hirdetés
hirdetés
hirdetés

Összefirkálták az Euro Mini garázskapuit

Kihirdették az önkiszolgáló miniraktárakat működtető Euro Mini Storage és a MOME line – design műhely rendhagyó művészeti pályázatának nyerteseit.
hirdetés

Az első díjas Ferth Tímea (Az őrzők)
Az első díjas Ferth Tímea (Az őrzők)
Az Euro Mini Storage és a MOME line – design műhely május közepén kiírt  alkotói pályázatára több mint ötven művel neveztek a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) volt és jelenlegi diákjai. A hét megvalósult, döntőbe jutott terv közül három pályamunkát ösztöndíjjal jutalmaztak.

Az első helyezést Ferth Tímea Az őrzők című munkája nyerte el, második helyen Mlinarics Máté végzett, Szem című alkotásával, a harmadik pedig Orosz Richárd lett a Bújós munkacímű graffitivel.

A nyertes alkotásokat csütörtök estétől bárki megtekintheti az M5-ös autópálya budapesti kivezető szakaszánál álló Euro Mini épületének nagyméretű raktárkapuin.
 
További képek az eseményről itt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az álláskereső app a szakmunkásokra fókuszál a filmmel. "Lazán, faszán, egyszerűen".

Az ország marginalizálódott csoportjainak kulturális és közösségi életét segítik. Új arculatot keresnek.

A portál online és tévés kampányt is indít.

A műsorvezető Sebestyén Balázs lesz.

Szántó Zoltán több, mint másfél évtizedet követően távozik. Helyét Vereckei András, a lap főmunkatársa veszi át.

hirdetés

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés