hirdetés
hirdetés
hirdetés

Összefogott a Carlsberg és a Horizont

Újhullámos kraft sört mutatott be a Horizont Brewing a Carlsberg Hungary-vel közösen Delight IPA néven.

hirdetés

 Magyarországon első alkalommal működik együtt egy hazai kisüzemi sörfőzde és egy vezető nemzetközi sörforgalmazó. A Horizont által megalkotott Delight IPA-t a Carlsberg terjeszti Magyarországon. Az új termék kommunikációjára a Carlsberg megbízásából a Just Creative Kommunikációs Ügynökséget kérték fel.

. „Szeretnénk, hogy a kraftsörök üzenete, a minősége, az általunk képviselt filozófia szerint főzött sör minél több emberhez eljusson. A Carlsbergben ebben kiváló partnerre találtunk.” – mondta Dudok Ádám, a Horizont alapítója. Az együttműködés értelmében a Horizont Brewing sörfőzői által megálmodott új sörnek a Carlsberg lesz a kizárólagos forgalmazója, valamint a Horizont egyéb termékei is feltűnnek a sörmulti kínálatában. 

A kraft sörök egyre erősödő trendje minket is arra késztetett, hogy kapcsolatainkat bővítsük. Nemzetközi szinten több kézműves sörfőzdével állunk partnerségi viszonyban – például a világhíres Brooklyn Brewery -, köztük Magyarországon elsőként a Horizont Brewinggal” - mondta Marcin Burdach a Carlsberg Hungary vezetője.

A sör március elejétől lesz elérhető a vendéglátóipari egységekben, de a későbbiekben kiskereskedelmi forgalomba is hoznák.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2018 tavaszi kollekciójukat népszerűsítik a tégladobálással.

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés