hirdetés
hirdetés
hirdetés

Összefogott a három mobilszolgáltató

A Magyar Telekom, a Telenor és a Vodafone, valamint az OTP, a Mastercard és a Supershop, közösen megalapítják a Magyar Mobil Tárca Egyesületet. Az egyesület létrejöttének célja, hogy együttesen terjesszék a mobil NFC (Near Field Communication)-szolgáltatásokat.

hirdetés

A Magyar Telekom, a Telenor és a Vodafone, valamint az OTP, a Mastercard és a Supershop megalapították a mobil NFC-szolgáltatást népszerűsítő, Magyar Mobil Tárca Egyesületet.

Az NFC (Near Field Communication) egy maximum néhány centiméter távolságra tervezett, vezeték nélküli kapcsolódási technológia, amely lehetővé teszi, hogy két vagy akár több eszköz is biztonságos csatornán és érintés nélkül egymással kommunikáljon és adatot cseréljen ki.

Az NFC mögött rejlő alapötlet az, hogy minden magunknál tartott fizetésre alkalmas eszköz a közeljövőben a mobiltelefonokban költözzön. Az érintés nélküli bankkártyák mobiltelefonos használatát lehetővé tevő Paypass mellet, az NFC segítségével kibővül a mobiltelefonok eszköztára a hűségkártyák, kuponok, közlekedési- és belépőjegyek elektronikus formában való megjelenésével.

A tervek szerint már 2011-ben elérhetővé válnak a próbaalkalmazások, amelyek 2012-re már a kereskedelmi szolgáltatásként is megjelenhetnek. Magyarország lesz az egyik első olyan európai ország, ahol használatba kerül ez a technológia.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

A négy sas a Duna-toronyból és egy hőlégballonból indulva filmezte a várost.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

hirdetés
hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.