalkalmazások, amelyek 2012-re már a kereskedelmi szolgáltatásként is megjelenhetnek. Magyarország lesz az egyik első olyan európai ország, ahol használatba kerül ez a technológia.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A decemberi kiemeltek között még egy 24.hu, egy Magyar Narancs és egy Index-cikk volt.  

A kiadók és virális tartalmakat megosztók is aggódhatnak.

Egyben a printben áttérnek a tabloidméretre. 

Az UNICEO több mint 20 országból vár szakembereket.

A portfólióba tartozó Petőfi és a Sláger is jócskán tudta növelni hallgatóinak számát.

hirdetés
hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.