hirdetés
hirdetés
hirdetés

Összefirkálták az Euro Mini garázskapuit

Kihirdették az önkiszolgáló miniraktárakat működtető Euro Mini Storage és a MOME line – design műhely rendhagyó művészeti pályázatának nyerteseit.
hirdetés

Az első díjas Ferth Tímea (Az őrzők)
Az első díjas Ferth Tímea (Az őrzők)
Az Euro Mini Storage és a MOME line – design műhely május közepén kiírt  alkotói pályázatára több mint ötven művel neveztek a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) volt és jelenlegi diákjai. A hét megvalósult, döntőbe jutott terv közül három pályamunkát ösztöndíjjal jutalmaztak.

Az első helyezést Ferth Tímea Az őrzők című munkája nyerte el, második helyen Mlinarics Máté végzett, Szem című alkotásával, a harmadik pedig Orosz Richárd lett a Bújós munkacímű graffitivel.

A nyertes alkotásokat csütörtök estétől bárki megtekintheti az M5-ös autópálya budapesti kivezető szakaszánál álló Euro Mini épületének nagyméretű raktárkapuin.
 
További képek az eseményről itt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés